سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز دوشنبه به شهر قم وارد شد و دراولین برنامه رسمی خود با آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید دیدار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیئت همراه عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیأت همراه عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیأت همراه عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
«شوکت میرضیایف» رئیس جمهور ازبکستان و هیئت همراه عصر امروز (یکشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.
در جریان دیدار آیت‌الله رئیسی با همتای ونزوئلایی خود، مادورو به حمله وحشیانه آمریکا به زیرساخت‌های انرژی ونزوئلا اشاره کرد و از نقش سردار شهید سلیمانی در کشف این حمله سایبری گفت.
قربانقلی بردی محمداف رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان و هیئت همراه عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند
آقای «قربانقلی بردی محمداف» رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان و هیئت همراه عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان و هیئت همراه عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار با رئیس دفتر رئیس جمهور و مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت، گفت: بنده هیچ حرف و سفارشی جز خدمت به مردم و حل مشکلات معیشتی ایشان ندارم و امروز هیچ اولویتی را بالاتر از حل مشکلات اقتصادی نمی‌دانم.
آیت‌الله العظمی جوادی آملی در دیدار رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: صدقه دادن، گاه به مال است و گاه به جان، هلال احمر یک نهاد مردمی است، کار اینها تنها صدقه مالی نیست، بلکه اینها جان خودشان را نیز تقدیم نظام و مردم می کنند و این بذل مال و بذل جان، این گروه را از پیش روان بهشتی کرده است.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی دقایقی پیش با رئیس جمهوری اسلامی ایران دیدار و آیت‌الله رئیسی در این ملاقات، حفظ استقلال آژانس و رعایت حقوق ملت ایران را لازمه همکاری‌های دوطرفه دانست.
یازدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم صبح امروز (سه‌شنبه دوم اسفند) به ریاست آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرنگان رهبری برگزار شد.یازدهمین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری تا عصر فردا ادامه دارد و با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان می‌دهد. حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) و دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های اعضای مجلس خبرگان در روز پنجشنبه (چهارم اسفند) است.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور در دفتر رئیس جمهور با آیت‌الله رئیسی دیدار و گفتگو کرد.
صحبت‌های آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور در دیدار فرستاده نخست وزیر چین را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس و اعضای شورایعالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه شنبه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
معاون اجرایی دولت سیزدهم خبر داد که آیت‌الله رئیسی فردا برای افتتاح طرح آبرسانی به سنندج و دیدار با علما، نخبگان و مردم به استان کردستان خواهد رفت.
رئیس جمعیت هلال احمر با حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی، نماینده آیت الله العظمی سیستانی در ایران، دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس‌جمهور کشورمان در ادامه‌ی دیدارهای خود با سران کشورهای مختلف در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل با نخست وزیر پاکستان در محل اقامت خود دیدار کرد.
رئیس جمهور کشورمان پس از سفری سه روزه به ازبکستان، به منظور دیدار رسمی دوجانبه و شرکت در بیست و دومین نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، دقایقی پیش سمرقند را به مقصد تهران ترک کرد.
آیت‌الله رئیسی با تاکید براینکه مصمم به دفاع قاطعانه از حقوق ایران و مردم آن هستیم درباره احتمال دیدار مستقیم با آمریکا، افزود: مذاکره مستقیم با آمریکا بر سر توافق هسته‌ای هیچ فایده‌ای ندارد و آمریکا باید اقدامات اعتمادسازی با طرف ایرانی انجام دهد.
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز پنجشنبه در آغاز دومین روز سفر خود به ازبکستان، در هتل محل اقامت خود، در دیدار «ژانگ مینگ» دبیرکل سازمان همکاری شانگهای، با تشریح روند اقدامات جمهوری اسلامی ایران برای عضویت در این سازمان، ظرفیت‌های گسترده جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های سیاسی، فناوری، اقتصادی و ترانزیتی را تبیین کرد.
یک تحلیلگر بازار سرمایه می‌گوید بار رشد بورس بر دوش صنایع سیمانی و خودرویی است.
عصر امروز، نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهوری ونزوئلا و هیات همراه، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. رئیس جمهور ونزوئلا عصر روز جمعه وارد ایران شد و صبح امروز مورد استقبال رسمی آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان قرار گرفت.
آیت‌الله نوری همدانی در دیدار با معاون رئیس جمهور گفتند: مسئولین باید علاقمند و دلسوز مردم باشند و در تراز فقیرترین مردم زندگی کنند تا از مشکلات معیشت و گرانی آنها با خبر باشند و در جهت اصلاح بازار و سختی معیشت تلاش کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ