وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد هر زمان شرایط حضور زنان در ورزشگاه فراهم شود، برای این کار اقدام خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال، سه‌شنبه ۲۴ مردادماه، تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال خوزستان در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم رفتند که در پایان تیم آلومینیوم با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در حاشیه دیدار تیم فوتبال آلومینیوم برابر استقلال خوزستان درباره حضور تماشاگران زن اظهار کرد: همان طور که می‌دانید شورای امنیت کشور مصوبه‌ای را صادر کرده که بر اساس آن شرایط حضور بانوان در ورزشگاه‌ها فراهم شده است. امروز تماشاگران بانو در ورزشگاه حضور دارند و جو زیبایی را به راه انداخته‌اند.
کادر فنی تیم ملی ایران زمان انتخاب بازیکن را قبل از شروع لیگ برتر آغاز کردند و بازیکنان امیدوارند با نمایش موفق در فصل جدید، شرایط حضور در جام ملت‌ها برای آنها فراهم شود.
رهبر طالبان: طبق قوانین امارت اسلامی، اقدامات ملموسی برای نجات زنان از بسیاری از سرکوب‌های سنت‌گرایانه از جمله ازدواج اجباری اتخاذ شده و حقوق مربوط به احکام اسلامی حفظ شده است. علاوه بر این موارد، اقدامات ضروری برای بهبود شرایط زنان به عنوان عضوی از جامعه انجام شده تا براساس احکام اسلامی زندگی راحت و مرفهی برای آنان فراهم شود.
ترموستات قطعه‌ای مکانیکی است که وظیفه اندازه‌گیری دما را بر عهده دارد. این قطعه در سیکل تبرید سیستم تهویه ماشین، روی اواپراتور نصب می‌شود. این قطعه با اندازه‌گیری دمای سیال مبرد در ورودی به اواپراتور، شرایط را برای حفظ دمای عملیاتی این تجهیز فراهم می‌کند. به زبان ساده اگر دمای سیال مبرد در ورودی به اواپراتور کمتر از حد مجاز باشد، با ارسال سیگنالی دستور توقف فعالیت کمپرسور را صادر می‌کند.
سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار برابر پیکان به موضوعات مهم و قابل توجهی اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که شرایط ورود زنان به استادیوم‌ها فراهم شود.
برای اینکه بتوانم دوباره همین مدال را بگیرم یا به مدال بهتری برسم، باید امکانات را 3-2برابر قبل کنم. درحالی‌که فراهم کردن شرایط قبل هم خیلی برایم سخت بود چه برسد به اینکه بخواهم چندبرابرش کنم
ثبت نام خودروهای وارداتی در چه سامانه‌ای و چگونه انجام خواهد شد؟ شرایط خریداران چه باید باشد؟ پاسخ به تمام این پرسش ها را در این مطلب می خوانیم.
با عقب‌نشینی ایالات متحده از خاورمیانه، تقاضای بیشتری برای ایجاد یک سازوکار امنیتی رسمی برای مقابله با ایران به‌وجود خواهد آمد؛ به‌ویژه اینکه مذاکرات هسته‌ای در بن‌بست است. به زبان ساده، شرایط برای ایجاد یک سازوکار امنیتی منطقه‌ای برای مقابله جمعی از کشور‌ها با ایران هرگز به این اندازه فراهم نبوده است.
غلامپور می‌گوید همه می‌خواهند با ساپینتو درگیر شوند تا جلوی روند خوب او را بگیرند.
رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار حفظ جان امام زمان(عج) از ترور را لازم دانست و تأکید کرد: ما باید در حفاظت و امنیت فیزیکی به نقطه‌ای برسیم که چنین شرایطی را برای حضرت به وجود آوریم؛ در این عرصه نیز ما پیشتاز هستیم.
آیت الله سید احمد علم الهدی گفت: موضوع فتنه، یک جریان خطرناک است حتی در زمان پیامبر (ص) نیز بر پیروان تاثیر گذاشته است و سبب اختلاف شد و این جریان می‌تواند زمینه ضعف اسلام و امت اسلامی را فراهم کند و یا می‌تواند شرایط را به گونه‌ای رقم بزند که مسیر حق برای مردم باز و روشن شود.
اعتراض مربیان به داوری ، بازیکنان حریف و حتی شرایط سخت افزاری زمین مسابقه در لیگ ما سالهاست بهانه های مربیان را فراهم می کند.
شهردار منطقه ۹ تهران از تحت حمایت قرار گرفتن افراد بی سرپناه، زنان سرپرست خانوار و مسافران در راه مانده با همکاری اداره امور آسیب‌های اجتماعی منطقه ۹ تهران و خیرین غرب پایتخت خبر داد.
انسیه خزعلی در مورد شرایط نگهداری زندانیان گفت: شرایط مناسبی از نظر معیشت و بهداشت برای زندانیان فراهم شده بود و چیزی شبیه خوابگاه برخی از دانشگاه‌های کشور را شاهد بودم. همچنین برای بازداشت‌شدگان از صبح تا غروب امکان هواخوری و استفاده از محیط باز فراهم بود.
انسیه خزعلی در مورد شرایط نگهداری زندانیان گفت: شرایط مناسبی از نظر معیشت و بهداشت برای زندانیان فراهم شده بود و چیزی شبیه خوابگاه برخی از دانشگاه‌های کشور را شاهد بودم. همچنین برای بازداشت‌شدگان از صبح تا غروب امکان هواخوری و استفاده از محیط باز فراهم بود.
سازمان بورس اعلام‌کرد: در پی تصمیمات هیات مدیره سازمان بورس در جلسه فوق‌العاده روز گذشته، عرضه اولیه‌ها تا زمان پایداری شرایط بازار، متوقف خواهد شد.
کیهان نوشت: اتفاقاً جمهوری اسلامی توانسته است با ارائه الگوی هویتی و تمدنی جدیدی که تمدن غرب را به چالش کشیده است شرایط رشد و تعالی و بروز استعداد‌های زنان و دختران جامعه را با رعایت اصول اخلاقی و حفظ حجاب فراهم نماید و کارنامه‌ای پر بار در حقوق زنان از خود به جا گذارد.
نایب قهرمان کشتی فرنگی المپیک ۱۹۷۲ مونیخ معتقد است محمد بنا می‌توانست زودتر از اینها و در شرایط بسیار بهتری از سرمربیگری کناره گیری می‌کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد از مهاجم جدید این تیم زمانی استفاده کند که از نظر بدنی شرایط مطلوبی داشته باشد.
محتمل ترین حالت در خصوص جنگ اوکراین، کاهش سطح درگیری به یک سطح فرسایشی یا آتش بس بدون توافق است که در هر دو صورت زمینه برای آغاز مجدد منازعه در هر زمانی که شرایط آن مهیا باشد، فراهم می شود.
حمید سجادی وزیر ورزش گفت: هر زمان که لازم بوده شرایط حضور زنان در ورزشگاه را فراهم کردیم. فدراسیون فوتبال هم در حال بررسی شرایط است و ما هم جلسه‌ای برای کمک به فدراسیون برگزار کردیم.
وزیر ورزش و جوانان گفت: هر زمان که لازم بوده شرایط حضور زنان در ورزشگاه را فراهم کردیم.
رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس پیرو مکاتبه روز گذشته با شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، امروز طی نامه‌ای اعلام کرد: علی رغم پیگیری‌های کارشناسان این سازمان تاکنون اقدامی جهت انتشار "توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت‌های مالی منتشر شده" این شرکت صورت نگرفته است.
فعال اصلاح طلب در مصاحبه ای گفت: در جنگ هم برخی فرماندهان همین توهمات را داشتند و می‌گفتند این حمله را بکنیم و فلان جا را بگیریم تمام است اما این‌طور نمی‌شد. آخرش هم لیست بلند بالایی از امکانات را به عنوان شرط لازم پیروزی در جنگ دادند. شرایط سیاسی اکنون ما همان است فقط مانده، قطعنامه ۵۹۸ آن از کجا بیاید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ