معاون بهداد فراجا از بسیج ظرفیت‌های بهداشتی، امدادی و درمانی برای پشتیبانی از ماموریت اربعین امسال خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی گفت: امسال آمادگی نیروگاه‌های حرارتی ایران بالاتر از استانداردهای جهانی است.
معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی گفت: امسال آمادگی نیروگاه‌های حرارتی ایران بالاتر از استاندارهای جهانی است.
معاون رئیس جمهور در حاشیه برگزاری نشست وزیران محیط زیست، علوم و فناوری گروه ۷۷ و چین با مقامات برخی کشورهای حاضر در این نشست دیدار و گفتگو کرد.
ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان سلامت معاونت علمی برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی صنایع حلال برای ورود به بازار جهانی و بین‌المللی صنایع حلال اعلام آمادگی کرد.
معاون فناوری اطلاعات بانک شهر از آمادگی زیرساخت های فناوری اطلاعات این بانک در اعیاد پیش رو، با هدف خدمات رسانی بهتر به شهروندان خبر داد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از آمادگی این سازمان برای ایجاد شهرک صنعتی بزرگ در کشور برای استقرار سرمایه گذاران چینی خبر داد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری در دیدار با وزیر میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بر آمادگی معاونت علمی برای مشارکت در توسعه این صنایع کهن و باستانی در کشور تاکید کرد.
پرداخت هزینه های مرمت آثار تاریخی یکی از موارد مطرح شده در نشست معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با وزیر و معاونان وزارت میراث فرهنگی بود.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: امروز که ایران به انواع فناوری‌ها در حوزه‌ های کشاورزی، دارو،تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات دست یافته است می‌تواند شریکی پایدار و توانا برای آفریقا باشد.
معاون حقوقی رئیس‌جمهوری گفت: وزیر نفت با تجارب مثبت خود، در دو سال گذشته گام‌های موثری در زمینه ارتباطات جهانی در صنایع نفت و گاز برداشت.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ایران می‌تواند نسبت به خدمت‌رسانی و آموزش به بانوان کشور افغانستان گام‌های مهم و تاثیرگذاری بردارد.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: مقرر شده است به علت همزمان بودن با ماه مبارک رمضان، در رژه ۲۹ فروردین، رژه نیروهای پیاده انجام نشود و فقط رژه محمول برگزار شود.
سرپرست ستاد توسعه فناوری آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی بر آمادگی معاونت علمی در حل مسایل و چالش‌های استانی با کمک فناوری‌های نوین به ویژه در حوزه آب تاکید کرد.
معاون وزیر دفاع از آمادگی مرکز مین‌زدایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای توسعه فعالیت‌های بین‌المللی خود خبر داد.
معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت آمادگی دارد در زمینه بررسی تهدیدهای حوزه سلامت، دخانیات و اعتیاد و مسایل مربوط به آسیب های اجتماعی همکاری کند.
معاون بهداد فراجا از پیش بینی تمهیدات لازم برای پشتیبانی امدادی از مراسم چهارشنبه آخر سال خبر داد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از آمادگی مدیریت شهری پایتخت برای خدمات رسانی به شهروندان در چهارشنبه سوری خبر داد.
فدراسیون آمادگی جسمانی و فدراسیون همگانی باید تعامل بسیار زیادی با یکدیگر داشته باشند و با هم افزایی و هماهنگی به ورزش همگانی و عمومی کشور متعهد باشند.
معاون امور زنان ریاست جمهوری گفت: دانشجوی افغانستان که به دلیل تصمیم اخیر طالبان از ادامه تحصیل محروم شده اند، می توانند برای ادامه تحصیل به شهرهای مرزی ایران عزیمت کنند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از اعلام آمادگی این معاونت برای تبیین حماسه‌های زنان آزاده سیاسی در دوران مبارزات انقلاب اسلامی خبر داد.
معاون دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) امروز در سخنانی اعلام کرد: برای درگیری طولانی در اوکراین آمادگی داشته باشید.
معاون علمی و فناوری گفت: آمادگی داریم با تاجیکستان در حوزه های معدن، سلامت و بهداشت، دارو، غذا، گیاهان دارویی، هوش مصنوعی، اقتصاد دیجیتال و ... همکاری کنیم.
معاون گردشگری کشور از آمادگی راهنمایان گردشگری برای حوزه گردشگری دسترس پذیر خبر داد و گفت: مناسب‌سازی تأسیسات حوزه گردشگری، موزه‌ها جزو برنامه های این معاونت است.
پیشنهاد تبدیل شدن آمادگی جسمانی به فدراسیون، واکنش هایی را در پی داشته که نشان از غیرقانونی بودن این اقدام دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ