یک عضو کمیته دفاعی پارلمان عراق از سه پیش شرط آمریکایی های برای نخست وزیر عراق ، در راستای نشستن پای میز مذاکرات درباره موضوع قیمت دلار خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اداره کل هواشناسی استان تهران از پیش‌بینی روند افزایشی نسبی دمای پایتخت تا روز سه‌ شنبه خبر داد.
اداره کل هواشناسی استان تهران از پیش‌بینی روند افزایشی نسبی دمای پایتخت تا روز سه‌ شنبه خبر داد.
در دومین هفته معاملاتی اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، ارزش معاملات رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران حدود سه‌ برابر شده و از ۳ هزار و ۲۶۱ میلیارد ریال به بیش از ۱۰ هزار و ۱۱۲ میلیارد ریال رسید.
علیرضا زاکانی شهردار تهران درخصوص اقدامات شهرداری پیرامون اقدامات صورت گرفته در رابطه با حوزه عفاف و حجاب توضیحاتی ارئه داد.
شرکت‌های دانش‌بنیان با حمایت‌‎ صندوق نوآوری و شکوفایی در نمایشگاه سه ‌روزه فناوری و محصولات محرومیت‌زدا (آبادایران) که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.
تسنیم : سه‌ شنبه بیست و دوم فروردین‌ماه امسال، پرسنل انتظامات بیمارستان حضرت فاطمه(س) رباط کریم در تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس این مرکز درمانی گزارش کردند.
مجلس از شنبه (۶ اسفند ماه) و در سه شیفت به بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در مورد جزئیات بودجه سال آینده می‌پردازد.
سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات رییس جدید بانک مرکزی درباره ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی گفت: برنامه دولت ایجاد ثبات نسبی در همه حوزه‌ها از جمله بازار ارز است. رییس بانک مرکزی محدوده‌ای از کالاهای اساسی را مطرح کردند که بتواند با ارز نیمایی تهیه شود. برنامه دولت، ایجاد ثبات نسبی در همه بازارها از جمله ثبات بازار ارز است.
نهمین نشست سه‌ جانبه وزرای دفاع ترکیه، جمهوری آذربایجان و گرجستان فردا در شهر کایسری برگزار خواهد شد.
نشریه قطری استاد الدوحه در گزارشی به مسابقه ایران و انگلیس پرداخت و این دیدار را چالشی برای سه‌ شیرها دانست.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز از بحران‌های سه‌ گانه پیش روی این اتحادیه پرده برداشت.
کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: از روز سه‌شنبه احتمال شکل‌گیری توده گردوخاک در کشور عراق و انتقال آن به بخش‌هایی از غرب و جنوب غرب کشور وجود دارد و انتظار می‌رود که برای روز‌های پایانی هفته در غرب و جنوب‌غرب کشور شاهد کاهش کیفیت هوا باشیم.
پانزی یک شیوه کلاهبرداری برای جذب سرمایه‌گذاران است تا از این طریق افراد را با تبلیغ سودهای غیرمتعارف و نجومی به دام انداخته و در نهایت کلاهبردار با پول بسیاری که به جیب زده متواری می‌شود.
اعلام خبر کشته شدن ایمن الظواهری رهبر القاعده در حمله هوایی آمریکا در کابل افغانستان، گمانه زنی ها درباره جانشین وی افزایش داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ