اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم‌های عربستانی یکی پس از دیگری ستاره‌های نامدار فوتبال دنیا را جذب می‌کنند و درویش با ابراز نگرانی بابت این موضوع از جمله "باید به مصاف منتخب جهان برویم" از آن یاد می‌کند.
فده والورده، هافبک رئال مادرید، می‌گوید از حضور در رئال مادرید به‌شدت هیجان‌زده است.
ستاره‌ای که تا از پرسپولیس رفت، مصدوم شد!
چه کسی فکرش را می کرد که اولین خرید استقلال در لیگ بیستم بعد از دو فصل تبدیل به بمب نقل و انتقالات شود.
لوکاس کاژمارک مرد اول میدان در بازی فینال لیگ ملت‌ها بود.
جود بلینگام، ستاره خط حمله رئال مادرید، تاکید کرد که مهارت تونی کروس در پاس دادن او را شگفت زده کرده است.
برخی ستاره‌های مطرح لیگ برتر در زادگاه خود به فوتبال دورهمی پرداختند.
یک توییت کوتاه از یک کاربر معمولی در توییتر بیش از یک میلیارد بار دیده شد در حالی که کاربر یاد شده فقط ۱۱ هزار دنبال کننده دارد!
ستاره شناسان حدس می‌زنند که چنین ستاره‌هایی در نهایت ساختار الماس مانندی پیدا خواهند کرد.
مارکوس رشفورد، در آستانه تمدید قرارداد با منچستریونایتد قرار دارد و از آن به عنوان بزرگترین قرارداد دوران حرفه‌ای این بازیکن یاد می‌شود.
شهرآورد معمولا با ستاره‌هایش شناخته می‌شود اما نامهایی زیادی هستند که در این بازی به میدان رفته‌اند که برای به یاد آوردنشان باید خیلی خوره فوتبال باشید.
سیمونه پافوندی، پدیده 17ساله اودینزه، ستاره‌ای است که روبرتو مانچینی به آینده او در تیم ملی ایتالیا امید زیادی دارد و از او به عنوان گاویِ ایتالیایی یاد می‌کند.
تیم داوری دیدار جنجالی فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان با قاب عکس داور جوان و تازه فوت کرده، در مراسم ابتدایی بازی حضور یافته بودند.
در تصویر منتشر شده توسط جیمز وب شاهد ستاره‌ای هستیم که از آن به عنوان «ولف–رایه» یاد می‌شود، بزرگ‌ترین و درخشان‌ترین اجرام آسمانی.
اگر منظومه شمسی تنها کمی متفاوت بود، اکنون از مشتری به عنوان خورشید دوم یاد می‌کردیم. این عمر موجب عدم تشکیل سیارات دیگر نمیشد، اما احتمالا زندگی روی زمین دیگر ممکن نبود. با توجه به بررسی منظومه‌های دو ستاره‌ای، چنین سیاراتی هیچگاه به دمای ایده‌آل برای زندگی نمی‌رسند.
خویچا کواراتسخلیا، ستاره جدید ناپولی، یاد و خاطره دیه‌گو مارادونا را در این تیم زنده کرده و به مهره کلیدی آنها برای رسیدن به قهرمانی تبدیل شده است.
ملی‌پوش تنیس‌روی‌میز زنان می‌گوید هزینه اعزام به مسابقات بین‌المللی زیاد است و نمی‌تواند به صورت شخصی اعزام شود تا رنکینگ خود را ارتقاء دهد.
تنها طلایی تاریخ سنگین وزن کشتی فرنگی ایران به دلیل عملکرد ضعیف طی یکی دو سال اخیر در مسیر حذف از تیم ملی گام برمی‌دارد.
مصدومیت شیمبا و وخروجش از زمین نقش پررنگی در از دست رفتن پیروزی مس رفسنجان ایفا کرد.
یک پسر بچه در موقع زدن ضربه پنالتی از ترفند جالبی استفاده کرد.
سوفیان بوفال، مهاجم مراکش جشنی خاص و به یاد ماندنی‌ با مادرش پس از بازی به راه انداخت.
روزنامه مارکا در گزارشی از پنج بازیکن تیم ملی اسپانیا به عنوان ستاره‌هایی یاد کرد که با وجود انتظار بالا از آنها در قطر عملکردی به مراتب پایین‌تر از آنچه تصور می‌شد داشتند.
رافائلا پیمنتا، وارث امپراتوری مینو رایولا، حالا یکی از پرقدرت‌ترین مدیربرنامه‌های دنیای فوتبال به حساب می‌آید و از او به عنوان قدرتمندترین زن در این ورزش یاد می‌شود.
کریم همیشه از پرسپولیس به نیکی یاد و بار‌ها اعلام کرده پرسپولیس را خانه‌ی خودش می‌داند و دوست دارد یک روز به تیم محبوبش برگردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ