مأموران انتظامی شهرستان مینودشت با اشراف و رصد اطلاعاتی مستمر موفق به شناسایی محل نگهداری ترافل قاچاق شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داده های خصوصی ۲۳۷ هزار کارمند فعلی و سابق دولت فدرال آمریکا در یک نشتی اطلاعات در وزارت حمل و نقل این کشور فاش شده است.
در معاملات روز سه‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۴۲ هزار و ۲۳۷ واحد نسبت به روز کاری گذشته رشد کرد وتا سطح ۲ میلیون و ۳۶۸ هزار و ۸۳۰ واحد بالا آمد. امروز در آخرین روز معاملاتی هفته شاخص به کدام سمت می‌رود؟
سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر با اشاره به انجام بیش از ۱۷ هزار نفر ذرمان سرپایی در محل گفت: از شروع طرح نوروزی تا روز گذشته سه هزار و ۲۳۷ نفر خدمات اسکان اضطراری را دریافت کرده اند.
رسانه‌های ترکیه و سوریه اعلام کردند که بر اثر وقوع زلزله بزرگ ۷.۴ ریشتری در مناطق جنوبی ترکیه و شمال سوریه ده‌ها نفر جان باختند و به علت ریزش و تخریب وسیع ساختمان‌ها این آمار افزایش می‌یابد.
رسانه‌های ترکیه و سوریه اعلام کردند که بر اثر وقوع زلزله بزرگ ۷.۴ ریشتری در مناطق جنوبی ترکیه و شمال سوریه ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند و به علت ریزش ساختمان‌ها این آمار افزایش می‌یابد.
عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه ۲۳۷ نماینده در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم را قرائت کرد.
برزیلی‌ها با پدیده ۲۳۷ سانتی‌متری خود به مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان در سارایوو آمده‌اند.
سازمان صداوسیما در سال۱۴۰۱ بودجه ۵۲۸۹ میلیارد و ۲۳۷ میلیون تومانی را به خود اختصاص داده است و طبیعتا هم به اندازه کسب و کار‌های نوپا و شاغلان فضای مجازی از نبود اینترنت آسیب ندیده است، اما با این حال قرار است بوجه هزار میلیارد تومانی به این سازمان دولتی برسد.
نگاهی به اجلاسیه های اول و دوم ادوار یازده گانه مجلس نشان می دهد علی لاریجانی در مجالس هشتم و دهم با کسب ۲۳۷ رای، بیشترین رأی مثبت را از نمایندگان گرفته است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ