وزیر امور خارجه فنلاند امروز در سخنانی تصریح کرد: پس از پیوستن فنلاند به ناتو، تسلیحات هسته‌ای در خاک هلسینکی مستقر نخواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سادیو مانه بازیکن سنگالی که به تازگی به جمع تیم النصر عربستان پیوسته برای هواداران این تیم پیام فرستاد. مانه با ارسال پیامی به هواداران النصر گفت: سلام به هواداران النصر، من سادیو مانه هستم، بسیار خوشحالم که به شما ملحق شدم و مشتاقانه منتظر بازی با شما هستم. من نمی‌توانم صبر کنم تا شما را در زمین ببینم. سادیو مانه با دستمزد سالیانه ۴۰ میلیون یورو هم‌تیمی کریستیانو رونالدو در النصر شد. النصر عربستان ۲۸ میلیون یورو نیز به باشگاه بایرن مونیخ پرداخته است تا این بازیکن که سابقه فتح لیگ قهرمانان اروپا را با لیورپول در کارنامه دارد به جدیدترین ستاره لیگ فوتبال عربستان بدل شود.
پس از جدایی از استقلال و پیوستن به تیم روستوف روسیه، یک مدیر برنامه فوتبال معتقد است محمد محبی می‌تواند کریستیانو رونالدو بعدی جهان باشد!
پس از جدایی از استقلال و پیوستن به تیم روستوف روسیه، یک مدیر برنامه فوتبال معتقد است محمد محبی می‌تواند کریستیانو رونالدو بعدی جهان باشد!
وزیر دفاع آلمان مدعی شد که پیش‌شرط‌های پیوستن اوکراین به ناتو تنها زمانی قابل تعریف است که جنگ مسلحانه در این کشور تمام شده باشد.
مهرداد محمدی پس از پیوستن به استقلال گفت: به استقلال آمده‌ام تا دل هواداران را شاد کنم و به تیم ملی برسم بنابراین نگران هیچ موضوعی نیستم.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد فنلاند پس از پیوستن به ناتو، از سیاست‌های این ائتلاف نظامی به طور کامل پیروی می‌کند.
مهاجم جدید طلایی‌پوشان اصفهانی با انتشار پستی اینستاگرامی ابراز امیدواری کرد روزهای خوبی در سپاهان داشته باشد.
مربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است اگرچه نسل خوبی در تیم ملی حضور دارند، اما مهم‌ترین چیز تشکیل یک تیم خوب است.
نشریه لوپاریزین امروز نوشت که کیلیان امباپه بی‌تاب پیوستن به رئال است و باشگاه نیز در مقابل او مقاومت نخواهد کرد.
کریم بنزما در اولین صحبت‌هایش پس از امضای قرارداد انتقالش به الاتحاد عربستان در جده به زبان عربی سخن گفت و خطاب به هواداران الاتحاد گفت: از دیدن شما در جده هیجان زده هستم. کریم بنزما، مهاجم باتجربه فرانسوی، تا سال ۲۰۲۶ به الاتحاد عربستان پیوست. گفته می‌شود که ستاره سابق رئال مادرید برای هر فصل حضور در تیم عربستانی، مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو را دریافت می‌کند.
کیسینجر می‌گوید بحران مربوط به اوکراین پس از دعوت از این کشور برای پیوستن به ناتو تشدید شد.
پس از پیوستن رسمی فنلاند به ناتو، رسانه‌های این کشور اعلام کردند که فنلاند و آمریکا در حال انعقاد توافق نظامی هستند که به واشنگتن اجازه می‌دهد که نیروها و تسلیحاتش را در خاک فنلاند مستقر کند
پس از کش‌وقوس‌های فراوان کشور فنلاند امروز سه‌شنبه رسما به عضویت سازمان پیمان آتلانتیک شمالی درآمد.
رئیس جمهور ترکیه امروز اعلام کرد: آزادی توهین به مقدسات مسلمانان را ندارید؛ سوئد منتظر حمایت آنکارا از پیوستن به ناتو نباشد.
پیوستن کریستیانو رونالدو به باشگاه النصر عربستان در همین آغاز کار، تأثیر خود را بیرون از زمین فوتبال نشان داد.
رییس انجمن پارااسکی پس از واگذاری این رشته به فدراسیون اسکی گفت: این واگذاری شرایط بهتری را برای اسکی‌بازان معلول از نظر امکانات و پیست تمرینی فراهم خواهد کرد.
تازه‌ترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد شش ماه پس از جنگ در اوکراین، بیشتر شهروندان شرق اوکراین که معمولا روس‌تبار هستند، خواستار پیوستن به روسیه هستند.
رییس شورای منطقه لوهانسک هم پس از مقامات دونتسک و خرسون از تعیین تاریخ برگزاری همه پرسی برای پیوستن به روسیه خبر داد.
فرناندو گاگو زمستان 2007 به رئال پیوست و 6 ماه بعد به دلیل شدت فشارها در این باشگاه قصد جدایی داشت.
این مهاجم خارجی پس از اینکه متوجه شد در فوتبال ایران موضوعی به نام کپی‌رایت و فروش پیراهن سودی برای باشگاه و بازیکن ندارد قید حضور در این تیم را زد!
ژول کُنده برای پیوستن به بارسلونا زمان زیادی صبر کرد ولی شروع کار او در این باشگاه مطابق انتظاراتش نبوده است.
با پیوستن مهدی قایدی به استقلال، یک بار دیگر آبی های پایتخت به عنوان با ارزش ترین تیم لیگ برتر ایران شناخته شدند.
بررسی‌های میدانی از کسادی معاملات و به تبع آن ثبات نسبی قیمت مسکن در تیرماه حکایت دارد؛ این افت پس از آن رخ داد که اردیبهشت و خرداد، معاملات در بازار مسکن افزایش یافته بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ