اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از شرایط بدنی کاسمیرو تمجید کرد و 10 دقیقه بازی او برابر ساوتهمپتون را برای شناخت بیشترش از لیگ برتر، مناسب دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، هم به جمع منتقدان کاسمیرو اضافه شد و از اریک تن‌هاخ خواست هافبک دیگری به خدمت بگیرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، نگرانی‌ها بابت ولخرجی‌ عربستان در بازار نقل و انتقالات را بی‌مورد دانست و گفت پولهای عربستان نمی‌تواند روی کیفیت لیگ برتر تاثیر بگذارد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از پیروزی تیمش در دیدار دوستانه برابر آرسنال بسیار راضی است.
منچستریونایتد در این فصل پس از انتصاب اریک تن هاخ و همچنین خریدهای تابستانی از جمله کاسمیرو، از پیشرفت چشمگیری برخوردار بود.
درخشش کاسمیرو، هافبک منچستریونایتد، تحسین و تمجید اریک تن‌هاخ از این بازیکن را در پی داشت.
یک روزنامه انگلیسی اعلام کرد صبر اریک تن‌هاخ از شکایت‌های دائمی آنتونی مارسیال، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، به سر آمده و او امسال تابستان شیاطین سرخ را ترک می‌کند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار با برنتفورد می‌گوید خط میانی برای یک تیم تعیین‌کننده است و غیبت دو هافبک درجه‌یک تیم او ضربه قابل توجهی به شیاطین سرخ زده است.
کاسمیرو، ستاره برزیلی، آماده است تا کاپیتان تیم ملی کشورش در بازی برابر مراکش باشد و این موضوع توجه اریک تن‌هاخ را جلب کرده است.
آن چه بین تن‌هاخ و هافبک بلژیکی لستر گذشت، شایعات انتقال او به اولدترافورد در تابستان سال جاری را داغ‌تر کرده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که کاسمیرو باید نمایش بهتری را در بازی برابر بارسلونا ارائه می‌کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل کریستال پالاس ضمن ستایش از بازیکنانش از یکسان نبودن داوری‌ها در مسابقات لیگ برتر انتقاد کرد.
اریک تن‌هاخ با تمجید از عملکرد شاگردانش طی بازی های اخیر، تاکید کرد که یونایتد در مسیر پایان دادن به خشکسالی کسب جام قرار دارد.
اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد، معتقد است غیبت کاسمیرو در بازی یکشنبه برابر آرسنال نمی تواند مانعی در راه پیروزی شیاطین سرخ باشد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معقتد است تیمش توانایی پیروزی برابر آرسنال را دارد.
منچستریونایتد یک بار دیگر در دیداری که کاسیمیرو را به عنوان بازیکن ثابت در اختیار داشت توانست برنده شود و در پایان بازی اریک تن‌هاخ از ستاره برزیلی تمجید کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، مدعی شد داستان کریستیانو رونالدو دیگر تمام شده است.
اریک تن‌هاخ حالا بیشتر از گذشته به کاسمیرو اعتماد دارد و ستاره برزیلی هم پاسخ این اعتماد را به خوبی داده است. مربی هلندی بازی خوب کاسمیرو برابر وستهم را ستایش کرد.
چلسی امشب در خانه‌اش میزبان منچستریونایتد بود و در نهایت با نتیجه 1-1 مقابل شاگردان اریک تن‌هاخ متوقف شد.
خواهر کریستیانو رونالدو با انتقاد‌هایی تند از اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تعویض برادرش در بازی با نیوکسل را غیر قابل قبول و توضیحات سرمربی یونایتد را دیرهنگام توصیف کرد.
روزنامه دیلی‌استار در تلاش برای توضیح شکست سنگین یونایتد مقابل سیتی در بازی امشب از پنج اشتباه اریک تن‌هاخ به عنوان دلایل اصلی این شکست یاد کرد.
یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، ترجیح می‌داد امسال تابستان به جای کاسیرو، فرانکی دی‌یونگ را به تیمش منتقل کند.
اریک تن‌هاخ به صحبت‌های اخیر اریک بایی مبنی بر اینکه منچستریونایتد به نفع فوتبالیست‌های انگلیسی تبعیض قائل می‌شود واکنش نشان داد و این ادعا را رد کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید کاسمیرو در شرایطی ایده‌آل به سر می‌برد و برای انجام اولین بازی خود برای این تیم در بازی فردا آماده است.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تلاش می‌کند تا کاسمیرو برای دیدار دوشنبه شب با لیورپول در ترکیب تیمش قرار گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ