وزیر کشور جمهوری چک می‌گوید ترکیه دروازه‌های اروپا را به روی پناهجویان سوری باز کرده است و این مسئله به افزایش موج پناهجویان در اروپا منجر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چاپخانه دولتی ایران اکنون متولی چاپ دسته چک و کارت ملی است که به گفته عضو هیات عامل چاپخانه، هم کارت ملی و هم دسته چک به دلیل بالا بودن ضریب امنیتی بالا، غیر قابل جعل هستند.
حراجی RR Auction از فروش یک چک قدیمی اپل با امضای استیو جابز خبر داده. نکته جالب این چک آدرس اولیه شرکت اپل است که به پالو آلتو اشاره دارد. این چک در تاریخ ۸ ژوئیه ۱۹۷۶ برای شرکت خدمات مشاوره‌ای Crampton, Remke & Miller به مبلغ ۱۷۵ دلار صادر شده بود. اما حالا پس از چهار دهه، با قیمت ۱۰۶,۹۸۵ دلار به فروش رسیده است.
معروف بود که جابز دوست نداشت به کسی امضا دهد و بنابراین اقلامی که او امضا کرده است، کمیاب محسوب می‌شوند.
بهادری جهرمی گفت: درباره بازداشت دو مدیر سازمان محیط زیست، به محض اینکه گزارشی واصل شد، اقدام پیشگیرانه صورت گرفت. دولت به هیچ‌یک از مدیران چک سفید امضا نداده است و مردم به اینکه دولت پیشگام مبارزه با فساد باشد عادت خواهند کرد.
رئیس‌جمهور جمهوری چک مدعی شد: چین برای منافع خود تمایل به طولانی شدن جنگ در اوکراین دارد.
هزاران نفر از مردم جمهوری چک در اعتراض به کمک‌های بیش از حد دولت این کشور به اوکراین برای جنگ با روسیه به جای هزینه‌کرد برای مقابله با بحران انرژی پراگ، به خیابان‌ها آمدند.
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که چکی که از مدیرعامل این باشگاه گرفته پاس نشده است.
هیچ‌ کدام از مدیران دولتی چک سفید دریافت نکردند که به صورت مستمر در دولت و در دستگاه‌ها حضور داشته باشند، بلکه به صورت مستمر در معرض ارزیابی هستند. اگر ببینم فردی توان یا صلاحیت خدمت جهادی به مردم را ندارد، طبیعی است که با نیروی با انگیزه و متخصص دیگری جابجا ‌شود.
رسانه‌های چک اسلواکی اعلام کردند این کشور قرار است ۱۳ جنگنده میگ-۲۹ را به ارتش اوکراین تحویل دهد.
چک امن دیجیتال (چکاد) بانک تجارت از طریق همراه بانک تجارت در دسترس مشتریان قرار گرفت.
چک امن دیجیتال (چکاد) بانک تجارت از طریق همراه بانک تجارت در دسترس مشتریان قرار گرفت.
در شرایطی که باشگاه استقلال درگیر پرداخت مطالبات استراماچونی است، یک بدهی دیگر نیز آنها را با چالش مواجه کرده است.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: کانال‌های فردایی در روزهای تعطیل و ساعات شب، قیمت را بالا و پایین می کردند. همچنان که فعالان بازار ارزی می‌دانند، کانالی که در خارج از کشور است و آقایی که در استانبول آن را می‌گرداند، مشخص می‌کند ما در یک جنگ شناختی ویژه قرار داریم.
خاندوزی با اشاره به اینکه بخشی از نوسانات ارزی ناشی از انتظارات تورمی بود، تاکید کرد: بخش کوچکی از مشکلی که در آبان و آذر ایجاد شد ناشی از اشتباه تخصیص در زیرمجموعه‌های بانک مرکزی بود و موجب شد در مدت کوتاهی درباره تقاضای کالاهایی که باید با درهم وارد می‌کردند، دچار مشکل شود، زیرا در آن ایام درهم کم بود و تصور شده بود که کشور ارز کم دارد و برای تامین آن هجوم آورده شود.
محمود فکری به دلیل جدایی از نساجی و ملحق شدن به استقلال پیش از اتمام قراردادش به پرداخت 2 میلیارد و 300 میلیون تومان به باشگاه مازنی ملزم شد.
یک تصمیم عجیب پیش از رویارویی با تیم ملی آلمان در جام جهانی 1998 تمام آرزوهای آن نسل طلایی را برای صعود از گروه بر باد داد.
یکی از اسناد اداره مالیاتی عراق نشان می‌دهد که ملبغی معادل ۲.۵ میلیارد دلار در فاصله زمانی سپتامبر ۲۰۲۱ تا اوت ۲۰۲۲ از راه «کلاهبرداری» از حساب دولت برداشت شده است. اختلاس‌گران به‌صورتی کاملا «سازمان‌یافته»، با واسطه و به‌صورت غیرمستقیم از طریق ۵ شرکت، طی ۲۴۷ فقره چک این پول‌ها را در یکی از شعب بانک دولتی الرافدین، مستقر در داخل کمیسیون مالیاتی عراق، نقد کرده بودند. مبلغ واریزی به حساب بانکی این شرکت‌ها هم بلافاصله نقد می‌شده است. اکثر مدیران این شرکت‌ها فرار کرده اند و برایشان حکم جلب صادر شده‌است.
بانک مرکزی در مراسمی که امروز برگزار شد به طور رسمی از خدمت نوین «چک الکترونیک» رونمایی کرد.
چک الکترونیکی آخرین مرحله از اجرای اصلاح قانون چک است و با پیاده سازی و اجرای سامانه چکاد، امکان صدور چک الکترونیکی نیز فرآهم خواهد شد.
هافبک جوان استقلال که تا به اینجای کار به دلیل مصدومیت موفق به بازی برای تیمش نشده امیدوار است یکی دو هفته پس از شروع لیگ شرایط تمرین را به دست آورد.
معترضان در جمهوری چک خواستار برکناری دولت این کشور به دلیل ناتوانی در حل بحران انرژی شدند.
ساری- فصل شالیکوبی در مازندران به روزهای آخر و پایانی رسید و با این حال حکایت و دغدغه کشاورزان همچنان باقی و انبارها با محصول دپو پر شده است و وعده های هرساله مسئولان هم راهگشا نیست.
در ادامه بحران انرژی و افزیش قیمت‌های برق و گاز در قاره اروپا و حمایت‌ این کشورها از تداوم جنگ در اوکراین، ده‌ها هزار نفر از مردم جمهوری چک به خیابان‌ها آمدند و علیه دولت شعار سر دادند.
در ادامه بحران انرژی و افزیش قیمت‌های برق و گاز در قاره اروپا و حمایت‌ این کشورها از تداوم جنگ در اوکراین، ده‌ها هزار نفر از مردم جمهوری چک به خیابان‌ها آمدند و علیه دولت شعار سر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ