حائری با اشاره به آمادگی کامل نیروگاه شهدای پاکدشت برای تولید انرژی پایدار در روزهای اوج مصرف برق امسال، بر لزوم پایداری تولید تمامی واحدهای این مجموعه در دوره پیک تابستان تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون توسعه طرح‌های شرکت برق حرارتی گفت: سومین واحد بخار ۱۶۰ مگاواتی نیروگاه سیکل‌ترکیبی سبلان با حجم سرمایه‌گذاری ۱۳۰ میلیون یورو به شبکه سراسری برق کشور متصل و وارد چرخه تولید انرژی شد.
مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان اینکه برای ساخت نیروگاه‌های بزرگ‌مقیاس در دو حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و خورشیدی در حال پیگیری از شهرداری تهران هستیم، گفت: پس از پروژه‌های کوچک مقیاس تولید برق به کمک انرژی خورشیدی به دنبال احداث نیروگاه‌های بزرگ مقیاس هستیم.
خزایی گفت: در تابستان نیز برای تولید پایدار برق و تأمین گاز مورد نیاز نیروگاه‌ها، به‌طور میانگین روزانه ۶۶۰ میلیون مترمکعب گاز غنی از میدان مشترک پارس جنوبی تولید می‌شود.
سخنگوی صنعت برق گفت: برق بیش از ۹۰ درصد واحدهای صنعتی کشور با هدف تولید حداکثری مطابق برنامه و بدون محدودیت درحال تامین است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: تولید امنیت دائمی و پایدار در آسمان کشور راهبرد اساسی نیروی پدافند هوایی است و این نیرو توسعۀ شبکه‌ای گروه‌ها و سایت‌های موشکی و راداری را در دستور دارد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: تولید امنیت دائمی و پایدار در آسمان کشور راهبرد اساسی نیروی پدافند هوایی است و این نیرو توسعۀ شبکه‌ای گروه‌ها و سایت‌های موشکی و راداری را در دستور دارد.
سخنگوی صنعت برق گفت: با اجرای طرح مدیریت مصرف، ناترازی تولید و مصرف جبران شده، شبکه‌های برق پایدار و برق تمامی مشترکان تامین می‌شود.
وزیر نفت تأکید کرد: تولید نفت کشور از آغاز فعالیت دولت سیزدهم طی ۲۰ ماه به بیش از ۳ میلیون بشکه و تولید گاز خام به بیش از یک میلیارد مترمکعب رسیده است.
مدیرکل دفتر امور غلات و محصولات اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: پروژه مشترک ایران و فائو از ابتدای سال زراعی جاری در راستای تولید پایدار اجرا می‌شود.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: تامین امنیت و نظم پایدار اولین شاخص در رشد تولید کشور است.
نماینده مردم شهربابک در مجلس با اشاره به توسعه و ایجاد اشتغال پایدار برای مردم حوزه انتخابیه خود از شروع احداث تغلیظ 3 میدوک به صورت رسمی خبر داد و گفت: همچنین ظرفیت تولید کنسانتره مس شهربابک سه برابر خواهد شد.
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی، آمادگی برای تولید پایدار و تامین برق مشترکان را اولویت اول صنعت برق حرارتی برشمرد.
مدیرکل دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری گفت: سامانه ستادهای بازآفرینی شهری پایدار قابلیت مدیریت برگزاری جلسات ستادها، گزارش تولید و نوسازی مسکن و اقدام مشترک اعضای ستادها را دارد.
صبح امروز با حضور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس، معاونان و مدیران مجتمع های تولیدی، جلسه احصاء و بررسی شاخص های عملکردی حوزه های مختلف شرکت اعم از اکتشافات، تولید، هوشمندسازی و ... برای تحقق شعار سال ابلاغی مقام معظم رهبری (حفظه الله) برگزار شد.
سخنگوی صنعت برق گفت: با تامین برق پایدار در کشور، به کسانی که در عرصه تولید فعالیت دارند اطمینان می‌دهیم که به حداکثر ظرفیت تولید خود دست خواهند یافت.
با توجه به تمرکز جهان بر روی تغییرات اقلیمی، دانشمندان باید برای تولید مصالح ساختمانی پایدار که با انتشار دی اکسید کربن مقابله می‌کنند، خلاقیت به خرج دهند و این امر محقق شده است.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: یک خط تولید پایلوت تولید ایزوتوپ‌های پایدار که یکی از موارد موازی و جایگزین فرآیندهای فعلی برای تولید رادیو دارو در بخش سرطان است را تقدیم بیماران خواهیم کرد.
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: دولت برای اینکه بتواند خدمات شایسته ای ارائه کند، نیازمند تأمین مالی پایدار است و مالیات این نقش را به خوبی ایفا می‌کند.
باهوش، با اشاره به آمادگی ۱۰۰ درصدی پالایشگاه‌های پارس جنوبی برای تولید پایدار گاز گفت: با تلاش و اقدام‌های شاخص، روزانه ۵۷۰ میلیون مترمکعب گاز از پالایشگاه‌های پارس جنوبی فرآورش می‌شود.
تحقیقات اخیر دانشیار دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران نشان می‌دهد بقایای درخت نخل خرما را می‌توان در تهیه کامپوزیت‌های پیشرفته پایدار و دوستدار محیط زیست به کار گرفت.
شرکت ایران خودرو خراسان در راستای تحقق اهداف تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو با ایجاد شرایط پایدار در تولید خودرو کامل، از رکورد تولید سال گذشته خودروهای شاسی بلند عبور کرد.
مشاور رییس سازمان غذا و دارو درباره اقدامات انجام شده در جهت دسترسی سریع‌تر به آنتی‌بیوتیک‌های کودکان گفت: جلسات متعددی با شرکت‌های تولید کننده برگزار و برنامه تولید آن‌ها اخذ و مجددا تعهد گرفته شده تا طبق زمان‌بندی، تولید را در سریع‌ترین زمان انجام و دارو را به بازار برسانند.
مدیرکل دفتر فنی تولید شرکت مادرتخصصی برق حرارتی گفت: برای تامین برق پایدار تابستان سال آینده حدود ۱۰۷ هزار مگاوات برنامه تعمیراتی در نظر گرفته شده است.
وزارت نیرو در دولت سیزدهم برنامه‌ریزی کرده است تا در قالب طرحی با عنوان نیروگاه‌های خود تامین برق صنایع، در سال‌های آینده کمبود برق در کشور را جبران کرده و برق پایدار صنایع را تامین کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ