تایباد ـ مدیرکل گمرک مرزی دوغارون تایباد گفت: ۱۵۰ دستگاه تلفن همراه سرقتی در بار مسافری یک تبعه افغانستانی حین خروج از کشور، در گذرگاه زمینی دوغارون کشف و ضبط شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی‌پوش ایرانی پورتو به رکورد ۱۵۰ بازی با پیراهن این باشگاه رسید.
پینینفارینا تولید بی ۹۵ را محدود به ۱۰ دستگاه کرده که در مقایسه با باتیستا دیگر خودرو جدید این کمپانی که ۱۵۰ دستگاه است یک تولید محدود کامل، محسوب می‌شود.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: از ۲ هزار دستگاه اتوبوسی که قرار بود وارد شود، فقط ۱۵۰ دستگاه اتوبوس ثبت سفارش شده است.
در ایالات متحده، شرکت آلمانی دوره تولید ۱۶ ساله این ابرخودرو را با R ۸ GT RWD ۲۰۲۳ محدود به تنها ۱۵۰ دستگاه با قیمت ۲۴۹،۹۰۰ دلار جشن گرفت. اگر شانس خود را برای سفارش قوی‌ترین آئودی دیفرانسیل عقب از دست داده‌اید، ما یک جایگزین داریم.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه هم اکنون ۱۵۰ معتاد متجاهر در مراکز ترک اعتیاد سراسر استان حضور دارند، گفت: این افراد بلافاصله بعد از درمان، جذب بازار کار شده و مشکل اشتغالشان حل می شود.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه هم اکنون ۱۵۰ معتاد متجاهر در مراکز بهبودی سراسر استان حضور دارند، گفت: این افراد بلافاصله بعد از درمان، جذب بازار کار شده و مشکل اشتغالشان حل می شود.
دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران درباره شایعات مطرح شده در خصوص تامین ۱۵۰ هزار دستگاه جهیزیه ویژه زوجین با تخفیف ۲۰ درصدی به صورت اقساطی توضیحاتی را ارائه کرد.
وزیر بهداشت و درمان گفت: حوزه بازرسی وزارت بهداشت به صورت فعالانه کار را پیش برده و تاکنون ۸ شرکت و ۱۵۰ داروخانه به دلیل تخلفات تعطیل شده است.
وزیر بهداشت و درمان گفت: حوزه بازرسی وزارت بهداشت به صورت فعالانه کار را پیش برده و تاکنون ۸ شرکت و ۱۵۰ داروخانه به دلیل تخلفات تعطیل شده است.
وزیر بهداشت و درمان گفت: حوزه بازرسی وزارت بهداشت فعالانه عمل می‌کند و اخیراً ۸ شرکت دارویی پلمب موقت و ۱۵۰ داروخانه تعطیل شده اند.
هزاران نفر در سراسر شهرهای رژیم صهیونیستی برای بیست و یکمین هفته پیاپی  علیه طرح نتانیاهو برای تغییرات قضایی اعتراض کردند.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۱۵۰ نظامی اوکراینی در محور دونتسک کشته شدند.
مدیر فرودگاه صنعا اعلام کرد که اولین مرحله ورود آزادگان انصارالله دقایقی دیگر وارد این فرودگاه خواهد شد.
مدیر فرودگاه صنعا اعلام کرد که اولین مرحله ورود آزادگان انصارالله دقایقی دیگر وارد این فرودگاه خواهد شد.
محمد باغستانی گفت: ۱۵۰ هزار سهامدار عدالت به دلیل مشکل شماره شبای معتبر بانکی نتوانستند سود مرحله دوم عملکرد ۱۴۰۰ را دریافت کنند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به اجرای طرح گشت مشترک مراکز عرضه محصولات کشاورزی گفت: از شروع این طرح در نهم اسفند تاکنون بیش از ۱۴۰۰ واحد مورد بازرسی قرار گرفت.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۱۵۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان بهبهان خبر داد.
چمران تاکید کرد: ترافیک تهران کشنده شده، لذا در بودجه شهرداری تهران امروز تصمیمی انقلابی را در رابطه با حمل و نقل و ترافیک اتخاذ خواهیم کرد. برای سال جاری پیش پرداخت ۶۰۰ اتوبوس واریز شده، اما حدود ۱۵۰ اتوبوس دریافت کرده‌ایم. یکی از کارخانه‌ها در روز‌های گذشته اعلام کرده بود که تا نوروز ۴۰ دستگاه آماده را می‌تواند تحویل دهد که فردای آن روز جلسه‌ای برگزار شد و مقرر شد علاوه بر این ۴۰ دستگاه ۲۰۰۰ دستگاه به جز سهمی که وزارت کشور می‌دهد خریداری کنیم.
صبح امروز در جلسه هیات پذیرش بورس کالای ایران ۱۹هزار دستگاه از محصولات چانگان از سوی خودروسازی سایپا و ۲هزار و ۱۴۰دستگاه از محصولات کیا از سوی شرکت کوشا خودرو نگین، به عنوان نخستین خودروهای وارداتی در بورس کالا پذیرش شدند؛ همچنین محصولات گروه «دنا» از سوی شرکت ایران خودرو برای عرضه در بورس کالا پذیرش شد.
مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: حدود ۱۵۰ هزار دستگاه ماینر در سازمان وجود دارد که بخش زیادی از آنها دارای رای برائت است و طبق احکام قضایی باید استرداد شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با تلاش همکاران ۱۵۰ بازی پرمخاطب در ایران به داخل کشور منتقل شدند که زمان پینگ بازی را تا یک چهارم کاهش خواهد داد.
چناران ـ فرمانده بسیج سازندگی سپاه شهرستان چناران گفت: بیش از ۱۵۰ برنامه در هفته بسیج توسط پایگاه‌های مقاومت و در قالب پایگاه محور، حوزه محور و در سطح شهرستان چناران برگزار می‌شود.
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: ۱۵۰ دستگاه آمبولانس در اغتشاشات اخیر تخریب شد که تعدادی از آنها غیر قابل استفاده است.
رئیس پلیس فتا استان مرکزی در تشریح این خبر گفت: شاکی در اظهارات ابتدایی خود بیان داشت که شخصی با ایجاد مزاحمت در اینستاگرام به وی اعلام داشته است که تصاویر شخصی او را در اختیار دارد و در قبال دریافت یک دستگاه تلفن همراه و ۱۵۰ میلیون ریال وجه نقد، از انتشار این تصاویر خودداری می‌کند در غیر این صورت تصاویر را منتشر خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ