ناصر اسکندری، معاون راهبری تولید برق حرارتی کشور، با اشاره به جایگاه دوازدهم ایران در راندمان تولید برق به تابناک گفت: در حال حاضر آمادگی نیروگاه‌های حرارتی برای تأمین برق تابستان به بالای 98 درصد رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخستین روز از رقابت های یونیورسیاد دانشجویان جهان در حالی پیگیری شد که کاروان ایران در پایان اینن روز صاحب چهار مدال برنز شده و در رده دوازدهم جدول رتبه بندی مدالی قرار گرفت.
مهاجم سرشناس خارجی فوتبال ایران در آستانه 40 سالگی شرایط ویژه ای را پشت سر می گذارد.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه در میان ۲۱ تیم شرکت‌کننده در مسابقات قهرمانی آسیا در جایگاه دوازدهم ایستاد.
پتجمین روز از رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا در حالی در تایلند دنبال شد که دوازدهمی یک رکابزن جوان بهترین نتیجه نمایندگان ایران بود و لژیونرها هم نتیجه مطلوبی نگرفتند.
در پایان رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در باکو، تیم ملی ایران در بخش مردان به جایگاه دوازدهمی اکتفا کرد.
مرکز نوآوری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران ـ بافق در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری (اینوتکس ۲۰۲۳) حضور یافت.
اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با هدف مشارکت در ارتقای توانمندی‌های اکوسیستم نوآوری کشور، در دوازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس که بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری کشور است، شرکت می‌کند.
روز دوم از دوازدهمین دوره رقابتهای کوراش قهرمانی آسیا با کسب مدال طلا توسط الیاس پاکدل و رسیدن جمع مدالهای ایران به عدد هشت به پایان رسید.
روز دوم از دوازدهمین دوره رقابتهای کوراش قهرمانی آسیا با کسب مدال طلا توسط الیاس پاکدل و رسیدن جمع مدالهای ایران به عدد هشت به پایان رسید.
هم زمان با فرارسیدن ۲۴ اسفند دوازدهمین سالروز تاسیس بانک ایران زمین، مدیران ارشد بانک طی مراسمی این روز را گرامی داشتند.
با منازعه در روابط ایران و عربستان، پخش برنامه‌های ایران اینترنشنال از ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ مصادف با دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران آغاز شد. حمایت مالی عربستان از این شبکه ماهواره‌ای، آن را به مرجعیت خبری برخی از ایرانیان تبدیل کرد و ماحصل سرمایه‌گذاری سعودی بر این شبکه، جریان‌سازی انکارناپذیر و خسارت بر ایران در جریان اعتراضات مهرماه ۱۴۰۱ بود.
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: دوازدهمین نشان سلامت اجتماعی به دکتر لارنس شولمن برجسته‌ترین نظریه پرداز مددکاری اجتماعی جهان اهدا می‌شود.
دوازدهمین همایش گروهی رکوردهای ملی ایران با حضور ورزشکاران توانمند و صاحب عنوان رکورد در آیتم‌های متنوع و جذاب ورزشی در برج آزادی تهران برگزار شد.
تیم ملی سابر ایران در جایگاه دوازدهم مسابقات جام جهانی لهستان ایستاد.
دوازدهمین کمیسیون مشترک کنسولی ایران و ژاپن به ریاست مسئولان بخش‌های کنسولی وزارت خارجه دو کشور و مقامات کنسولی، مهاجرتی، دادگستری و پلیس بین الملل در تهران برگزار شد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی دوازدهمین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
دومین روز از دوازدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان رده‌ پایه با ناکامی نمایندگان کشورمان در کسب مدال به پایان رسید.
روز نخست دوازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان با برگزاری پیکارهای کاتای انفرادی و کومیته رده نوجوان پسران و 54+ کیلوگرم دختران به پایان رسید.
روز نخست از دوازدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی رده های سنی جهان با شکست و حذف همه نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
دوازدهمین همایش ملی نخبگان با شعار «حکمرانی نخبگان، سرآمدی ایران» با حضور رییس جمهور و حمایت ویژه همراه اول برگزار شد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی دوازدهمین روز مهر ماه پرداخته می‌شود که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
تیم ملی والیبال ایران با وجود پیروزی برابر آرژانتین در روز نخست مسابقات، جایگاه دوازدهم را به خود اختصاص داد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی دوازدهمین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
چین در آستانه بحران اقتصادی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ