مقامات دولت وحدت ملی لیبی و ترکیه در استانبول دو توافق‌نامه همکاری نظامی امضاء کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مصر و ترکیه بر سر افزایش حجم مبادلات تجاری میان دو کشور به ۱۵ میلیارد دلار توافق کردند.
وزارت خارجه اردن با صدور بیانیه تعرض وزیر امنیت داخلی کابینه رژیم صهیونیستی در کنار قریب به یک هزار و ۵۰۰ شهرک نشین صهیونیست به مسجدالاقصی را محکوم کرد.
در پایان رقابت‌های جام جهانی مینی فوتبال 2023 در ترکیه تیم ملی روسیه با برتری در ضربات پنالتی مقابل لیبی بعنوان قهرمانی رسید و تیم ترکیه با شکست دادن عراق سوم شد.
در پایان رقابت های جام جهانی مینی فوتبال ۲۰۲۳ در ترکیه تیم ملی روسیه با برتری در ضربات پنالتی مقابل لیبی بعنوان قهرمانی رسید و تیم ترکیه با شکست دادن عراق سوم شد.
در پایان رقابت های جام جهانی مینی فوتبال ۲۰۲۳ در ترکیه تیم ملی روسیه با برتری در ضربات پنالتی مقابل لیبی بعنوان قهرمانی رسید و تیم ترکیه با شکست دادن عراق سوم شد.
دولت وحدت ملی لیبی اعلام کرد که ۵۰ میلیون دلار برای بازسازی ویرانی های ناشی از زلزله در جنوب ترکیه به این کشور کمک می کند.
مردم یمن با برگزاری تظاهراتی گسترده در شهر صعده، اقدام موهن اخیر در سوئد را ناشی از فعالیت لابی صهیونیستی در این کشور دانستند.
وزیر امور خارجه کشورمان در نشست مشترک خبری با وزیر امور خارجه ترکیه گفت: ایران و ترکیه از قوی‌ترین دموکراسی در منطقه برخوردار هستند.
در حالی‌که برخی از کشور‌های منطقه نظیر قطر و امارات که زمانی به شورشیان مخالف اسد کمک کرده بودند، بار دیگر به سمت برقراری روابط با سوریه گام برمی‌دارند، ترکیه نیز با این کشور‌ها هم‌مسیر شده است. البته باوجود حرکت آهسته دولت ترکیه به‌سمت برقراری مجدد ارتباطات دیپلماتیک با دولت سوریه بعد از حدود یک‌دهه و به‌رغم دیدار مقامات دو طرف، آنکارا، اما برای عادی‌سازی روابط با دمشق شرط گذاشت.
معاون وزیر خارجه سوریه گفت که دولت آمریکا برای ضربه زدن به سوریه به دورغ و افترا متوسل شد و بیش از ۹۰ کشور تروریست وارد کرد.
روسای جمهور ترکیه و روسیه توافق کرده‌اند تا با استفاده از گندم روسیه آرد تولید کرده و به کشورهای فقیر بدهند.
معاون نخست وزیر روسیه گفت: ترکیه و روسیه روابط بسیار خوبی در زمینه انرژی دارند.
سخنگوی وزارت امور خارجه ترکیه اعلام کرد که واکنش یونان و اتحادیه اروپا به امضای یادداشت تفاهم همکاری میان ترکیه و لیبی در زمینه هیدروکربن‌ ها ارزشی ندارد.
مصر و یونان به توافق حفاری برای استخراج نفت و گاز میان ترکیه و دولت وحدت ملی لیبی واکنش نشان دادند.
مصر و یونان به توافق حفاری برای استخراج نفت و گاز میان ترکیه و دولت وحدت ملی لیبی واکنش نشان دادند.
۷۳ عضو شورای عالی دولتی لیبی با امضای بیانیه ای با توافق نفتی دولت این کشور با ترکیه به دلیل مفاد مبهم آن، مخالفت کردند.
وزیر امور خارجه ترکیه در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با نجلا منقوش وزیر خارجه لیبی در طرابلس شرکت کرد.
منابع مصری به آخرین روند روابط میان قاهره و آنکارا اشاره کردند.
سخنگوی نخست‌وزیر اسرائیل اعلام کرد که نخست‌وزیر این رژیم و رئیس‌جمهور ترکیه در گفت‌و‌گویی تلفنی بازگشت سفرای دو طرف را اعلام کرده‌اند.
معاون نخست وزیر روسیه گفت: مسکو و آنکارا، با بررسی صادرات گاز به ترکیه، توافق کردند که بخشی از پول آن را به روبل پرداخت شود.
مهدی سلطان‌محمدی کارشناس بخش مسکن در مورد اخذ مالیات از خانه‌های خالی بیان داشت: با توجه به اینکه شناسایی خانه‌های خالی مشکل است، استفاده از این ابزار مالیاتی تاثیر بسیار کمی دارد، در حالیکه سامانه ملی املاک و اسکان برای این کار طراحی شده، اما با توجه به کارایی این سامانه نمی‌توان انتظار داشت که خانه‌های خالی به طور کامل شناسایی شوند.
آخرین وضعیت آب‌وهوا؛ کاهش نسبی دما از فردا
این هفت لیگ که در نامه فیفا درباره بازی کردن به آنها هشدار داده شده است عبارتند از: لیگ چین، عربستان، یونان، ترکیه، الجزایر، رومانی و لیبی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ