زارع او را در مسابقات جهانی سال گذشته به راحتی و با آمادگی زیاد شکست داده بود اما امسال به دلیل عدم آماده‌سازی کامل ، در مصافی نزدیک و میلیمتری روی اشتباه شخصی به او باخت!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کشتی‌گیر سنگین‌وزن آزادکار تاکید کرد به دلیل مسافت زیاد روستای‌شان تا سالن کشتی، تمرین در خانه برایش سخت بود و حالا در اردوی تیم ملی شرایط خوبی را تجربه می‌کند.
قهرمان کشتی ایران و المپیک در اقدامی جالب در زادگاه خود به بازی والیبال پرداخت.
هیات ژوری پس از بازبینی فیلم به این نتیجه رسید که ضربه فنی به صورت کامل انجام نشده است. به هر حال در سنگین وزن خوابیدن و شانه به شانه شدن کشتی گیران با سبک وزن‌ها تفاوت زیادی دارد و احتمالا داور عجله کرده و رییس تشک هم با توجه به اعتمادی که به داور وجود دارد ضربه فنی را تایید کرد
مهاجرت سنگین‌وزن بازنده کشتی آزاد از ایران؟
تکرار کشتی جنجالی سنگین‌وزن جام تختی به‌دلیل اشتباه داوری
نفرات راه‌یافته به فینال مرحله نخست رقابت‌های کشتی آزاد آمریکا مشخص شدند.
برترین کشتی‌گیران سنگین‌وزن جهان در فینال قهرمانی اروپا دوباره باهم سرشاخ می‌شوند.
برترین کشتی‌گیران سنگین‌وزن جهان در فینال قهرمانی اروپا دوباره باهم سرشاخ می‌شوند.
آزادکار سنگین‌وزن آمریکا به اتحادیه جهانی اعلام کرده است که بار دیگر به تشک کشتی بازخواهد گشت.
دیدگاه کادر فنی تیم ملی فرنگی در مورد انتخاب سنگین‌ وزن تیم آسیایی این بود که سال گذشته تیم بنا در اولانباتور از این محل لطمه خورد و باید راه را بر تکرار آن اتفاق بست که امین میرزازاده وارد تیم آسیایی شد.
رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی اروپا از چند روز دیگر در کرواسی آغاز می‌شود.
اولکساندر اوسیک، قهرمان اوکراینی بوکس سنگین‌وزن دنیا، هموطن فوتبالیستش میخایلو مودریک را ستایش کرده و می‌گوید او در آینده بدون شک صاحب توپ طلا خواهد شد.
قهرمان بوکس سنگین‌وزن حرفه‌ای جهان، شرایط خاصی را برای مبارزه با قهرمان اوکراینی تعیین کرده است.
مهسا جاور در رویینگ یک‌نفره سنگین‌وزن زنان قهرمان ایران شد.
ترکیب تیم ملی فرنگی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد که در سنگین‌ وزن هیچ‌کدام از نفرات اعزامی به تورنمنت رنکینگ‌دار زاگرب در لیست قرار نگرفتند.
سنگین‌وزن مدعی تیم ملی کشتی آزاد می‌گوید خیلی دوست داشت که در جام‌ جهانی اسنایدر هم مثل کامران قاسم‌پور شجاعت کشتی گرفتن در یک وزن بالاتر را داشت.
سنگین‌وزن مدعی تیم ملی کشتی آزاد می‌گوید خیلی دوست داشت که در جام‌ جهانی اسنایدر هم مثل کامران قاسم‌پور شجاعت کشتی گرفتن در یک وزن بالاتر را داشت.
مدعی سنگین‌وزن تیم ملی می‌گوید با فاصله چند ماهه‌ای که از تمرینات گرفته حالا دیدگاهش تغییر کرده و حالا از کشتی گرفتن لذت می‌برد.
آدبایو آکینفنوا، مهاجم پیشین باشگاه وایکمب واندررز که به خاطر فیزیک عجیبش معروف شده بود، حالا بعد از بازنشستگی از فوتبال به کشتی کج روی آورده است.
آزادکار سنگین وزن تیم ملی کشتی کشورمان با پیروزی در دیدار رده بندی رقابتهای قهرمانی جهان به مدال ررنز دست یافت.
سنگین‌وزن کشورمان با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید و به یک چهارم صعود کرد.
امیر علی اکبری پس از برتری در سومین دیدار خود در سازمان "وان چمپیونشیپ" مقابل فایتر ایتالیایی، حریفان قبلی خود یعنی کانگ جی وون و آناتولی مالیخین را مخاطب قرار دارد و از آمادگی برای انتقام گرفتن از آن‌ها صحبت کرد.
آزادکار سنگین‌وزن آمریکا اعلام کرد شاید بخواهد دوباره به تشک کشتی بازگردد.
زارع در همان تایم نخست فینال با نتیجه ۸ بر صفر از حریف عقب افتاد، با توجه به از نفس افتادن حریف در تایم دوم توانست جبران کند و در نهایت با نتیجه ۲۱ بر ۱۰ صاحب برتری شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ