وزیر ورزش خاطره جالبی از حضور خود در مراسم جشن قهرمانی تیم فوتبال زیر 23 سال در المپیک آسیایی تعریف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی مس رفسنجان می‌گوید اخراج مهاجم‌شان تصمیم درستی بوده است.
جلسه ستاد هماهنگی مراسم پیاده روی اربعین با حضور مدیران ستادی، استانی و مسئولین برخی سازمان‌های دیگر برگزار و بر ساماندهی موکب ها برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین تاکید شد.
قهرمان سابق دوومیدانی ایران که انتخابش به عنوان وزیر موجی از امیدواری را بین اهالی ورزش ایجاد کرده بود، با عملکردی ضعیف امیدها را به یاس تبدیل کرد و در بدترین زمان ممکن رفتنش را علنی کرد.
به نظر می‌رسد وضعیت برای حمید سجادی در بدنه دولت، چندان مساعد نباشد. او زیر ذره‌بین رفته و همین موضوع وزارتخانه‌اش را آسیب‌پذیر می‌کند؛ چنان‌که هربار شایعه استعفایش به گوش می‌رسد، کسی چندان تعجبی نمی‌کند تا اینکه دوباره با یک بیانیه این شایعات تکذیب شوند.
«سجاد- ب» در اولین جلسه بازپرسی مدعی شد نوجوان به قتل رسیده به دلیل مصرف مشروبات الکلی حال طبیعی خود را از دست داده و به روی او چاقو کشیده است.
وزیر ورزش و جوانان توضیح داد که چرا اعضای تیم بانوان هاکی روی یخ زنان ایران هزینه‌های اعزام به مسابقات آسیایی را خودشان پرداخت کرده‌ بودند.
سجاد شهباززاده، ابوالفضل جلالی، سبحان خاقانی و علیرضا رضایی چهار بازیکنی هستند که در دیدار با پرسپولیس حضور ندارند. رضایی مدتی است به دلیل مصدومیت دور از میادین است و خاقانی نیز امسال برای آبی‌پوشان به میدان نرفته است.
با نظر ریکاردو ساپینتو سجاد شهباززاده و ابوالفضل جلالی از لیست دربی خط خوردند.
والله این مردم عیال خدا هستند! اگر کاری نکنید حسابتان با کرام الکاتبین است! آقایان مجلس و دولت به چه مشغولند خدا می‌داند؛ سفره مردم شده سجاده بی مهر و تسبیح!
بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی 11 سال بعد از کسب طلا و نقره المپیک لندن، پرچمی که روی سکوی قهرمانی در دست داشتند را به موزه ورزش اهدا کردند.
وزیر ورزش و جوانان گفت: مدیران و پیشکسوتان فدراسیون تنیس روی میز دارای ایده و فکر هستند و از لحاظ فنی نیز این رشته رو به جلو است.
سجاد بازگیر از روی نقطه پنالتی اختلاف با گل‌گهر را با حداقل رساند.
وزیر ورزش و جوانان می‌گوید به صعود تیم ملی ایران از دور گروهی جام جهانی بیش از همیشه امیدوار است.
سجادی در حاشیه نشست خبری به مناسبت روز تربیت بدنی: به مدیران سرخ‌آبی گفتم تیم بانوان خود را تشکیل دهید اما انگار سخنان من امضا روی یخ بود!
مدافع جوان و باتجربه پیکان معتقد است قبل از گل ذوب‌آهن سجاد عاشوری روی او خطا کرده است.
آقای گل اسبق استقلال و مدیر آکادمی این روزهای باشگاه، مدعی است که نباید انتقادات و فشار روی سجاد شهباززاده افزایش یابد و این مهاجم قادر است به زودی قدرت گلزنی خود را به نمایش بگذارد.
رئیس سابق کمیته ملی المپیک در مورد انتخاب خسروی وفا به عنوان رئیس جدید کمیته ملی المپیک گفت: حضور خسروی وفا بار را از روی دوش من برداشت. از او تقدیر و تشکر می‌کنم که علی‌رغم همه مقاومت‌ها پیشنهاد من و سجادی را پذیرفت.
وزیر ورزش با تمجید از روند برگزاری انتخابات کمیته المپیک گفت:  رای مجمع قابل احترام است و این رای ها خدایی نکرده روی شایستگی افراد تاثیرگذار نیست.
حمید سجادی پس از افتتاح چمن ورزشگاه وطنی در میان هواداران نساجی بازی را تماشا کرد.
در دقیقه ۲۷ بازی سجاد بازگیر روی اشتباه دو بازیکن استقلال توانست دروازه حسینی را باز کند.
ریکاردو ساپینتو نخستین ترکیب استقلال در یک بازی رسمی را با حضور دو بازیکن جدید چیده است.
وزیر ورزش و جوانان به دفاع از عملکرد وزارت تحت مدیریت خود در بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس پرداخت.
در معاملات امروز سه شنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱ هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان تعیین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ