درست است که آلمان امروز در کمال ناباوری از ژاپن باخت، اما پیامی که دلش می‌خواست را به جهان رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: ورزشکار خانم ما با حجاب اسلامی و صلابت می‌دود و قهرمان می‌شود، ولی ما نمی‌توانیم ارزش کار او که با حجاب و مقنعه می‌دود را نشان دهیم.
امیرعبداللهیان در خصوص تبادل زندانیان با آمریکا گفت: ما در خصوص تبادل زندانی با طرف آمریکایی حدود ۱۳ ماه پیش توافق کردیم. آن‌ها یک خانم دیپلمات انگلیسی را به عنوان نماینده معرفی کردند. در خصوص چگونگی تبادل زندانیان به عنوان یک موضوع کاملا انسانی یک صورت جلسه بین آن نماینده و طرف ایرانی امضا شد.
وزیر امور خارجه کشورمان با خانم «آیساتا تال سال» وزیر خارجه سنگال دیدار کرد. دو وزیر در این‌ملاقات، در خصوص موضوعات مختلف روابط دوجانبه گفتگو و تبادل نظر کردند.
مراسم تشییع پیکر صلاح الزواوی، سفیر سابق فلسطین در تهران، چهارشنبه ۳ اسفند با حضور سفیر فلسطین و سفیران مقیم تهران و سایر مقامات کشورمان در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شد. صلاح الزواوی روز دوشنبه در ۸۶ سالگی در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت. در این مراسم سلام الزواوی سفیر فلسطین در تهران و دختر صلاح الزواوی نیز حضور داشت. حجت‌الاسلام حسن اختری، رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه و تعدادی از سفیران خارجی مقیم تهران در این مراسم حضور داشتند. در این مراسم، پیام حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت درگذشت صلاح الزواوی توسط سخنگوی وزارت خارجه قرائت شد.
«آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان در کنفرانس امنیتی مونیخ در اشتباهی عجیب وقتی از او پرسیده می‌شود که آیا اوکراین این شانس را دارد که در طولاتی مدت در امنیت باشد حال آنکه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه همچنان در قدرت باشد، که وی پاسخ داد اگر پوتین سیاست‌هایش را ۳۶۰ درجه تغییر ندهد، خیر. بر اساس اصول اولیه ریاضیات، ۳۶۰ درجه با صفر درجه منطبق می‌باشد و وزیر خارجه آلمان باید به جای ۳۶۰ درجه از ۱۸۰ درجه استفاده می‌کرد.
با اعلام معاون بانوان وزارت ورزش،‌ فقط استادیوم آزادی میزبان تماشاگران خانم در لیگ برتر خواهد بود.
وزیر میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات گسترده متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر گفت: جشن فرشته‌ها و عفو عمومی رهبری دو حرکت نمادین، مهم و راهبردی رهبر معظم انقلاب بود تا راه را برای بسیاری روشن کنند و موجب نشود تا برخی آدرس عوضی به جامعه بدهند. در واقع، تعبیر همان ضرب‌المثل در خانه اگر کس است، یک حرف بس است.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بنا به در خواست خانم حجا لحبیب وزیر امور خارجه بلژیک با وی تلفنی گفت وگو کرد.
وزیر خارجه بوسنی هرزگوین در بخشی از نشست خبری اش با وزیر خارجه کشورمان حجاب بر سر گذاشت.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در پیامی توئیتری خطاب به وزیر خارجه آلمان نوشت: خانم وزیر خارجه آلمان: مواضع تحریک آمیز، مداخله جویانه و غیردیپلماتیک نشان دهنده پختگی و تدبیر نیست.
وزیر ورزش و جوانان گفت: ایرادی به حجاب ایشان در این جلسه گرفتند، در صورتی که خانم رکابی دو کلاه بر سر داشت یک کلاه اسپرت و یک کلاه کاپشنی که بر تنشان بود. برخی عزیزان مثل اینکه عکسی که گرفته شده بود را ظاهراً تشخیص ندادند که ایشان دو کلاه داشته و احساس کرده بودند مجدد موی ایشان است .
در تصاویر دیدار بنده با خانم رکابی هم حاشیه‌هایی ایجاد شد، چون می‌گفتند او حجاب خوبی نداشت. در حقیقت ایشان دو کلاه داشت و به دلیل اینکه از راه با لباس اسپرت رسیده بود لباس رسمی نداشتند.
چرا وزیر ورزش با این خانم ملاقات کرد درحالی‌که او بازهم بدون حجاب، تنها به یک کلاه اکتفا کرده؟
معاون وزیر کشور گفت: ما اسناد مختلفی از اسناد پزشکی و نامه‌های اداری و فیلم‌های بیمارستان در زمان بستری شدن خانم امینی داریم. بازپرس به همراه پدرش آنجا حضور می‌یابد و هنوز اتفاق خاصی نیفتاده بود را در اختیار داریم و این فیلم موجود است و پدرش تایید میکند که ضربه‌ای به سر او نخورده و سر او مشخص است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: مایه تاسف است که در قلب اروپا چنین تعرضی به یک خانم و سفیر دارای مصونیت دیپلماتیک انجام می‌شود و پلیس نیز به موقع در محل حضور پیدا نمی‌کند.
کریستا میکونن، وزیر کشور فنلاند، در جریان یک کنفرانس زنده تلویزیونی درباره حادثه نورد استریم ۲ غش کرد. او هنگام سقوط در انتهای ردیفی از سکو‌ها دور از دید دوربین‌ها ایستاده بود، اما دوربین ناگهان چرخید و لحظه‌ای را که دو نفر از همکارانش به او کمک کردند تا روی پاهایش بایستد را ثبت کردند. هنوز هیچ خبری در مورد علت غش خانم میکونن منتشر نشده است. او بعداً در توییتر اعلام کرد: به دلیل غش کردن مجبور شدم جلسه شورای دولتی را ترک کنم. من در حال حاضر خوبم.
حسین امیرعبداللهیان و خانم آنیکن هویتفلد وزیر خارجه نروژ در دیداری در نیویورک، در مورد آخرین تحولات موضوعات روابط دوجانبه، منطقه‌ای و بین المللی تبادل نظر کردند.
حسین امیرعبداللهیان و خانم آنیکن هویتفلد وزیر خارجه نروژ در دیداری در نیویورک، در مورد آخرین تحولات موضوعات روابط دوجانبه، منطقه‌ای و بین المللی تبادل نظر کردند.
وزیر میراث فرهنگی در صفحه مجازی خود درباره مراسم کشتی با چوخه نوشت که همیشه خانم ها در این مراسم حضور داشته اند و نه کسی اعتراضی کرده و نه مسئله امنیتی بوجود آمده است.
وزیر اطلاعات گفت: اما درباره «قاسم مکارم» اقدامات صورت گرفته است و اکنون در دستگاه قضایی در حال پیگیری است و به گفته رییس جمهور دولت مدعی مبارزه با فساد است و نسبت به آن کوتاهی نخواهد کرد.
وزیر اطلاعات در رابطه با خبر بازداشت برادر خانم یکی از وزرا، تصریح کرد: این خبر دروغ است.
ساعاتی پیش ویدئویی از حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران، منتشر شده بود که وی هنگام ورود به شهر دودوما در تانزانیا در دیدار با لیبراتو مولامولا، وزیر امور خارجه تانزانیا، با خودداری از دست دادن، بدن مولامولا را لمس کرده است. اما با انتشار زاویه جدیدی از این ویدئو، مشخص شد که وزیر خارجه ایران، وی را همراهی می‌کند و «لمس» شدن وزیر خارجه تانزانیا یک خطای دید است.
رسانه‌های فنلاند مدعی شده‌اند که صدایی در فیلم شنیده می‌شود که احتمالا به مواد مخدر مربوط می‌شود.
وزیر بهداشت گفت: یک خانم اهوازی که همسرشان کانادا بودند ابتلای او به آبله میمونی مشخص شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ