نماینده پارلمان لیبی تاکید کرد که اموال مردم این کشور تحت سناریویی که کشورهای خارجی و در رأس آنها آمریکا طراحی کرده اند، صرف گروه های مسلح می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این کارشناس‌ارشد آمایش سرزمین معتقد است، گرچه وقف برای همه ایرانیان قابل احترام است، اما باید قانون در موضوع جنگل‌ها و مراتع اجرا شود: «جنگل‌ها و مراتع براساس قانون، وقف‌ناپذیرند. ما موردی داریم که ۴۰۰ هکتار را دونفر به‌شکل موقوفه خاص اجاره کرده‌اند. چرا باید اینطور باشد؟ این‌ها سرمایه‌های یک ملت است. همانطور که در متن رأی پرونده آق‌مشهد آمده، جنگل‌ها و مراتع مشمول، قابل وقف نیست. سازمان منابع‌طبیعی باید این رأی را زنده نگه دارد و در کارگروه مشترک، به دور از سیاست، جنگل‌ها و مراتع را از وقف خارج کند.»
دادگاه فدرال در رأی دادن به نفع مسیح علی‌نژاد، مبلغ ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار دلار از اموال ایران را به دلایلی موهوم تحت عنوان غرامت به وی پرداخت کرد؛ این رقم چیزی معادل ۱۷۰ میلیارد تومان است.
دادگاه فدرال در رأی دادن به نفع مسیح علی‌نژاد، مبلغ ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار دلار از اموال ایران را به دلایلی موهوم تحت عنوان غرامت به وی پرداخت کرد؛ این رقم چیزی معادل ۱۷۰ میلیارد تومان است.
بانک ملت در اردیبهشت ماه امسال بیش از ۴۷.۸۱۸ میلیارد ریال و در دوره دوماهه ابتدای امسال نزدیک به ۹۳.۳۳۸ میلیارد ریال به سپرده های سرمایه گذاری سود پرداخت کرده است.
بانک ملت در اردیبهشت ماه امسال بیش از 47.818 میلیارد ریال و در دوره دوماهه ابتدای امسال نزدیک به 93.338 میلیارد ریال به سپرده های سرمایه گذاری سود پرداخت کرده است.
خطیب نمازجمعه تهران گفت: ملت ایران در ۲۲ بهمن تاریخی امسال یک سیلی محکم به صورت سیاه استکبار جهانی و آمریکا زدند و محاسبات دشمن را به هم ریختند و اگر بعد از این هم به حماقت‌هایشان ادامه دهند آماده دریافت سیلی‌های بیشتری از ملت باشند.
مدیرعامل بانک ملت اظهار داشت: خدای را شاکریم که افزایش سرمایه ای که مجوز آن را در مجمع 31 خردادماه امسال از مجمع دریافت کردیم با اخذ مجوزهای لازم در مجمع امروز نهایی کردیم تا بدین ترتیب، بانک ملت که در جایگاه نخست بانک‌های بورسی قرار داشت جایگاه خود را مستحکم تر و فاصله خود را با رقبا افزایش دهد.
مدیرعامل بانک ملت گفت: با افزایش سرمایه ای که مجوز آن را در مجمع ۳۱ خردادماه امسال دریافت کردیم بانک ملت توانست جایگاه خود را مستحکم تر و فاصله خود را با رقبا افزایش دهد.
سخنان گزافه خاتمی در حرم امام در حالی است که سید حسن خمینی با وجود این که به غلط او را در حرم امام همراهی کرده بود، اما دیروز درباره جشن با شکوه پیروزی انقلاب گفت: «حضور بی‌نظیر مردم در راهپیمایی امسال خیلی معنادار است»
مدیرکل دفتر مجلس و نمایندگان قوه قضائیه گفت: مردم نسبت به نظام و انقلاب تعصب دارند و حضور آنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بی‌نظیر بود.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: ما در معاونت حقوقی نقشه راهی برای اعاده قانونی اموال غارت شده ملت از سوی خاندان پهلوی و وابستگان آنها طراحی کردیم که مسیر اجرایی آن آغاز شده است.
حتی کاسبی حلال هم برای مسئول جمهوری اسلامی حرام است. ما مخالف ثروت نیستیم و اتفاقا بار فرهنگی را خیلی از ثروتمندان بر دوش کشیده اند؛ اما اگر خواستی در جمهوری اسلامی مسئولیت پیدا کنی، تو را به خدا فکر جیب نکن؛ برای خدمت و کار بیا. این باید مسأله ما باشد و باید دنبال راهکار برای آن باشیم و نمی شود به «عدالت» اتکا کنیم.
«دیده بان شفافیت و عدالت» از جناب عالی درخواست می کند، دستور رسیدگی دقیق و منطبق بر قانون به عملکرد سازمان خصوصی سازی را صادر فرمایید. «دیده بان شفافیت و عدالت» برای تعقیب تاراج دهندگان و به یغمابران اموال ملت، در محاکم دادگستری تردیدی به خود راه نمی دهد.
«دیده بان شفافیت و عدالت» از جناب عالی درخواست می کند، دستور رسیدگی دقیق و منطبق بر قانون به عملکرد سازمان خصوصی سازی را صادر فرمایید. «دیده بان شفافیت و عدالت» برای تعقیب تاراج دهندگان و به یغمابران اموال ملت، در محاکم دادگستری تردیدی به خود راه نمی دهد.
شیراز-سخنگوی دولت گفت: وظیفه دولت حمایت از بازماندگان و حفظ حقوق امثال آرتین ها است و حضور مردم بیانگر هم مسیری دولت و مردم است.
بانک ملت، گزارش عملکرد یک‌ماهه منتهی به پایان شهریورماه امسال را منتشر کرد که بر اساس این گزارش، مانده سپرده‌های این بانک در پایان نیمه اول سال به حدود 8.635.285 میلیارد ریال افزایش یافته است.
بانک ملت گزارش عملکرد یک‌ماهه منتهی به پایان شهریورماه امسال را منتشر کرد که براساس این گزارش، مانده سپرده‌های این بانک در پایان نیمه اول سال به حدود ۸.۶۳۵.۲۸۵ میلیارد ریال افزایش یافته است.
محسن رضایی تخریب اموال عمومی را عملی داعشی خواند و گفت: این افراد قصد دارند با سوءاستفاده از امنیت و آرامش کشور به چهره نیرو‌های مسلح خدشه وارد کنند، اما غافل از این هستند که نیرو‌های مسلح فرزندان همین ملت هستند و آرزویشان برقراری نظم و امنیت در کشور است.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: مسلمانان جهان در اربعین امسال نشان دادند که ما ملت امام حسین (ع) هستیم.
رئیس دستگاه دیپلماسی گفت: مراسم اربعین امسال بار دیگر نشان داد که دو ملت ایران و عراق پیوندی ناگسستنی دارند.
سخنگوی وزارت امور خارجه با قدردانی مجدد از میزبانی دولت و ملت عراق از زائران اربعین حسینی، گفت: اربعین امسال پیوند، دوستی و برادری دو ملت ایران و عراق را مستحکم‌تر کرد.
مانده سپرده های سرمایه گذاری بانک ملت در پایان مردادماه سال جاری از 8.308.442 میلیارد ریال عبور کرد.
بانک ملت گزارش عملکرد یک ماهه منتهی به پایان تیرماه امسال را منتشر کرد که بر اساس آن، این بانک خصوصی شده در ماه چهارم سال، 86.925 میلیارد و 439 میلیون ریال درآمد عملیاتی داشته است.
تغییرات تورمی اولین ماه تابستان از سوی مرکز آمار اعلام شد؛ تغییراتی که نشان از تداوم روند صعودی شاخص قیمت مصرف کننده و رکوردشکنی قیمت برخی کالا‌ها همچون روغن حکایت دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ