وزیرکشور در ادامه گفت: دشمنان برای لطمه زدن به ایران اسلامی گروهک های تجزیه طلب و تروریست را به میدان آوردند به عنوان مثال در کرمانشاه ۲ هزار نفر از این افراد را روی کار آوردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور گفت: دشمنان برنامه‌ریزی زیادی برای دهه محرم کرده بودند که با هوشیاری دستگاه‌های امنیتی با آنها مقابله شد.
وزیر کشور گفت: انتخابات نقطه قوت و برجسته جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان تلاش می‌کنند این فرصت بزرگ را از ملت ما بگیرند.
اسلامشهر- وزیر کشور گفت: باید در مقابل تلاش دشمنان برای تحمیل فرهنگ منحط غربی، ترویج برهنگی و مفاسد اخلاقی در جامعه مواجهه مدبرانه و مقتدرانه داشته باشیم.
خطیب با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای قرار دادن کشور در شرایط اجتماعی و ایجاد تقابل و قطبی‌سازی در جامعه یادآور شد: مسئولان این موضوع را باهدف خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در تصمیم‌گیری‌ها موردتوجه قرار دهند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: وزیر اطلاعات با تشریح اقدامات دستگاه امنیتی کشور تاکید کرد که با اشراف جامعه اطلاعاتی، اکنون ناآرامی به محیط داخلی دشمنان ایران منتقل شده است.
وزیر کشور تاکید کرد: ایران قوی، مقتدر و پیشرو هم محقق نخواهد شد مگر با وحدت ملی، وحدت همه اقشار و پرداختن به مسائل اساسی. طبیعتا دشمنان تلاش می‌کنند با ایجاد مسائل حاشیه‌ای ما را از پرداختن به مسائل اساسی بازدارند. به هیچ وجه نه مسئولین ما و نه ملت عزیز ما نباید به این حاشیه‌ها توجه کنند. چنانچه این کار را هم نکردند.
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: دشمنان ما به قدری احمق و کم حافظه‌اند که از یک طرف تاکید و دعوت به تعطیلی مدارس می‌کنند و از طرف دیگر تبلیغ می‌کنند که این اقدامات کار نظام است و می‌خواهد از دختران انتقام بگیرد و مانع درس خواندن آنان شود.
وزیر کشور گفت: دشمن بعد از اغتشاشات رسماً اعلام کرد که اقتصاد کشور را مورد حمله قرار می‌دهد که البته از قبل هم در دستورکارشان بود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ممکن است در هر قشری عده‌ای باشند که خارج از این فعالیت‌های مرسوم بخواهند خلاف منافع ملی عمل کرده و به دشمنان خدمت کنند، قوانین در این زمنیه روشن و مشخص است.
سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، قبل از اینکه دشمنان بخواهند سرزمین‌ها را اشغال کنند، ذهن‌ها را اشغال می‌کنند. این کار را هم با روش‌های هنرمندانه‌ای انجام می‌دهند؛ در همین اغتشاشات بدون هیچ محدودیتی هزینه‌هایی می‌شد، در اعترافات بود که دشمنان قیمت می‌دادند، مثلاً شعارنویسی سه میلیون تومان یا شعار شبانه دو میلیون تومان. حمله به مأمور ۵۰ میلیون تومان یا کشتن مأمور برای افراد شرایط پناهندگی یا فرصت خدمات قابل توجهی را در خارج از کشور فراهم می‌کرد. مشوق‌ها و مسائل پیشنهادی داده می‌شود تا افراد را تهییج و تحریک کنند.
شیراز- وزیر کشور گفت: حمله تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) توطئه های دشمنان و جنایات آنها را آشکار کرد.
وزیر کشور گفت: دشمنان فکر می‌کنند که می‌توانند امنیت کشور را به خطر بیندازند و این مفهومش این است که امنیت خلیج فارس به خطر می‌افتد، زیرا امنیت خلیج فارس وابسته به امنیت جمهوری اسلامی ایران است.
وزیر کشور با اشاره به اینکه این ناآرامی‌ها از قبل برنامه ریزی شده بود، ادامه داد: باید جلوی دشمن را برای توسعه توطئه بگیریم چرا که از این اوضاع فقط دشمن سود می‌برد.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دشمنان این ملت از هیچ کوششی برای توقف در مسیر انقلاب دریغ نمی‌کنند، گفت: تربیت نسل آینده جزو دغدغه‌های اصلی علما در کشور ما بوده و آموزش و پرورش نیز اهمیت این دغدغه را درک می‌کند.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برای دفاع از برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد صحن علنی مجلس شد.دکتر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به محض ورود رئیس جمهور به صحن علنی به وی خیر مقدم گفت.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برای دفاع از برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد صحن علنی مجلس شد.دکتر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به محض ورود رئیس جمهور به صحن علنی به وی خیر مقدم گفت.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برای دفاع از برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد صحن علنی مجلس شد.دکتر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به محض ورود رئیس جمهور به صحن علنی به وی خیر مقدم گفت.
وزیر کشور گفت: ماموران انتظامی در صحنه اغتشاشات بسیار خوب و گسترده و به موقع پای کار بودند و توانستند با اقدامات خود توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.
در قطعنامه پایانی این تظاهرات آمده است: آنچه در روز‌های اخیر در تهران و برخی شهرستان‌ها با فتنه انگیزی دشمنان بیرونی و نفوذی‌های داخلی سرسپرده و فریب خورده رخ داد، بیانگر طراحی شوم همه زخم خوردگان از نظام اسلامی و ایجاد خلل در مسیر اراده و پیشرفت ملت بصیر ایران اسلامی است.
در قطعنامه پایانی این تظاهرات آمده است : آنچه که طی روزهای اخیر در تهران و برخی شهرستان‌ها با فتنه انگیزی دشمنان بیرونی و نفوذی‌های داخلی سرسپرده و فریب خورده رخ داد، بیانگر طراحی شوم همه زخم خوردگان از نظام اسلامی و ایجاد خلل در مسیر اراده و پیشرفت ملت بصیر ایران اسلامی است.
وزیر کشور با بیان اینکه پدافند هوایی ایران در ردیف قدرتمندترین پدافندهای هوایی جهان گفت: پدافند هوایی در ایران خودکفا، مقتدر و مستقل است و خیال هرگونه تعدی به فضای کشور را از دشمنان سلب کرده است.
وزیر کشور با تاکید بر اینکه صهیونیست ها و دشمنان انقلاب اسلامی، حامیان اصلی بیانیه یکی از سرکردگان فتنه ۸۸ هستند، از همه گروه‌های سیاسی خواست که موضع خود را با جریان فتنه و نفاق مشخص کنند.
وزیر کشور با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها و دشمنان انقلاب اسلامی، حامیان اصلی بیانیه یکی از سرکردگان فتنه ۸۸ هستند، از همه گروه‌های سیاسی خواست که موضع خود را با جریان فتنه و نفاق مشخص کنند.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت تجمیع و تمرکز قرعه کشی متقاضیان خودرو در این وزارت خانه و بر اساس ابلاغیه های جاری تمام خودروسازان داخلی از جمله ایران خودرو مکلف به اجرای صحیح این دستور هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ