مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت فرمودند: زنده کردن امید و اعتماد مردم، سفرهای استانی و سرعت عمل در حوادث از توفیقات دولت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس و زننده آخرین گل فصل گذشته، از بازیکنانی است که برای تمدید قرارداد به دفتر باشگاه پرسپولیس مراجعه کرده است.
در برنامه‌ای که شب گذشته ـ یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱ ـ با عنوان «دختران انقلاب» از شبکه سه پخش شد، گروهی از بانوان محجبه در موکبی که در ایستگاه متروی تئاتر شهر تهران برپا کرده اند، با دعوت دختران کم‌حجاب به غرفه خود آن‌ها را به داشتن حجاب دعوت کرده و با دستان خود روسری متبرک به حرم امام حسین را روی سر آن‌ها قرار می‌دهند. یکی از بانوان فعال در این غرفه خطاب به دختران مدعو به غرفه پارچه نوشته‌ای که دعای امام زمان (عج) و همچنین عبارت "این خانه در انتظار مهدی زهراست" روی آن نوشته شده را به دختران هدیه داده و می‌گوید که آن را بر سر اتاق خود نصب کنند. او می‌گوید: ما یک موکب برای امام زمان زده ایم گفتیم خانم‌ها فکر کنید آقا ظهور کرده شماها را صدا کرده، اگر امام زمان بیاد بگه اومدم شما آماده اید برید تو رکاب امام زمان؟ نکته عجیب در این گزارش صدا و سیما انتشار چهره دختران کم‌حجاب است.
این کارشناسان معتقدند که بسیاری از افراد، فرصت خداحافظی با درگذشتگان را پیدا نمی‌کنند یا حرف‌های ناگفته‌ی زیادی با نزدیکان از دست رفته‌شان دارند یا حتی بسیاری از مردم دوست دارند که با درگذشتگانشان صحبت کنند و دلشان برای معاشرت با آن‌ها تنگ می‌شود. ربات‌های سوگواری این فرصت را هرچند مصنوعی در اختیار آنان قرار می‌دهد و پذیرش مرگ را برای انسان‌ها آسان‌تر می‌کند.
نامزد نخست کفش طلای لیگ برتر، بازیکنی است که داستان پرفراز و نشیبی را در زندگی فوتبالی خود تجربه کرده و حالا به صدر جدول گلزنان تکیه زده است.
دکتر سورن امین زاده، متخصص چشم می‌گوید: روزه داری و کم آبی روی سلامت چشم تاثیر منفی ندارد و نهایتا می‌تواند کمی خشکی ایجاد کند که با استفاده از قطره‌های اشک مصنوعی قابل رفع است. اما مبتلایان به دیابت که بیماری شان به چشم هایشان سرایت کرده بدلیل افزایش عوارض ناشی از دیابت بدنبال روزه داری و تاثیر ثانویه آن بر چشم‌ها نباید روزه بگیرند.
امیر قلعه‌نویی در شرایطی کارش را در تیم ملی استارت زده که دستیارانش را معرفی کرده است.
سازمان خصوصی سازی کل کشور نامه امیر سالمی زاده برای خرید باشگاه استقلال را در دبیرخانه خود ثبت کرده است.
سرپرست عملیات ISAR، استیون بایر گفته است که «وضعیت امنیتی در مناطق زلزله‌زده تا اندازه‌ای در حال بدتر شدن است. وی گفته است با توجه به گذشت زمان بیشتر از زلزله و کاهش امید برای پیدا شدن نجات‌یافتگان از زیر آوار، چنین شرایطی عادی است. بخشی از این امر به دلیل این است که ذخایر غذا در حال پایان یافتن است، آب در حال تمام شدن است و مردم دنبال آب و غذا می‌گردند. عامل دوم این است که به شکل روزافزونی امید برای پیدا کردن افراد زنده کمتر می‌شود و این ناامیدی به خشم دامن می‌زند.»
در شهر زلزله زده قهرمان‌مرعش ترکیه، خانواده ای که زیر آوار مانده و امیدی به نجات نداشتند، ویدیو خداحافظی خود را ضبط کرده و به بستگان خود فرستادند. از سرنوشت این خانواده اطلاعی در دست نیست.
شاگردان مهدی تارتار به دنبال استفاده از امتیاز خانگی و شکست رقیب اراکی به منظور کم کردن فاصله جدولی با آن‌ها هستند.
بازیکن فرانسوی استقلال انگیزه زیادی برای گلزنی در دربی پایتخت خواهد داشت.
برزیل بدون نیمار و با ستاره این روزها ریچارلیسون به جنگ نماینده اروپا می‌رود
شجاع خلیل زاده و امید ابراهیمی مقابل نیکاراگوئه از ردی نیمکت بازی را آغاز کردند.
منابع خبری در کمیته داوران فاش کردند عرب‌براقی داور بازی گل‌گهر و استقلال در گزارش خود، دست به افشاگری درباره او زده و فاش کرده که قلعه‌نویی به او اتهام سنگینی وارد کرده است.
اشتباه فاحش راننده لودر موجب لحظات هولناک و دلخراش برای یک مرد شد. راننده لودر حین کار مدیر پروژه را ندید و او را همراه با خاک به پشت کامیون ریخت.
شاگردان جواد نکونام به هدفی جز کسب برد خانگی و کم کردن فاصله با صدر جدول فکر نمی‌کنند.
تکواندو ایران در حالی شش ماه نخست سال را به پایان می برد که عملکرد تیم های ملی بخصوص در بخش پایه امیدواری ها را برای رسیدن به آینده ای روشن در بین اهالی این رشته زنده کرده است.
مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت فرمودند: زنده کردن امید و اعتماد مردم، سفرهای استانی و سرعت عمل در حوادث از توفیقات دولت است.
مقام معظم رهبری فرمودند: مهمترین توفیق این دولت زنده کردن امید و اعتماد در مردم است
امیر قلعه‌نویی را بار دیگر در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر مس رفسنجان در حالی که رگ‌هایش گردنش حین صحبت کردن بیرون زده بود، برافروخته دیدیم.
بادامچیان در پاسخ به سؤالی در خصوص بازداشت مصطفی تاجزاده، گفت: هرکس کار خلاف قانون کند بازداشت می شود. یک موقع طرف را دعوت می کنند که چرا خلاف کرده اید. هرکس خلاف قانون حرف زد باید قانون در مورد او اجرا شود.
زیباکلام گفت: روحانی سعی کرد در یک سال گذشته مورد غضب طیف تندرو و اصول‌گرایان قرار نگیرد، اما به دلیل اینکه دولت رئیسی نتوانست به وعده‌هایی که در مورد بهبود معیشت مردم داده بود عمل کند، به طوریکه تورم نه تنها کنترل نشد، بلکه شاهد بودیم با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی قیمت‌ها در بازار کالا‌های اساسی و مایحتاج ضروری مردم با افزایش چندین برابری روبرو شد، در حوزه سیاسی خارجی نیز برجام هنوز بعد از یک سال در برزخ قرار دارد و هر روزی که می‌گذرد امید به احیای آن کم‌رنگ‌تر می‌شود، بنابراین در چنین شرایطی روحانی با انتقاداتی که از دولت رئیسی مطرح کرده، به نوعی در مقابل پاسخگویی بر آمده و اتهاماتی که یک سال گذشته به او و دولتش زده شده را جواب داده است.
ثبت رکورد کاهش فروش خودروهای جدید در بریتانیا
حجت قاسم زاده اصل کارگردان فیلم باتشکر از استقبال تماشاگران در اولین اکران مردمی گفت: خیلی تشکر می کنم و خوشحالم که امروز تماشاگران این فیلم را از نزدیک می بینم و از اینکه در این شرایط سخت و با این ترافیک فیلم روز ششم را برای تماشا انتخاب کرده اید سپاسگزارم و امیدوارم بعد از تماشای فیلم راضی از سینما خارج شوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ