نمایندگان مجلس در نشست نظارتی امروز به استماع توضیحات وزیر ورزش در پاسخ به سوال نماینده اهواز پیرامون عملکرد این وزارتخانه پرداختند اما به دلیل عدم اقناع، دومین کارت زرد خود را به وزیر ورزش و به عبارتی ششمین کارت زرد را به دولت دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته تیری برتون کمیسیونر امور بازارهای داخلی اتحادیه اروپا، گوگل، آمازون، اپل، متا و مایکروسافت اعلام کرده اند تحت قانون فناوری جدید منطقه واجد شرایط دروازه بانی اینترنت هستند.
یک‌ چیز و یک مرض در دشمن ما وجود دارد و آن ترس از مرگ. به خدا عراقی‌ها آنچنان از مرگ می‌ترسند که حساب ندارد و این عامل و این مرض در هرکجا باشد باعث شکست می‌شود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
دبیر شورای عالی امنیت ملی منشأ عقب ماندگی‌ها در حوزه اقتصادی را پیروی از الگوهای وارداتی ذکر کرد و افزود: راه برون رفت از چالش‌های اقتصادی بازگشت و بازتولید الگوهای بومی برای تمدن سازی است.
پیشوا- فرمانده فراجا گفت: پیروی از ولایت فقیه کلید عبور سربلند از فتنه های گوناگون است.
کمیسر اتحادیه اروپا در امور بازار داخلی اعلام کرد: اخیرا به «شو زی چو» مدیر ارشد اجرایی تیک تاک اعلام کرده این اپ هنوز باید فعالیت های زیادی برای همخوانی با قوانین منطقه انجام دهد.
تیری برتون کمیسیونر اروپا در امور بازار داخلی به ایلان ماسک مدیر توئیتر اعلام کرد باید اقدامات بیشتری جهت پیروی از قوانین مربوط به محتوای آنلاین انجام دهد.
یک کارشناس سیاست خارجی با اشاره به تشدید رادیکالیزم در اروپا، گفت: پیروی پارلمان اروپا از سیاست های امریکا و انگلیس به ضرر آنها خواهد بود لذا انتظار است عقلای اروپا به این موضوع توجه کنند.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به بغداد در محل شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس توسط تروریست های آمریکایی حضور یافت.
ایاد الاماره گفت: از حاج قاسم و حاج ابومهدی آموخته ایم که پیروزی، فرهنگی است که قبل از اینکه واقعیت پیدا کند باید در جان ها نهادینه شده و در دل ها و ذهن ها آغشته شود.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پیروی از حاج قاسم به معنای گذاشتن قاب عکس ایشان روی طاقچه نیست پیروی از شهید سلیمانی یعنی عمل به منطق مدیرتی و اصول زندگی فردی و اجتماعی ایشان.
نخست وزیر عراق در سومین سالروز ترور ناجوانمردانه شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، این اقدام را طبق تمام قوانین بین المللی اقدامی محکوم دانست.
فراکسیون پارلمانی بدر عراق خواستار ارسال نتیجه تحقیقات درباره ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس به پارلمان این کشور شد.
فراکسیون پارلمانی بدر عراق خواستار ارسال نتیجه تحقیقات درباره ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس به پارلمان این کشور شد.
آاک آتن در روزی که احسان حاج صفی ۹۰ دقیقه در پست دفاع چپ حاضر بود با چهار گل حریف خود را گل‌باران کرد.
وزیر امور خارجه روسیه گفت اروپا چشم و گوش بسته از آمریکا پیروی می کند.
الزبیدی گفت: از آنجا که الکاظمی متهم به فساد، ترور فرماندهان پیروزی(شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهان آن ها) و دخالت و اختلال در کار دستگاه های اطلاعاتی است به طور مخفیانه به اقلیم کردستان و از آنجا به امارات متواری شده است.
مایکروسافت اعلام کرد مشتریان سرویس ابررایانشی در اتحادیه اروپا می توانند از ژانویه بخش هایی از داده هایشان را فراوری و ذخیره کنند. این بخشی از اقدام«مرزبندی داده» برای مشتریان منطقه است.
امام جمعه قم با بیان اینکه بسیجی پیرو مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است گفت: بسیج به همین دلیل باعث خشم دشمنان شده و اگر امروز می‌بینیم صدای شیاطین با کینه توزی از رسانه‌های دیکتاتور معابانشان بر علیه بسیج به کار گرفته می‌شود، برای این است که می‌دانند تا روحیه و تفکر بسیجی در میان ملت ایران موج آفرینی می‌کند، آمریکا و صهیونیست‌ها و دنباله رو‌های آن‌ها در منطقه کاری از پیش نخواهند برد.
نیمکت نشینی کامل حاج صفی در پیروزی دیشب آاک
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد کشورهای غربی با تلاش برای تفرقه افکنی در میان دیگر کشورها سعی در پیشبرد اهداف خود دارند.
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: تمام دنیا متحد شدند تا عزت ایران را بشکنند، اما پیروی این ملت از امام حسین (ع) اجازه رسیدن دشمن به اهدافش را نداد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه فرهنگ حاج قاسم، «ما می‌توانیم» است که موردپسند ما و فرهنگ پیروز است، عنوان کرد: دشمن نمی‌خواست ملت ایران با این‌ همه تحریم و تهدید گام‌های بلندی در راستای استقلال و خودکفایی بردارد. رئیسی یادآور شد: کشتی ما را با قلدری دزدیدند و ایران ثابت کرد دوران بزن‌ دررو تمام شده؛ یکی گرفتند، دو کشتی آنان را توقیف کردیم.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ