معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی گفت: امسال آمادگی نیروگاه‌های حرارتی ایران بالاتر از استانداردهای جهانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بهداد فراجا از بسیج ظرفیت‌های بهداشتی، امدادی و درمانی برای پشتیبانی از ماموریت اربعین امسال خبر داد.
حائری با اشاره به آمادگی کامل نیروگاه شهدای پاکدشت برای تولید انرژی پایدار در روزهای اوج مصرف برق امسال، بر لزوم پایداری تولید تمامی واحدهای این مجموعه در دوره پیک تابستان تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت از آمادگی کامل برای بارگیری و ارسال نفت خام در مخازن ذخیره‌سازی نفت منطقه جاسک خبر داد.
معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی گفت: امسال آمادگی نیروگاه‌های حرارتی ایران بالاتر از استاندارهای جهانی است.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از آمادگی کامل فرودگاه برای برقراری پروازهای اربعین در شهریور امسال و اعزام حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار نفر از ترمینال سلام خبر داد.
ستاد اربعین شرکت ملی نفت ایران با دستور مدیرعامل این شرکت برای آمادگی حداکثری خدمت‌رسانی به زائران اربعین امسال تشکیل شد.
ناصر اسکندری، معاون راهبری تولید برق حرارتی کشور، با اشاره به جایگاه دوازدهم ایران در راندمان تولید برق به تابناک گفت: در حال حاضر آمادگی نیروگاه‌های حرارتی برای تأمین برق تابستان به بالای 98 درصد رسیده است.
اداره کل صدور مجوزات عربستان سعودی از آمادگی این اداره طی دوره آتی برای اجرای اقدامات لازم در خصوص استقبال از مهمانان خانه خدا در موسم حج امسال خبر داد.
رئیس‌جمهور اوکراین از اعلام آمادگی اتحادیه اروپا برای ارسال یک میلیون گلوله توپ و مهمات مورد نیاز فوری به کی‌یف خبر داد.
رئیس کمیته حج و زیارت در مدینه منوره، با اشاره به افزایش تعداد حجاج در مناسک حج امسال بر ضرورت آمادگی تمام بخش‌های خدمات رسانی در این شهر برای استقبال از مهمانان خانه خدا تاکید کرد.
وزیر آب و کشاورزی عربستان سعودی با اشاره به افزایش تعداد زائران خانه خدا طی موسم حج امسال، از آمادگی ریاض برای تهیه مواد غذایی مورد نیاز حجاج در این مراسم خبر داد.
رئیس سازمان فضایی ایران گفت: برای پرتاب ماهواره ناهید منتظر هستیم تا پرتابگر به مرحله آمادگی برسد.
مخبر همچنین با اشاره به نام‌گذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم، یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است که بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید، شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
مخبر همچنین با اشاره به نامگذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است و بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
لهستان جنگنده های میگ-۲۹ ( MiG-۲۹ ) خود را در تصمیم مشترک با کشورهای ائتلاف ناتو به کیف ارائه خواهد داد.
در حالی که شمار جان باختگان زلزله ترکیه به 29 هزار و 605 نفر افزایش یافت، وزیر خارجه این کشور از بازگشایی فرودگاه استان «هاتای» و آمادگی آنکارا برای تسهیل ارسال کمک ها به سوریه خبر داد.
وزیر مشاور در امور خارجه هند با حضور در سفارت سوریه در  دهلی نو امروز اعلام کرد: هند آماده کمک به زلزله زدگان و ارسال کمک های بشردوستانه به سوریه است.
رئیس جمعیت هلال احمر از ارسال نامه رسمی برای کمک به مردم زلزله زده دو کشور ترکیه و سوریه خبر داد.
زارع او را در مسابقات جهانی سال گذشته به راحتی و با آمادگی زیاد شکست داده بود اما امسال به دلیل عدم آماده‌سازی کامل ، در مصافی نزدیک و میلیمتری روی اشتباه شخصی به او باخت!
معاون راهبری تولید شرکت تولید نیروی برق حرارتی گفت: انجام کامل و به‌موقع تعمیرات نیروگاهی، موجب شد بالای ۹۸ درصد آمادگی نیروگاه‌ها را در زمان پیک تابستان امسال داشته باشیم.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از آمادگی شرکت‌های هواپیمایی ایران برای انجام دادن هزار پرواز در اربعین امسال به شرط پذیرش فرودگاه‌های عراق خبر داد.
رئیس انجمن آمادگی جسمانی کشور با ارسال نامه ای به رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی رسما با جدایی این انجمن مخالفت کرد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه ایران آمادگی سوآپ حداکثری گاز را دارد، گفت: تا پایان امسال ظرفیت تولید نفت به روزانه بیش از ۴ میلیون بشکه می‌رسد.
مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر از آمادگی حمل مرسولات پستی روسیه خبر داد و گفت: شرکت ملی پست می‌تواند محوله‌های پستی روسیه را در کانتینرهای ۲۰ فوتی بارگیری کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ