مشهد ـ فرمانده انتظامی شهرستان بجستان گفت: ۳ کیلو و ۲۵۵ گرم مخدر شیشه و هرویین در بجستان کشف و ضبط شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان قم برای توقیف خودروی حامل مواد مخدر در جاده‌های مواصلاتی استان مجبور به استفاده از سلاح گرم شد که این ماموریت موجب دستگیری دونفر از سوداگران مرگ و کشف بیش از ۳۲۰ کیلوگرم موادمخدر شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند شش نفره قاچاق مواد مخدر در یک عملیات مشترک با پلیس کرمان خبر داد و گفت: از این افراد بیش از ۴۶ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند شش نفره قاچاق مواد مخدر در یک عملیات مشترک با پلیس کرمان خبر داد و گفت: از این افراد بیش از ۴۶ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شده است.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۲۰ کیلوگرم تریاک در جریان انجام دو عملیات پلیسی در پایتخت خبر داد.
فرمانده مرزبانی فراجا از انهدام ۴ باند قاچاق موادمخدر و کشف بیش از دو تن و ۴۰۰ کیلو گرم مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در درگیری مسلحانه توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف بیش از ۵۹ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان و کرمان خبر داد .
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: کارکنان پرتلاش پلیس فرودگاه‌های کشور موفق شدند بیش از ۶۵۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر را در بازه زمانی ۳ ماهه نخست سال جاری کشف کنند.
رشت- رئیس پلیس مواد مخدر گیلان از کشف بیش از ۲۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در رشت خبر داد و گفت: ۲ متهم در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا، گفت: با پیگیری مأموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور طی ۴۸ ساعت گذشته، بیش از چهار تن و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.
قم- فرمانده انتظامی استان قم از کشف بیش از ۲۱۱ کیلوگرم تریاک از باک سوخت یک دستگاه تریلی و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.
رشت- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف بیش از ۳ کیلوگرم هروئین در شهرستان رشت خبر داد.
رشت- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و کشف ۱۵۳ کیلو و ۶۷۲ گرم انواع مواد مخدر در این استان خبر داد.
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی استان هرمزگان در هفته گذشته بیش از یک تُن و ۱۳۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کردند.
مشهد ـ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف بیش از ۴۳۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، شیشه و هروئین طی ۶ عملیات جداگانه خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف بیش از ۶۱ کیلوگرم تریاک در بزرگراه آزادگان خبر داد.
داورزن ـ فرمانده انتظامی شهرستان داورزن گفت: بیش از یک و نیم کیلوگرم مخدر شیشه در شهرستان داورزن کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف بیش از دو تن انواع مواد مخدر و دستگیری و جمع‌آوری بیش از ۱۴۰۰ خرده فروش و معتاد متجاهر طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از کشف ۳ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم گوشت غیر مجاز و قاچاق در یک واحد صنفی فروش محصولات پروتئینی در شمال تهران، خبر داد.
نیشابور ـ جانشین فرمانده انتظامی نیشابور گفت: با تلاش مأموران نیروی انتظامی نیشابور ۲۷ کیلو ۳۳۰ گرم مواد مخدر از سوداگران مرگ در این شهرستان نیشابور کشف شد.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا از کشف بیش از ۶ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی توسط پلیس راه آهن جنوب شرق خبر داد.
تایباد ـ مدیرکل گمرک مرزی دوغارون تایباد گفت: ۱۹۲ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین فشرده و شیشه در مرز زمینی دوغارون کشف و ضبط شد.
تایباد - فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: بیش از ۳۸۴ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک نیروهای مرزبانی خراسان رضوی و جنوبی کشف شد.
تربت حیدریه ـ فرمانده انتظامی شهرستان مه‌ولات گفت: ۱۹۵ کیلو و ۵۳۵ گرم تریاک توسط پلیس مبارزه با ماده مخدر از نوع تریاک این شهرستان کشف و ضبط شد.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۲ تن و ۳۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی درگیری مسلحانه تکاوران انتظامی در شمال و جنوب این استان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ