سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۶۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در شاهرود خبر داد و گفت: این میزان مواد مخدر در یک خودرو جاساز شده بود که توسط ماموران ناجا کشف و ضبط شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: در حوزه ابتدایی ۱۶۰ هزار دانش‌آموز به عنوان بازمانده از تحصیل معرفی شدند.
نتایج یک تحقیق که به تازگی منتشر شده نشان می‌دهد گونه‌ای از کرکس به نام « رُخ‌کرکس آند» می‌تواند بدون حرکت دادن بال‌های خود ساعت‌ها در هوا پرواز کند.
القاصی مهر در تشریح جزئیات کشف این محموله اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر که قصد انتقال مقادیر زیادی مواد افیونی از استان‌های جنوبی و جنوب شرقی کشور به سمت استان تهران را با استفاده از شگرد جاساز مواد مخدر در بین بار تجاری توسط یک دستگاه خودرو کامیونت را داشت با خبر و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به انجام عملیات امدادی در سیل و آبگرفتگی طی ٢٤ ساعت گذشته، از امدادرسانی به ۱۶۰ نفر از هم‌وطنان خبر داد.
وزیر خارجه عربستان اعلا م کرد که این کشور بزرگ‌ترین شریک تجاری گروه بریکس در خاورمیانه است و در سال ۲۰۲۲، ۱۶۰ میلیارد دلار با کشورها عضو این گروه تجارت کرده است.
برآورد سازمان بهزیستی نیاز به ۱۶۰ هزار مسکن مددجویی برای افراد تحت پوشش است که ۱۲۰ هزار مسکن شهری و ۴۰ هزار مسکن در بخش روستایی است.
رئیس‌جمهور در مراسم جشن احیای ۱۶۰ واحد راکد صنعتی و تولیدی گفت: برخی از واحدهای تولیدی استان خوزستان که امروز احیا شده، بیش از ۱۰ سال راکد یا تعطیل بودند.
اهواز - رئیس‌جمهور امروز به همراه هیئت دولت دومین سفر استانی خود به خوزستان را آغاز کرده و شرکت در جشن احیای ۱۶۰ واحد صنعتی راکد، دیدار با مردم اندیمشک و ... بخشی از برنامه‌های این سفر است.
دزفول - با حضور رئیس جمهور و برخی اعضای هیئت دولت، مراسم احیا و بازگشت به تولید ۱۶۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل شده خوزستان در دزفول برگزار شد.
مدیرعامل ستاد دیه کشور از آزادی ۱۶۰ هزار زندانی جرایم غیرعمد توسط ستاد دیه خبر داد.
رئیس مرکز توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور گفت: در حال حاضر ۱۶۰ هزار خانوار اعم از معلولان سرپرست خانوار، خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش فاقد مسکن هستند.
منابع خبری از تظاهرات ۱۶۰ هزار نفری علیه کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای نهمین هفته متوالی خبر دادند.
شامگاه گذشته صدها هزار معترض برای هشتمین هفته پیاپی علیه نتانیاهو و کابینه افراطی وی در اراضی اشغالی دست به اعتراضات گسترده زدند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه در جریان بازرسی از این کامیون مقادیری موادمخدر از نوع تریاک به وزن ۱۰کیلوگرم که به طرز ماهرانه‌ای در میان بار توت فرنگی جاساز شده بود کشف و ضبط شد، گفت: متهم به مقر انتظامی منتقل شده و پساز تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.
رئیس اتحادیه قنادی تهران با بیان اینکه قیمت شیرینی نسبت به قبل تغییری نکرده و تغییری هم نخواهد کرد، گفت: قیمت یک کیلوگرم شیرینی تر ۱۲۰ تا ۱۶۰ و شیرینی خشک ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تومان است.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا ۳ سال آینده، ۱۶۰ هزار نفر از افراد دارای معلولیت در کشور صاحب مسکن می‌شوند.
مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: مبلغ ۱۶۰ میلیارد تومان از محل فروش اوراق مشارکت سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ طلبکار هستیم که تزریق آن به پروژه‌های توسعه‌ای شرکت مترو تاثیرگذار است.
۱۶۰ میلیون تومان از برادر مقتول طلب داشتم
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: داروی سرماخوردگی در آغاز فصل سرما ۱۶۰ درصد گران شده و در داروخانه‌های کشور وجود ندارد چرا که برخی برای گران کردن آن دست به احتکار زده اند.
وزارت دفاع روسیه از کشته شدن حدود ۳۰۰ نظامی و مزدور خارجی در حملات چند ساعت گذشته نیروهای روسیه به مناطق مختلف در شرق اوکراین خبر داد.
وزارت دفاع روسیه از کشته شدن حدود ۳۰۰ نظامی و مزدور خارجی در حملات چند ساعت گذشته نیروهای روسیه به مناطق مختلف در شرق اوکراین خبر داد.
دکتر الهام اختری، متخصص طب سنتی گفت: از گندم در کتاب‌های معتبر و در دسترس طب سنتی، به عنوان مولد خون صالح نام برده شده است؛ خونی که از نظر کمیت و کیفیت مناسب حال تمامی اعضای بدن است؛ بنابراین نان گرم و تازه خون‌ساز و اشتهاآور است. آرد گندم کامل، مزاج و طبیعتی گرم و‌تر دارد و غذایی پرطرفدار است به شکلی که سرانه مصرف گندم برای هر ایرانی حدود ۱۶۰ کیلوگرم در سال، دو و نیم برابر متوسط جهانی، است.
وزارت خارجه چین سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به منطقه شرق آسیا و بویژه منطقه تایوان را اقدامی تحریک آمیز ارزیابی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ