رشتخوار ـ فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از کشف و ضبط یک دستگاه فلزیاب غیرمجاز توسط پاسگاه انتظامی آستانه شهرستان رشتخوار خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرعه کشی یک دستگاه خودرو "تیارا"  با حضور مسوولان شهرستان سیرجان و جمعی از مشتریان مجتمع زیگورات سنتر برگزار شد.  با حضور مسوولان محلی سیرجان یک دستگاه خودرو تیارا به عنوان جایزه ویژه به همراه ده‌ها جایزه نقدی دیگر به مشتریان خوش شانس اهدا شد.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور گفت: فراجا یک دستگاه و نهاد انقلابی، جهادی و پای کار نظام است که هدفش کمک به مردم و حفظ ارزش های انقلاب است.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد از کشف ۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در بازرسی از یک خانه مسکونی در منطقه قاسم آباد خبر داد.
مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: مدتی است تعدادی خانم و آقا برای پیگیری موضوع عفاف و حجاب مقابل مرکز ارتباطات مردمی تجمع می‌کنند. از روز اول شکل گیری تجمع این افراد از آن‌ها درخواست شد چند نفر را به عنوان نماینده معرفی کنند تا حرف‌های آن‌ها شنیده شود، اما تجمع کنندگان به این درخواست توجهی نکردند.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو BMW قاچاق در شهرستان رودبار گفت: ارزش این خودرو ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور، به مهم ترین اقدامات صورت گرفته در دوره اخیر دستگاه قضائی اشاره کرد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور، به مهم ترین اقدامات صورت گرفته در دوره اخیر دستگاه قضائی اشاره کرد.
سرپرست اورژانس استان تهران از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده تهران - قم خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۵ و ۱۱ دقیقه صبح امروز دوم تیرماه، حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده تهران - قم به اورژانس تهران گزارش شد. وی افزود: تعداد کل مسافران اتوبوس ۳۵ نفر بود که از این تعداد، ۱۸ نفر مصدوم شدند و ۱۶ نفر از آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند.
فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه خودرو سواری پراید سرقتی در محور قم به تهران خبر داد و گفت: در این رابطه یک نفر سارق دستگیر شد.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از کشف سه کیلوگرم تریاک که در رختخواب راننده یک دستگاه اتوبوس مسافربری مخفی شده بود، توسط ماموران پاسگاه شهید نوری این شهرستان خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد از کشف یک دستگاه خودرو بنز سواری قاچاق به ارزش بیش از ۸۰ میلیارد ریال در استان خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت گفت: خودروی سواری با ۱۰۹ کیلو حشیش توقیف شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: خوشبختانه مسافران تخلیه شده بودند و هیچ مورد مصدومیت برای مسافران ایجاد نشده بود. آتش سریعا خاموش و اتوبوس توسط عوامل شرکت واحد به محل امنی منتقل شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حریق یک دستگاه اتوبوس بی آر تی در خیابان ولیعصر (عج) خبر داد.
موزه ملی آثار تاریخی هلند از کشف گنجینه بی‌نظیر یک‌هزار ساله متشکل از چهار گوشواره طلا، دو تکه ورقه طلا و ۳۹ سکه نقره توسط یک مورخ هلندی خبر داد.
حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه گفت: کارت اجاره‌ای به افراد غیر بازرگان می‌دهیم بعد تلاش می‌کنیم تخلف آنها را ردیابی کنیم، سپس پرونده‌ها راهی دادگاه می‌شود!
تایباد ـ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: ۶۱ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی از یک تبعه افغانستانی در معبر زمینی دوغارون کشف و ضبط شد.
این دستگاه که به اندازه یک درگاه OTG یا یک فلش مموری کوچک است، می‌تواند به اکثر گوشی‌های هوشمند وصل شود و یک کابل لایتنینگ برای گوشی‌های آیفون و یک کابل USB-C برای گوشی‌های اندروید در جعبه آن وجود دارد و وزن آن تنها سه گرم است.
رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی از مزایده ۶۷۱ دستگاه ‌خودرو بابت وصول معوقات مالیاتی‌ یک بدهکار کلان خبر داد.
محققان به تازگی یک دستگاه کوچک و مستقل با یک حسگر قابل کشش و انعطاف پذیر ساخته اند که می‌تواند با چسبیدن به پوست، اندازه دقیق تومور را اندازه گیری کند.
سال گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر این که خبرنگاری که برای تهیه گزارش از فرایند واکسیناسیون کرونا به مجموعه ورزشی ساعی مراجعه کرده بود با ضرب و شتم حراست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مواجه و دچار شکستگی شدید در ناحیه دست شد.
سقوط وحشتناک دستگاه «سقوط ‌آزاد» در شهربازی در هند باعث مجروح شدن حدود ۱۶ نفر از جمله چندین کودک شد.
با حضور بنیانگذاران آلمانی گروه اسنپ از گزارش عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۰ رونمایی شد
رئیس قوه قضائیه با اشاره به محکومیت حمید نوری به حبس ابد با حکم یک دادگاه در سوئد گفت: اگر مختصر عدل و انصافی در صادرکنندگان حکم علیه این تبعه ایرانی وجود داشته باشد، در مرحله بعدی، حکم به تبرئه او خواهند داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ