رئیس انجمن آمادگی جسمانی کشور با ارسال نامه ای به رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی رسما با جدایی این انجمن مخالفت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رئیس جمهور در به پیشنهاد تعدادی از نمایندگان در خصوص تشکیل وزارت خانواده واکنش نشان داد و درخصوص مسکوت ماندن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی گفت: دولت هیچ تصمیمی برای مسکوت گذاشتن این لایحه ندارد و بر خواسته خود تاکید دارد و امیدواریم بزودی نهایی شود تا موضوع کنترل قیمت ها، ‌تنظیم بازار و صادرات سروسامان بهتری بگیرد و شاهد التهاب در بازار نباشیم.
فایننشال تایمز در گزارشی نوشت که رئیس جمهور فرانسه از موافقت با پیشنهاد ناتو برای افتتاح دفتر هماهنگی در ژاپن، خودداری کرده است.
رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران از مخالفت آژانس داران با دریافت نرخ دلاری از گردشگران ورودی به ایران خبر داد و گفت: این اقدام، یک رانت برای عده‌ای از ذی نفعان است.
رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران از مخالفت آژانس داران با دریافت نرخ دلاری از گردشگران ورودی به ایران خبر داد و گفت: این اقدام، یک رانت برای عده‌ای از ذی نفعان است.
اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال در شرایطی با استعفای مدیرعامل این باشگاه مخالفت کردند که مشخص نیست بدهی به سرمربی سابق آبی پوشان از چه محلی تامین خواهد شد.
رئیس هیأت مذاکره کننده یمن از عدم جدیت کشورهای متجاوز در خصوص تحقق صلح در یمن انتقاد کرد.
رئیس پارلمان اردن گفت که امنیت و ثبات عراق از ستون های اصلی حفظ امنیت و ثبات در منطقه است و اردن با استفاده از خاک عراق برای حمله به کشورهای همسایه این کشور مخالف است.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران همچنان بر موضع خود در مخالفت با اجرای بند آموزش سند ۲۰۳۰ در کشور پابرجاست.
رئیس انجمن لوازم خانگی گفت: اگرچه وزارت صمت و ستاد تنظیم بازار مخالف افزایش قیمت هستند اما تولیدکننده برای اینکه نابود نشود، چاره‌ای جز افزایش قیمت ندارد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران درباره اصلاحیه بودجه شهرداری تهران توضیحاتی ارائه داد.
رئیس پلیس راهور با اشاره به عملیاتی نبودن پیشنهادات وزارت صمت برای اسقاط خودروها گفت: پلیس با هر دو پیشنهاد ارائه شده مخالف است.
فیفا تایید کرده است که جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا تنها نامزد انتخابات ریاست فدراسیون جهانی فوتبال است.
رئیس شورای شهر تهران از مخالفت شورای شهر برای اختصاص بودجه جهت ساخت پروژه تونل جاویدالاثر متوسلیان از سوی شهرداری خبر داد و گفت: به‌طور واقع بودجه‌ای برای آن نداریم.
رئیس جمهور کشورمان در پاسخ به تماس تلفنی رئیس جمهور لهستان گفت: موضع قطعی ایران از آغاز جنگ در اروپا، مخالفت با درگیری و جنگ بوده است.
رئیس جمهور لبنان گفت که ملاحظات کشورش درباره پیش نویس توافق پیشنهادی آمریکا درباره ترسیم مرز دریایی با فلسطین اشغالی، حق حفاری را برای لبنان تضمین می کند.
«نانسی پلوسی»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از حمایت از درخواست اوکراین برای عضویت سریع در ناتو خودداری کرد.
رئیس فدراسیون کاراته با استعفای اشرف امینی مخالفت کرد تا وی صبح امروز به همراه تیم ملی راهی ترکیه شود.
یک رسانه عراقی فاش کرد دراگان اسکوچیچ قصد داشته بعد از اخراج از تیم ملی ایران سرمربی عراق بشود اما رئیس فدراسیون فوتبال این کشور با انتخاب او مخالفت کرده است.
رئیس فدراسیون همگانی با استعفای دسته جمعی کارمندان مخالفت کرد.
رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی با استعفای مسئولان این فدراسیون و روسای هیات ها و انجمن ها مخالفت کرد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال ضمن اعلام رقم قرارداد کارلوس کی روش با تیم ملی ایران از حضور جواد نکونام در کادر فنی این مربی پرتغالی خبر داد در حالی که باشگاه فولاد جدایی نکونام را تکذیب کرد.
مخالفت رئیس انجمن آمادگی جسمانی کشور با تصمیم وزارت ورزش
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: ما در کمیسیون صنایع و معادن مجلس یک رأی استمزاجی گرفتیم و فقط یک نفر از اعضای کمیسیون با تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی موافق بود.
اصلاح نظام مالیاتی کشور و دریافت مالیات تنظیمی باعث می‌شود از اقدامات سوداگرانه و مخرب در اقتصاد جلوگیری کنیم. با راه‌اندازی سامانه مودیان، عدالت اجتماعی در پرداخت مالیات فراهم خواهد شد و درآمد‌های مالیاتی نیز افزایش خواهد یافت که به کنترل کسری بودجه دولت و تورم نیز کمک خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ