نام سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر به عنوان یکی از نامزدهای هدایت تیم ملی چین مطرح شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از محرومیت سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم از سوی کمیته انضباطی، سرمربی تیم نساجی مازندران هم محروم شد.
عراق برای شناسایی کشوری که به ایران موشک داده بود، یک‌تیم اطلاعاتی را تشکیل داد. این‌نیروهای اطلاعاتی هم توانستند از شماره سریال روی لاشه موشک متوجه شوند منشا تحویل موشک‌ها لیبی بوده است.
با ازسرگیری روابط ایران و عربستان و آغاز روند کاهش تنش میان تهران و کشور‌های عربی حاشیه خلیج‌فارس و شمال آفریقا، لیبی نیز در صدد است تا فصل جدیدی از روابط خود با ایران را آغاز کند. طرابلس پس از توافق تهران و ریاض در بیانیه‌ای اعلام کرد که این توافق صفحه جدیدی را برای توسعه روابط بین دو کشور باز می‌کند.
کارشناس سیاست خارجی گفت:سفر وزیر خارجه لیبی به ایران نشانه رویکرد دولت جدید لیبی برای ترمیم مناسبات خود با جمهوری اسلامی ایران است.
رئیس جمهور در دیدارهای جداگانه با سفرای جدید فیلیپین، لیبی، بنگلادش و هند بر تلاش برای گسترش روابط فیمابین تاکید کرد.
مارچلو لیپی، سرمربی سابق یووه و تیم ملی ایتالیا، مطمئن است که آندره آ پیرلو می تواند سمپدوریا را خیلی زود به سری آ برگرداند.
سفیران جدید جمهوری فیلیپین و لیبی در آغاز ماموریت خود در ایران رونوشت استوار نامه خود را تسلیم وزیر امور خارجه کردند.
مارچلو لیپی، سرمربی سابق یووه و تیم ملی ایتالیا، از ژوزه مورینیو به خاطر نحوه هدایت تیمش در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا تعریف کرد.
تصویر اکنون برای رهبران ایران، واضح است: آن‌ها شاهد سرنگونی یا بحران برای رژیم‌های عراق، افغانستان، لیبی، یمن و سوریه در دهه‌های اخیر بوده‌اند. تحلیلگران می‌گویند اینکه ایران هدف بعدی باشد، یکی از دغدغه‌های مقامات جمهوری اسلامی است؛ مگر اینکه این کشور بتواند از زیر فشار‌های تحمیل شده توسط واشنگتن خارج شود.
طبق نتایج مقدماتی مطالعه‌ای که شرکت داروسازی الی لیلی منتشر کرده است؛ داروی دونانمب (donanemab) زوال شناختی بیماران مبتلا به آلزایمر را ۲۷ تا ۳۵ درصد کاهش داده است.
وزیران خارجه ایران و لیبی درباره سفرهای دیپلماتیک سطح بالا و بازگشایی سفارت گفتگو کردند.
نماینده ویژه سازمان ملل در امور لیبی از آغاز ابتکار جدیدی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال جاری میلادی در این کشور خبر داد.
در ماه‌های اخیر، اخبار متفاوتی درباره انتقال مهدی طارمی به باشگاهی جدید در لیگی معتبر شنیده می‌شد، اما با پایان نقل و انتقالات زمستانی این اتفاق رخ نداد.
کمیته حقیقت یاب سازمان ملل در لیبی خواستار اتخاذ اقدامات قاطع برای مقابله با موارد نقض حقوق بشر در این کشور شد.
دادگاه جنایی لیبی در طرابلس ۱۷ نفر را به اتهام عضویت در گروهک تروریستی داعش به اعدام محکوم کرد.
رودریگو دی‌پل با شمایلی تاریخی قهرمانی در جام جهانی را جشن گرفت.
نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی گفت که مسئولیت این کشور در قبال پرونده لاکربی پایان یافته و اجازه نخواهد داد این پرونده دوباره گشوده شود.
مقامات دولت وحدت ملی لیبی و ترکیه در استانبول دو توافق‌نامه همکاری نظامی امضاء کردند.
شبکه خبری ABC در گزارشی نگاهی به زندگی ملکه الیزابت دوم به عنوان طولانی‌ترین پادشاه تاریخ بریتانیا دارد. الیزابت آلکساندرا مری وینزور روز ۲۱ آوریل ۱۹۲۶ در محله می‌فر لندن در ۲۱ آوریل ۱۹۲۶ متولد شد. او اولین فرزند شاهزاده آلبرت، دومین پسر جرج پنجم و لیدی الیزابت بوئز-لیون بود. با درگذشت ملکه الیزابت دوم، پسر بزرگ او با عنوان چارلز سوم، پادشاه جدید بریتانیا است. کاخ باکینگهام اعلام کرد که الیزابت دوم بعدازظهر پنجشنبه هشتم سپتامبر ۲۰۲۲ در آرامش در قلعه بلمورال در اسکاتلند چشم از جهان فروبست.
اتحادیه عرب ضمن استقبال از انتخاب نماینده جدید سازمان ملل در لیبی، خواستار همکاری طرف های لیبیایی با وی شد.
نماینده پارلمان لیبی تاکید کرد که اموال مردم این کشور تحت سناریویی که کشورهای خارجی و در رأس آنها آمریکا طراحی کرده اند، صرف گروه های مسلح می شود.
منابع بیمارستانی اعلام کردند که با توجه به وخامت اوضاع جسمانی برخی از زخمی‌ها احتمال افزایش تعداد تلفات وجود دارد.
جنگ احتمالی برای طرابلس به طور قابل توجهی متفاوت از جنگی خواهد بود که در فاصله سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ میلادی رخ داد. این جنگ درون طرابلس و بیش‌تر بین گروه‌هایی خواهد بود که پیش‌تر با حمله نیرو‌های تحت فرمان «خلیفه حفتر» به آن شهر در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ میلادی مقابله کردند و برخلاف نزاع پیشین درگیری پیش رو توسط لیبیایی‌ها صورت می‌گیرد و فاقد نیروی بزرگی از جنگجویان خارجی خواهد بود.
به نظر می‌رسد بازی دوستانه سپاهان برابر خوشه طلایی یک آورده جدید برای مورایس به دنبال داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ