مارچلو لیپی، سرمربی سابق یووه و تیم ملی ایتالیا، مطمئن است که آندره آ پیرلو می تواند سمپدوریا را خیلی زود به سری آ برگرداند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از محرومیت سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم از سوی کمیته انضباطی، سرمربی تیم نساجی مازندران هم محروم شد.
عراق برای شناسایی کشوری که به ایران موشک داده بود، یک‌تیم اطلاعاتی را تشکیل داد. این‌نیروهای اطلاعاتی هم توانستند از شماره سریال روی لاشه موشک متوجه شوند منشا تحویل موشک‌ها لیبی بوده است.
بعد از چند سال درخشش هری کین به عنوان یکی از گلزن‌ترین مهاجمان دنیای فوتبال با پیراهن تاتنهام به نظر می‌رسد زمان جدایی او از انگلیس و تاتنهام و حضورش در لیگی دیگر فرا رسیده است.
مارچلو لیپی، سرمربی سابق یووه و تیم ملی ایتالیا، از ژوزه مورینیو به خاطر نحوه هدایت تیمش در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا تعریف کرد.
وزیران خارجه ایران و لیبی درباره سفرهای دیپلماتیک سطح بالا و بازگشایی سفارت گفتگو کردند.
ONS تخمین می‌زند که رونالدو به طور متوسط تا ۸۴ سالگی زندگی کند. او همچنین ۲۵ درصد شانس رسیدن به ۹۴ سالگی، ۱ در ۱۰ شانس زندگی تا ۹۸ را دارد و ۶ درصد احتمال دارد که به سن ۱۰۰ سالگی برسد.
مشرف با ایران رابطه بدی نداشت و از دید غربی‌ها یکی از رسوایی‌های مهم دوران حکومت او پرونده ارتباط عبدالقدیر خان، فیزیکدان هسته‌ای پاکستان با کشور‌های دیگر از جمله ایران، لیبی و کره‌شمالی بود
کمیته حقیقت یاب سازمان ملل در لیبی خواستار اتخاذ اقدامات قاطع برای مقابله با موارد نقض حقوق بشر در این کشور شد.
نام سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر به عنوان یکی از نامزدهای هدایت تیم ملی چین مطرح شده است.
نماینده سلماس در مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی از فیلم منتشر شده از او در زمان بیان تذکرش در یکی از جلسات علنی مجلس پرداخت و گفت که در آن فیلم اشتباه لُپی کرده و بعد از آن یکی به او گفته که من کسی هستم که مردگان را زنده می‌کنم!
دادگاه جنایی لیبی در طرابلس ۱۷ نفر را به اتهام عضویت در گروهک تروریستی داعش به اعدام محکوم کرد.
رودریگو دی‌پل با شمایلی تاریخی قهرمانی در جام جهانی را جشن گرفت.
نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی گفت که مسئولیت این کشور در قبال پرونده لاکربی پایان یافته و اجازه نخواهد داد این پرونده دوباره گشوده شود.
ناصر الخلیفی، رئیس پی‌اس‌جی، در یک مصاحبه از آنچه دیروز در دیدار او با فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید و رئیس سوپرلیگ اروپا، گذشته بود خبر داد.
مقامات دولت وحدت ملی لیبی و ترکیه در استانبول دو توافق‌نامه همکاری نظامی امضاء کردند.
بعد از شکست 0-1 انگلیس برابر ایتالیا، بوکایو ساکا که عملکرد ضعیفی داشت، مورد تمسخر رسانه های ایتالیایی قرار گرفت و آنها مدعی شد او هنوز در شوک خطای جورجیو کیه لینی در فینال یورو است.
شبکه خبری ABC در گزارشی نگاهی به زندگی ملکه الیزابت دوم به عنوان طولانی‌ترین پادشاه تاریخ بریتانیا دارد. الیزابت آلکساندرا مری وینزور روز ۲۱ آوریل ۱۹۲۶ در محله می‌فر لندن در ۲۱ آوریل ۱۹۲۶ متولد شد. او اولین فرزند شاهزاده آلبرت، دومین پسر جرج پنجم و لیدی الیزابت بوئز-لیون بود. با درگذشت ملکه الیزابت دوم، پسر بزرگ او با عنوان چارلز سوم، پادشاه جدید بریتانیا است. کاخ باکینگهام اعلام کرد که الیزابت دوم بعدازظهر پنجشنبه هشتم سپتامبر ۲۰۲۲ در آرامش در قلعه بلمورال در اسکاتلند چشم از جهان فروبست.
نماینده پارلمان لیبی تاکید کرد که اموال مردم این کشور تحت سناریویی که کشورهای خارجی و در رأس آنها آمریکا طراحی کرده اند، صرف گروه های مسلح می شود.
منابع بیمارستانی اعلام کردند که با توجه به وخامت اوضاع جسمانی برخی از زخمی‌ها احتمال افزایش تعداد تلفات وجود دارد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از شرایط بدنی کاسمیرو تمجید کرد و 10 دقیقه بازی او برابر ساوتهمپتون را برای شناخت بیشترش از لیگ برتر، مناسب دانست.
جنگ احتمالی برای طرابلس به طور قابل توجهی متفاوت از جنگی خواهد بود که در فاصله سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ میلادی رخ داد. این جنگ درون طرابلس و بیش‌تر بین گروه‌هایی خواهد بود که پیش‌تر با حمله نیرو‌های تحت فرمان «خلیفه حفتر» به آن شهر در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ میلادی مقابله کردند و برخلاف نزاع پیشین درگیری پیش رو توسط لیبیایی‌ها صورت می‌گیرد و فاقد نیروی بزرگی از جنگجویان خارجی خواهد بود.
به نظر می‌رسد بازی دوستانه سپاهان برابر خوشه طلایی یک آورده جدید برای مورایس به دنبال داشته است.
«مایک پامپئو» وزیر امور خارجه دولت ترامپ و رئیس پیشین «سازمان اطلاعات مرکزی» آمریکا نیز در واکنشی گفت: «هنگامی که در فرماندهی بنغازی (در لیبی) کار می‌کردم اثبات کردیم که هیلاری [کلینتون] اسنادی محرمانه را در اختیار دارد. ما به خانه او هجوم نبردیم».
صبح سه شنبه ۱۴ تیرماه، رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر خود به استان کرمان، پس از حضور در شهرستان سیرجان و بهره برداري از خط ۳ کارخانه کنسانتره شرکت سنگ آهن گهرزمين، از مجتمع مس سرچشمه و طرح های توسعه این مجتمع بازدید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ