به نظر می‌رسد وضعیت برای حمید سجادی در بدنه دولت، چندان مساعد نباشد. او زیر ذره‌بین رفته و همین موضوع وزارتخانه‌اش را آسیب‌پذیر می‌کند؛ چنان‌که هربار شایعه استعفایش به گوش می‌رسد، کسی چندان تعجبی نمی‌کند تا اینکه دوباره با یک بیانیه این شایعات تکذیب شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آلوارو موراتا و دیه‌گو سیمئونه جلسه ای خصوصی برای تعیین تکلیف این ستاره برگزار کردند.
قهرمان سابق دوومیدانی ایران که انتخابش به عنوان وزیر موجی از امیدواری را بین اهالی ورزش ایجاد کرده بود، با عملکردی ضعیف امیدها را به یاس تبدیل کرد و در بدترین زمان ممکن رفتنش را علنی کرد.
وزیر ورزش خاطره جالبی از حضور خود در مراسم جشن قهرمانی تیم فوتبال زیر 23 سال در المپیک آسیایی تعریف کرد.
با دستور وزیر ورزش و جوانان هزینه‌های تیم ملی هاکی روی یخ زنان پرداخت می‌شود و همچنین به ملی‌پوشان پاداش داده خواهد شد.
وزیر امور خارجه اسرائیل، سفر به عربستان سعودی در آینده را بعید ندانست بدون آن که هنوز تاریخی برای انجام آن مشخص شده باشد، جایی که اظهار داشت: سفر به عربستان روی میز است.
وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد هر زمان شرایط حضور زنان در ورزشگاه فراهم شود، برای این کار اقدام خواهند کرد.
معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان از اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بازدید کرد.
وزیر دفاع گفت: نسبت به شناسایی عوامل حادثه اصفهان در حال انجام اقداماتی هستیم که نتایج آن اعلام خواهد شد.
وزیر ورزش عربستان از برگزاری مراسم تجلیل از تیم فوتبال الهلال، پس از نایب قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان 2022، خبر داد.
یک عضو کمیته دفاعی پارلمان عراق از سه پیش شرط آمریکایی های برای نخست وزیر عراق ، در راستای نشستن پای میز مذاکرات درباره موضوع قیمت دلار خبر داد.
نیکزاد گفت: استیضاح حق قانونی مجلس است و در این زمینه استیضاح ۹ وزیر که به امضای حداقل ۱۰ نماینده مجلس رسیده روی میز هیئت رئیسه قرار گرفته است.
اردبیل - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح حق قانونی مجلس است و در این زمینه استیضاح ۹ وزیر که به امضای حداقل ۱۰ نماینده مجلس رسیده روی میز هیئت رئیسه قرار گرفته است.
نمایندگان مجلس در نشست نظارتی امروز به استماع توضیحات وزیر ورزش در پاسخ به سوال نماینده اهواز پیرامون عملکرد این وزارتخانه پرداختند اما به دلیل عدم اقناع، دومین کارت زرد خود را به وزیر ورزش و به عبارتی ششمین کارت زرد را به دولت دادند.
وزیرکشور در ادامه گفت: دشمنان برای لطمه زدن به ایران اسلامی گروهک های تجزیه طلب و تروریست را به میدان آوردند به عنوان مثال در کرمانشاه ۲ هزار نفر از این افراد را روی کار آوردند.
جواد اوجی امروز در حاشیه جلسه دولت دچار حمله قلبی شد.
درست است که آلمان امروز در کمال ناباوری از ژاپن باخت، اما پیامی که دلش می‌خواست را به جهان رساند.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اینترنت ثابت هیچ گاه قطع نبوده است. در این مدت اینترنت ثابت همیشه بدون محدودیت باز بوده است؛ البته به غیر از محدودیتی که آن دو پلتفرم (واتس آپ و اینستاگرام) داشته‌اند.
زارع‌پور گفته برای فیلتر کردن هر سایت معمولی، کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه تصمیم‌گیر نهایی است و وزارت ارتباطات تنها یک عضو این کمیته است
سجادی در حاشیه نشست خبری به مناسبت روز تربیت بدنی: به مدیران سرخ‌آبی گفتم تیم بانوان خود را تشکیل دهید اما انگار سخنان من امضا روی یخ بود!
بازی استقلال پس از تعویضش بهت زده به سمت ریکاردو ساپینتو سرمربی این تیم رفت.
وزیر کشور جمهوری چک می‌گوید ترکیه دروازه‌های اروپا را به روی پناهجویان سوری باز کرده است و این مسئله به افزایش موج پناهجویان در اروپا منجر شده است.
منابع عراقی اعلام کردند که دادگاهی در این کشور به علت سقوط پنکه سقفی بر سر دانش آموزی در نجف و وارد شدن آسیب صد در صدی به او، علیه وزیر آموزش و پرورش این کشور حکم قضایی صادر کرد.
چندی پیش معاون پارلمانی رییس جمهور درباره بازداشت اخیر یکی از مسوولان وزارت راه گفته بود: با هر فرد متخلفی در هر وزارتخانه و دستگاهی برخورد خواهد شد.
حمید سجادی پس از افتتاح چمن ورزشگاه وطنی در میان هواداران نساجی بازی را تماشا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ