ستاد اربعین شرکت ملی نفت ایران با دستور مدیرعامل این شرکت برای آمادگی حداکثری خدمت‌رسانی به زائران اربعین امسال تشکیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میراحمدی گفت: با حکم وزیر کشور، ستاد امنیت انتخابات تشکیل شده است. این ستاد تاکنون سه جلسه برگزار کرده است جلسه بعدی در چند روز آینده تشکیل می‌شود.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: طبق مصوبه کمیسیون ستاد ملی ترانزیت به ریاست رئیس‌جمهور تشکیل می‌شود و میزان ترانزیت بار تا انتهای برنامه هفتم توسعه ۵۰ میلیون تن خواهد بود.
بخشنامه تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی ابلاغ شد.
دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ۱۰۰ میز تخصصی ذیل ۴ ستاد دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی شکل گرفته که تعدادی از آنها مربوط به ستاد علم و فناوری است.
دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد مرکزی اربعین گفت: کمیته ویژه برای بهبود وضعیت تامین ناوگان برای سفر زائران اربعین تشکیل خواهد شد.
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی از راه‌اندازی ۱۵ هسته شناختی جدید در مراکز دانشگاهی سراسر کشور برای انجام فعالیت‌های پژوهشی، طراحی، تولید و ساخت ابزارهای شناختی خبر داد.
فرمانده کل ارتش از تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت در ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد و گفت: این قرارگاه ۱۲ تکلیف را تعیین کرده است که نیروهای مسلح در حال اجرای آن هستند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت کشور را مکلف کردند تا ستادی تحت عنوان ستاد انتخابات کشور با وظایف مشخص تشکیل دهد.
ستاد حجاب‌وعفاف در درمانگاه‌های شهر تهران تشکیل می‌شود.
ستاد نوروزی جمعیت هلال‌احمر با هدف خدمت‌رسانی شایسته‌تر به مسافران در ایام نوروز و همچنین رصد، ارزیابی و اطلاع‌رسانی روزانه خدمات سراسری هلال‌احمر در این ایام تشکیل شد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از راه اندازی و تشکیل ستاد تسهیل سفرهای هوایی نوروز ۱۴۰۲ از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ خبر داد.
وزیر جهاد کشاورزی از تشکیل ستاد مردمی کاشت یک میلیارد اصله نهال در وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: اولین جلسه این ستاد با حضور بخش‌های مردمی برگزار شد.
مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر از تشکیل ستاد «آیت» با موضوع جهاد تبیین در بنیاد شهید خبر داد.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر لزوم تشکیل ستاد ملی مقابله با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در کشور، گفت: امروزه کشور نیاز به محبت و گذشت دارد.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر لزوم تشکیل ستاد ملی مقابله با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در کشور، گفت: امروزه کشور نیاز به محبت و گذشت دارد.
زمان جدید بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی نهایی شده اما هنوز «ستاد عالی» که محل نهایی کردن تمام تصمیمات پیرامون این دو رویداد است تشکیل نشده است.
در شرایطی که ظاهرا مقدمات برچیدن ستاد ملی مقابله با کرونا فراهم می‌شود، این ستاد به ریاست رئیس جمهور تشکل جلسه داد و رئیسی گفت: «تزریق دوز یادآور» و «کنترل مبادی ورودی کشور» ۲ موضوع مهم برای مقابله با ویروس کرونا در شهریور ماه است. با توجه به تردد زائران اربعین و افزایش مسافرت‌ها در روز‌های پایانی تابستان لازم است همه مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت کنند.
محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه گفت: اجازه نخواهیم داد افراد شرور با اقدامات مجرمانه خود برای مردم، خوف و دلهره ایجاد کنند و امنیت روانی مردم را بر هم بزنند.
رئیس قوه قضائیه گفت: لازم است در هر دادسرایی شعبه‌ ویژه رسیدگی سریع و قاطع به سرقت‌های خشن و زورگیری‌ها ایجاد شود.
رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران از تشکیل کمیته‌های تخصصی این ستاد خبر داد و گفت: عمده وظایف در حوزه خدمات شهری تداوم خواهد داشت.
رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران از تشکیل کمیته‌های تخصصی این ستاد خبر داد و گفت: عمده وظایف در حوزه خدمات شهری تداوم خواهد داشت.
سخنگوی دولت اعلام کرد: شعار هفته دولت امسال با توجه به اولویت‌های عملکردی دولت و گفتمان دولت سیزدهم «دولت مردم» انتخاب شده است.
غریب آبادی با اشاره به اینکه ستاد حقوق بشر تصمیم دارد، ورود جدی تر و بیشتری به موارد حقوق بشری داخل کشور داشته باشد، گفت: کمیته صیانت از حقوق مردم چهارشنبه در ستاد حقوق بشر تشکیل می شود.
به دنبال هشدار‌های سازمان هواشناسی، از شامگاه شب گذشته بارش شدید باران در استان تهران به وقوع پیوست و در پی آن، در چند نقطه از استان بویژه نقاط غربی و جنوبی رویداد‌هایی مانند آبگرفتگی، رانش زمین و روان شدن سیلاب و انباشت گل و لای بویژه در منطقه کن (امامزاده داود) رقم خورد؛ وضعیتی ویژه و مرگبار که با اعلام آماده باش نیرو‌های امدادی، تلاش برای مقابله با آن آغاز شده و در جریان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ