سمنان- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: در سال گذشته و به همت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی و اطلاعاتی، سه هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک موشک آنتارس به ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب شد و همراه خود ۳۷۰۰ کیلوگرم بار را حمل کرد.
سمنان- مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: سه هزار و ۵۰۰ سالمند تحت پوشش این اداره کل وجود دارد که یک هزار و ۲۰۰ نفر از آنها ماهانه مستمری دریافت می کنند.
فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کشف یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
رودخانه مکونگ محل زندگی چندین گونه ماهی غول پیکر آب شیرین است. اما فشار‌های محیطی در حال افزایش است. به ویژه، دانشمندان نگرانند که برنامه بزرگ سدسازی در سال‌های اخیر به راه افتاده است، به طور جدی زمینه‌های تخم‌ریزی را مختل کند.
سمنان- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: در سال گذشته و به همت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی و اطلاعاتی، سه هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.
رشت -رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آستارا با تاکید بر لزوم برخورد با متخلفان گفت: بیش از ۳۰۰ کیلوگرم مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته از یک رستوران در این شهرستان کشف شد.
نسبت به این موضوع که قرار است "ویژن پرو" (Vision Pro) عینک واقعیت افزوده اپل چه کاری انجام دهد آگاهی داریم، اما هنوز متعجب هستیم که چرا باید آن را بخریم! اپل نیز از این موضوع گیج شده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند قاچاق مواد مخدر در بیارجمند شاهرود خبر داد و گفت: ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر این این باند کشف و ضبط شد.
دهقانی به تداوم روند پیوند اعضا در کشور طی سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: در سال گذشته حدود ۳۵۰۰ مورد پیوند عضو در کشور انجام شد که این آمار در طول سال‌های گذشته بی سابقه بوده است.
سخنگوی فراجا: از زمان اجرای طرح مقابله با بی‌حجابی در طی ۲۴ ساعت گذشته، چند صد مورد کشف حجاب در خودرو از طریق پیامک به اطلاع صاحبان خودرو رسیده است؛ که بالغ بر ۸۴ درصد تمکین و صرفا پیامک دوم برای تعداد انگشت شماری که رعایت نکرده‌اند ارسال شده است.
گریگوری آیشیان، باستان‌شناس دانشگاه کالیفرنیا درباره این کفش چرمی اظهار کرد: من فکر می‌کنم یکی از مهم‌ترین دلایل ساخت آن کفش محافظت از پا در برابر آسیب است؛ به‌ویژه اینکه منطقه کوهستانی ارمنستان ناهموار است و پستی بلندی‌های بسیاری دارد.
معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از کشف ۳ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم گوشت غیر مجاز و قاچاق در یک واحد صنفی فروش محصولات پروتئینی در شمال تهران، خبر داد.
خدنگ (Mongoose) پستانداری گوشتخوار است که ۲۳ گونه از آن در جنوب اروپا، آفریقا و آسیا یافت می‌شود. گونه‌های مختلف این جانور بانمک با بدن کشیده، گوش‌های گرد کوچک و پا‌های کوتاه بین ۳۵۰ گرم تا ۵ کیلوگرم وزن دارند.
همایش رؤسای مراکز اورژانس پیش بیمارستانی، به منظور هماهنگی در اجرای برنامه های طرح سلامت نوروزی، در محل ساختمان ستادی وزارت بهداشت برگزار شد.
نیشابور- فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: ۱۲۳ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در شهرستان نیشابور کشف شد.
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: امسال ۳۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از سوی صندوق امداد ولایت به مددجویان و نیازمندان ارائه شده است.
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به شرایط جوی ناپایدار در روزهای گذشته، از امدادرسانی به حدود ۳ هزار و ۵۰۰ نفر خبر داد.
اسپیس ایکس یک کپسول حاوی ۳۵۰۰ کیلوگرم بار از جمله آزمایش های علمی را به سمت ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از صادرات ۳۵۰۰ دستگاه خودروهای تارا اتوماتیک و دستی، دنا، دناپلاس و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک به کشور آذربایجان طی یک سال آینده خبر داد.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از سه باند توزیع موادمخدر در استان گفت: ۱۲ نفر دستگیر شدند.
مدیر باغ‌وحش ارم پرخورترین حیوان را فیل معرفی می‌کند و می‌گوید: پرخورترین حیوان باغ‌وحش ما فیل است که روزانه ۳۰۰ کیلوگرم یونجه و میوه مصرف می‌کند.
شاخص کل امروز تا به این لحظه با رشد و شاخص کل هم وزن با ریزش همراه شده است.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی همزمان با برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی و به‌منظور جابه‌جایی زائران، از اختصاص سهمیه سوخت اضافی برای ۳۵۰۰ اتوبوس بین شهری خبر داد.
اراک- رئیس سازمان بازرسی کشور گفت: سال گذشته ۳ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در کشور با کمک دستگاه قضا از تعطیلی و ورشکستگی نجات یافتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ