وزیر دفاع گفت: نسبت به شناسایی عوامل حادثه اصفهان در حال انجام اقداماتی هستیم که نتایج آن اعلام خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بحبوحه افزایش احتمال حمله نظامی کشورهای غرب آفریقا به نیجر، وزیر دفاع بورکینافاسو تأکید کرد که این کشور از نیجر حمایت خواهد کرد.
معاون وزیر دفاع اوکراین می‌گوید که ارتش این کشور هنوز گزارش‌ها درباره حمله نیروهای کی‌یف به منطقه خرسون(تحت کنترل روسیه) را تایید نکرده است.
معاون وزیر دفاع اوکراین می‌گوید که «بزرگ‌ترین ضربه و حمله اصلی» ارتش کی‌یف به روسیه در راه است.
وزیر دفاع طالبان مشخصا در مورد درگیری اخیر مرزی با ایران در نیمروز گفت: «مشکلی که با ایران پیش آمد، چهار روز برایم گزارش می‌آمد که آن‌ها توپ و هاوان شلیک می‌کنند. من (به ایرانی‌ها) گفتم این کار را نکنید و به نفع‌مان نیست »
وزیر دفاع اوکراین اعلام کرد این کشور در تدارک یک حمله متقابل علیه روسیه است.
وزیر دفاع اوکراین اعلام کرد که ارتش این کشور در انتظار موقعیت مناسب برای حمله به ناوگان روسیه در دریای سیاه است.
سردار وحیدی وزیر کشور گفت: خبر حمله ریزپرنده به تاسیسات وزارت دفاع در اصفهان را تایید نمی‌کنیم.
دستیار وزیر دفاع آمریکا مدعی حمله سایبری روسیه به یک شرکت ارتباطاتی آمریکایی شد.
وزیر دفاع آمریکا مدعی شد که از آغاز ریاست جمهوری جو بایدن، ایران و شبه نظامیان متحدش ۸۳ بار به مواضع نظامیان آمریکایی در عراق و سوریه حمله کرده‌اند.
وزیر دفاع روسیه امروز با افشای دلیل «افزایش حضور نظامی آمریکا در آسیا- اقیانوسیه» گفت: حمله پهپادی به تاسیسات نظامی روسیه را خنثی کردیم.
وزیر دفاع تایوان می گوید تشدید روابط نظامی این منطقه با آمریکا، ممکن از اقدام جدی از سوی چین را به همراه داشته باشد.
لوید آستین وزیر دفاع آمریکا (رئیس پنتاگون) روز پنجشنبه با طرح ادعا حمله به استونی گفت: در صورت حمله یا تهاجم روسیه به استونی، آمریکا وارد جنگ خواهد شد.
وزیر دفاع اوکراین امروز مدعی شد که کشورش چند ماه پس از رسیدن تسلیحات متحدان، آماده حمله خواهد بود!
مارک اسپر، وزیر دفاع سابق آمریکا گفت که واشنگتن باید تمام تلاش خود را برای کمک تسلیحاتی به اوکراین به کار گیرد، زیرا این کشور دارد کاری را انجام می‌دهد که خود واشنگتن از انجام آن شانه خالی کرده است. او همچنین بیان کرد که اوکراین حق دارد به مواضع نظامی روسیه حمله کند، از جمله در خاک روسیه.
وزیر اطلاعات گفت: پاسخ حمله رژیم صهیونیستی به تأسیسات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اصفهان، در سرزمین‌های اشغالی فلسطین داده شد.
وزیر دفاع اوکراین اعلام کرد که کشورش از تسلیحاتی که غرب به کی یف می دهد برای حمله به روسیه استفاده نخواهد کرد.
وزیر دفاع هند مدعی شد نیروهای مرزی چین تلاش داشتند به مناطق مرزی این کشور حمله کنند که با واکنش نیروهای هند مجبور به عقب‌نشینی شدند.
وزیر دفاع ترکیه ضمن تکذیب حمله به مواضع نیروهای آمریکایی در شمال سوریه، گفت که عملیات «پنجه شمشیر» ادامه خواهد داشت.
وزیر دفاع آمریکا گفت که هرگونه حمله هسته ای علیه ایالات متحده یا متحدانش از سوی کره شمالی به پایان زمامداری کیم جونگ اون رهبر کره شمالی منجر خواهد شد.
در پی حمله هکری به سرویس ارائه دهنده بستر ارتباطی برای ارتش استرالیا، وزیر دفاع این کشور از احتمال به سرقت رفتن اطلاعات شخصی افراد خبر داد.
وزیر دفاع لهستان گفت: ارتش مدرن بدون پهپاد وجود ندارد و بیرقدار مأموریت شناسایی و حمله را در ارتش لهستان برعهده خواهد داشت.
وزیر دفاع آمریکا امروز در سخنانی اعلام کرد: حمله قریب الوقوع چین به تایوان را پیش‌بینی نمی‌کنیم.
وزیر دفاع آمریکا امروز در سخنانی اعلام کرد: حمله قریب الوقوع چین به تایوان را پیش‌بینی نمی‌کنیم
معاون وزیر خارجه روسیه امروز هشدار داد: اوکراین آشکارا درباره حمله به عمق خاک روسیه صحبت می کند؛ پس مسکو موضع کی یف در مورد «دفاع از خود» را نمی پذیریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ