سجادی در حاشیه نشست خبری به مناسبت روز تربیت بدنی: به مدیران سرخ‌آبی گفتم تیم بانوان خود را تشکیل دهید اما انگار سخنان من امضا روی یخ بود!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون کبدی که ریاست کنفدراسیون آسیا را هم برعهده گرفته، در نشست امروز خود به شدت از وعده‌های وزیر قبلی ورزش انتقاد کرد.
در پی انتقاد رسانه‌های اصولگرا و حامی دولت از حواشی همایش خودروهای کلاسیک، وزیر ورزش و جوانان دستور بررسی و برخورد با حرکات برخی شرکت‌کنندگان حاضر در همایش خودروهای کلاسیک را صادر کرد.
وزیر ورزش و جوانان با انتقاد از فیرپلی مالی در بودجه باشگاه های فوتبال گفت: یکی۵۷۰ میلیارد تومان هزینه کرده است و تیم دیگر با ۲۷ میلیارد تومان راهی لیگ برتر فصل گذشته شده است.
حمید سجادی با انتقاد از شرایط قراردادی بازیکنان شاغل در لیگ برتر خواهان بازنگری در آن شد.
احمد عربانی کارتونیست روزنامه هم‌میهن، به محرومیت تیم‌های ایرانی از حضور در آسیا و ناکارآمدی وزیر ورزش انتقاد کرده است.
جلسه مجمع عمومی باشگاه استقلال، در حالی با حضور وزیر ورزش به پایان رسید که خبری از تغییرات و انتخاب اعضای جدید هیات مدیره نبود!
وزیر ورزش و جوانان گفت: از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس توقع یادی داریم و رفتار مدیران باید طبق اصول باشد.
معاون اجرایی اسبق باشگاه استقلال در اظهارات تندی، به انتقاد از آجورلو، فتح‌الله‌زاده، مومنی، مظلومی و وزیر ورزش پرداخت!
عضو کادر درمان دکتر سجادی خاطر نشان کرد: به محض انتقال وزیر ورزش و جوانان به بیمارستان از همان ابتدا، کار درمانی با حضور گروه های متخصص آغاز شد. جلسه ای با حضور پزشکان متخصص تشکیل شد تا بهترین تصمیمات جهت کار درمانی صورت گیرد.
وزیر ورزش و جوانان و تعدادی از مصدومان سانحه سقوط بالگرد جهت ادامه درمان از کرمان به تهران منتقل شدند.
انتقاد یکی از روسای فدراسیون ها از پاسخگو نبودن معاون وزیر ورزش باعث ایجاد درگیری لفظی در سفر مسئولان ورزش به یزد شد.
محمد پولادگر در مجمع آنلاین فدراسیون فوتبال به انتقاد از تحریم وزیر ورزش از سوی اتحادیه اروپا پرداخت.
انتقاد حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از تصمیمات مدیران دولت قبل در خصوص اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز در صحن علنی مجلس گفت: به خاطر سوءمدیریت رئیس فدارسیون فوتبال، 186 میلیارد تومان برای 32 روز به ویلموتس می‌دهیم یعنی روزی 5.8 میلیارد تومان. این عملکرد فعلی رئیس فدراسیون فوتبال است که باید پاسخگو باشد. البته به قول خودش پرونده ویلموتس داخل جیبش است شاید چون در جیبش هست نتوانستید بررسی کنید. رئیس فدارسیون فوتبال به جای عذرخواهی از مردم به خاطر کسب ضعیف ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی، با تفاخر با مردم برخورد کرد. امروز روز پاسخگویی کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال است. منبع: دانشجو
مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی از وزیر ورزش بابت عدم تحقق وعده‌هایش انتقاد کرد که در این فیلم مشاهده می‌کنید
وزیر ورزش و جوانان عصر امروز شنبه با حضور در محل فدراسیون جانبازان و معلولین از اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان و زنان اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان بازدید کرد.
امام جمعه مشهد با انتقاد از وزیر ورزش گفت: آقای عزیز شما وزیر کدام دولت هستید؟
امام جمعه مشهد با انتقاد از وزیر ورزش گفت: آقای عزیز شما وزیر کدام دولت هستید؟
امام جمعه مشهد با اشاره به دیدار وزیر ورزش با الناز رکابی، گفت: بانوان ورزشکار بسیاری در مسابقات همزمان و در رشته‌های مختلف مدال آوردند، چرا وزیر ورزش با این قهرمانان دیدار نکرد؟ شما وزیر کدام دولت هستید؟
انتقادات عجیب فریاد شیران معاون سابق باشگاه استقلال را نسبت به حمید سجادی وزیر ورزش مشاهده می‌کنید.
راستینه رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی گفت: حمید سجادی میدانست انتخابات‌ فدراسیون فوتبال ایراد دارد ولی برخلاف وظیفه نظارتی‌اش ورود نکرد!
معاون پیشین فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و مشاور وزیر ورزش از تصمیم اخیر این وزارتخانه مبنی بر جداسازی انجمن آمادگی جسمانی از ورزش همگانی انتقاد کرد.
وزیر ورزش در صحبتهای خود در رادیو ورزش به انتقاد از شیوه اداره فدراسیون فوتبال پرداخت.
وزیر ورزش گفت: وقتی در رسانه ملی از خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس صحبت کردیم برخی از مدیران ورزشی از این صحبت‌ها انتقاد کردند و گفتند که این امر شدنی نیست ولی توانستیم این مهم را انجام دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ