مطهرنیا با بیان اینکه تعارفات دیپلماتیک در جای خود زیباست، گفت: «آنچه می‌تواند برای ایران و مردم ایران پیام‌آور موفقیت و امید به آینده باشد، نتایج و پیامد‌های این تعارفات دیپلماتیک است. به نظر می‌رسد چیزی در این زمینه تغییر نخواهد کرد. بازار ایران هوشمند است و همین امروز بازار به این سفر چگونه جواب داده است؟ به نظر می‌رسد دیگر زمان تعارفات دیپلماتیک و نشست‌های تبلیغاتی با سیاسیون جهان تمام شده است و مردم دنبال نتیجه هستند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز دوشنبه به شهر قم وارد شد و دراولین برنامه رسمی خود با آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید دیدار کرد.
رئیس جمهور در دیدارهای جداگانه با سفرای جدید فیلیپین، لیبی، بنگلادش و هند بر تلاش برای گسترش روابط فیمابین تاکید کرد.
دیدار دوجانبه روسای جمهور ایران و سلطان عمان برگزار شد.
در جریان این سفر همچنین ۴ سند همکاری در حوزه‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری و انرژی میان دو کشور به امضا خواهد رسید.
دبیرکل اوپک دیروز شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ با سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در نهاد ریاست جمهوری دیدار و گفت‌وگو کرد.
دبیرکل اتحادیه آسه‌آن در دیدار با رئیس جمهور ضمن تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه، گزارشی از برنامه‌های این اتحادیه برای گسترش تعاملات با کشورمان ارائه کرد و دکتر رئیسی نیز ضرورت پیگیری جدی اهداف تعیین شده برای گسترش همکاری‌ها میان این اتحادیه و ایران را مورد تاکید قرار داد.
عکسی از دیدار رئیسی، رئیس جمهور با معاونان بشار اسد را مشاهده می‌کنید. / پارسینه
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به دیدار ۴ ساعته رؤسای جمهور ایران و سوریه در توئیتی نوشت: دو رئیس‌جمهور به توافقات بسیار مهمی در راستای عمق دادن به همکاری‌های اقتصادی دست یافتند
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور از دیدار مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با رئیسی خبر داد.
رئیس‌جمهور کشورمان در آستانه سفر به چین، امروز با رهبرانقلاب اسلامی دیدار کرد.
رئیس جمهور در این دیدار گزارشی از برنامه‌های کاری این سفر و جلسات و ملاقات‌های درنظر گرفته شده بیان کرد.
پایگاه خبری النشره در گزارشی اعلام کرد که بعد از برگزاری نشست بغداد در ماه آگوست گذشته، امان پایتخت اردن قرار است در بیستم ماه جاری میلادی (دسامبر) میزبان نشستی منطقه‌ای در خصوص عراق باشد. در این نشست قرار است ایران و ترکیه و تعدادی از کشور‌های عربی از جمله عربستان مشارکت داشته باشند. برخی منابع لبنانی با اشاره به اینکه قرار است در این نشست موضوع انتخاب رئیس جمهور لبنان بررسی شود مدعی شدند که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در حاشیه این نشست باهم دیدار خواهند کرد.
رئیس مرکز امور بین الملل و کنوانسیون‌های سازمان حفاظت محیط زیست با تکذیب خبر دیدار سلاجقه با رییس سرویس اطلاعاتی مصر در قاهره، گفت: سلاجقه در سفر به مصر با وزیر امور خارجه این کشور و برخی از همتایان محیط زیستی خود دیدار و گفتگو کرده است.
در این دیدار دو طرف پیام های مثبتی به هم داده‌اند و عباس کامل تاکید کرده است که موضع قاهره عدم پیوستن به هرگونه ائتلاف سیاسی و یا نظامی علیه ایران است.
پیش از آن نیز رئیسی و امیر قطر در دیدار با یکدیگر بر ارتقای سطح فعلی روابط فیمابین به روابط راهبردی تاکید کردند.
رئیس‌جمهور کشورمان در ادامه‌ی دیدارهای خود با سران کشورهای مختلف در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل با نخست وزیر پاکستان در محل اقامت خود دیدار کرد.
روسای جمهور ایران و فرانسه با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.
رئیس جمهور کشورمان که برای شرکت در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده است، صبح امروز (سه شنبه) با رئیس جمهور فرانسه دیدار و گفتگو کرد.
رئیس جمهور گفت: هیچ برنامه‌ای برای مذاکره یا ملاقات با آمریکایی‌ها و با حاکمان آمریکا در حاشیه نشست سالانه سازمان ملل برنامه‌ریزی نشده و هیچ برنامه‌ای هم برای دیدار با آن‌ها نداریم.
سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور ایران در آستانه شرکت در هفتادو هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل در گفتگو با یک رسانه آمریکایی اعلام کرد دیداری با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اتفاق نخواهد افتاد.
روسای جمهور ایران و ترکیه در دیدار با یکدیگر، ضمن مرور توافقات صورت گرفته در سفر اخیر رئیس جمهور ترکیه به تهران و برگزاری هفتمین شورای‌عالی همکاری‌های اقتصادی دو کشور، بار دیگر بر تسریع در اجرای این توافقات تاکید کردند.
رئیسی با اشاره به تحولات قفقاز، ضمن تبیین سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر استقبال از آزادی خاک قره‌باغ و آمادگی برای بازسازی آن، هرگونه تغییر در مرز‌های بین‌المللی و تاریخی و ژئوپلتیک منطقه را غیرقابل قبول خواند.
در حاشیه اجلاس سمرقند در ازبکستان حجت الاسلام رئیسی ، رئیس جمهور کشورمان با شی جین پینگ رئیس جمهور چین دیدار کرد.
روسای جمهوری ایران ور روسیه در حاشیه جلاس سران سازمان همکاری شانگهای در سمرقند با یکدیگر دیدار کردند. سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری کشورمان امروز پنجشنبه در دومین روز سفر خود به ازبکستان در حاشیه جلاس سران سازمان همکاری شانگهای، با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه دیدار کرد. / پایگاه اطلاع رسانی دولت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ