نیشابور ـ فرمانده انتظامی نیشابور گفت: ۷ هزار و ۶۰۰ عدد انواع مواد محترقه در نیشابور کشف و ضبط شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعیین سن لِتی باتوجه به دندان‌های او صورت گرفته است. دندان‌های یافت شده شامل چهار دندان دائمی بدون ساییدگی و دو دندان شیری سایش‌یافته می‌شود. رشد و ساییدگی دندان‌ها نشان از آن دارد که این کودک در سنی بوده است که نخستین دندان‌های آسیای دائمی او در حال رویش بودند. در یک کودک انسان، این مربوط به چهار تا شش‌سالگی می‌شود.
اهواز- فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف یک فروند شناور صیادی و کشف ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های شمالی خلیج فارس خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۲۲ هزار لیتر فرآورده های سوختی قاچاق و ۲ هزار لیتر روغن خودرو عرضه خارج از شبکه در محدوده این شهرستان خبر داد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت و کشف ۵۵۰ عدد انواع مخازن حاوی ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات مشترک انتظامی و دریابانی خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۴۰ هزار لیتر فرآورده‌های سوختی قاچاق در یکی از واحدهای صنعتی در محدوده خاورشهر این شهرستان و دستگیری ۴ قاچاقچی سوخت، خبر داد
بر اساس شکل و شمایل و شیوۀ ساخت قطعۀ سفالی، باستان‌شناسان قدمت این تدفین را حدود ۷ هزار سال تخمین زده‌اند. تدفین این فرد در خاکی نه چندان متراکم و با خاصیتی غیر اسیدی صورت گرفته که همین امر باعث حفظ طولانی مدت اسکلت شده است.
فرمانده انتظامی بم از کشف یک هزار و ۸۰۰ قطعه مرغ قاچاق که به سمت مرزهای شرقی کشور حمل می‌شد، از یک دستگاه کامیون توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۰ هزار قرص غیرمجاز روانگردان در شاهرود خبر داد و گفت: عطاری متخلف در این شهرستان پلمب شد.
مشهد-سربازان گمنام امام زمان ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابوذر در مشهد پس از یک عملیات رصد و با اشراف اطلاعاتی، ۵ هزار عدد مواد محترقه را کشف و ضبط کردند.
گرمسار- فرمانده انتظامی گرمسار از کشف ۲۵ هزار مواد اولیه محترقه خطرناک در این شهر خبر داد و گفت: با برهم زنندگان امنیت و سلامت مردم برخورد می‌شود.
رشت - فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۹۶۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در این استان خبر داد و گفت: در این بخش نسبت به سال گذشته افزایش ۴۴ درصدی داشته‌ایم.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۱۶ هزار عدد ماده آتش زای خطرناک و غیرمجاز از ۲ واحد صنفی در مشهد کشف و ضبط شد.
رشت- رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان از کشف ۱۱ هزار عدد مواد محترقه غیر مجاز در رشت خبر داد و گفت: در همین راستا دو متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف ۸ هزار دلار تقلبی از یک تبعه خارجی در انزلی خبر داد و گفت: متهم ۳۲ ساله دستگیر و تحویل مراجع قضائی داده شد.
فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه حجم کشفیات سلاح‌های جنگی در چند ماه اخیر بی‌سابقه بود، گفت:در چند ماه گذشته، ۴۸۰هزار انواع فشنگ جنگی و حدود ۳ هزار سلاح جنگی کشف کرده‌ایم که بی سابقه بود.
تایباد ـ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: نیروهای هنگ مرزی تایباد ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از خودروهای ترانزیتی کشف و ضبط کردند.
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز، کمیاب، تاریخ مصرف گذشته و فاسد خبر داد.
بر اساس بیانیه دادستان فدرال، پلیس بلژیک در جریان بازرسی‌های بامداد جمعه از ۱۶ ملک در بروکسل، مبلغ ۶۰۰ هزار یورو پول نقد به همراه چند دستگاه رایانه و تلفن همراه کشف و ضبط کرده که گمان می‌رود از این امکانات برای به نتیجه رسیدن تلاش‌ها و «خرید نفوذ» استفاده می‌شده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰ هزار لوازم تأسیسات قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعلام کرده اند.
بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت، فرمانده انتظامی ری اضافه کرد: در این طرح چهار هزار و ۶۰۰ لیتر مشروبات الکلی کشف و در این زمینه پنج متهم اصلی دستگیر شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۱۷ هزار لیتر روغن موتور و گیربکس قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کشفیات را بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
دو فروند لنج باری حامل ۱۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی رزمندگان نیروی دریایی سپاه در جنوب شرقی جزیره بوموسی کشف و ضبط شد.
رئیس کل گمرک ایران با اشاره به عملکرد گمرک در کشف مواد مخدر گفت: با تلاش همکاران گمرک تنها در هفته اخیر، ۳ محموله بزرگ مواد مخدر به وزن یک هزار و ۲۲۰ کیلوگرم مواد مخدر شیشه کشف شد.
معاون حقوقی و نظارت گمرک از کشف بزرگترین محموله مواد مخدر شیشه به وزن یک‌هزار و ۱۱۸ کیلوگرم در جداره تانکر سوخت کامیون افغانستانی در روز دوشنبه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ