«مایک پامپئو» وزیر امور خارجه دولت ترامپ و رئیس پیشین «سازمان اطلاعات مرکزی» آمریکا نیز در واکنشی گفت: «هنگامی که در فرماندهی بنغازی (در لیبی) کار می‌کردم اثبات کردیم که هیلاری [کلینتون] اسنادی محرمانه را در اختیار دارد. ما به خانه او هجوم نبردیم».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پایین نگاه داشتن پرچم ایران در افتتاحیه یکی از مسابقات صخره نوردی فرانسه، سپس واکنش فدراسیون و عذرخواهی ورزشکار اعزامی،این پرسش را مطرح ساخته که واکنش درست اجتماعی در چنین شرایطی چیست؟
برکناری محسن یزدی مدیر شبکه مستند با دستور وحید جلیلی قائم مقام سازمان صدا و سیما، جنگ بر سر صندلی‌های مدیریتی در سازمان را کلید زد، اما چرا برکناری او تا این اندازه برای برخی اصولگرایان مهم بوده و نسبت به این روند واکنش‌های تند نشان داده‌اند؟
کشورهای غربی در بیانیه‌های جداگانه ای اعلام کردند که تحولات روسیه را از نزدیک دنبال می‌کنند، از طرفی رئیس جمهور بلاروس نیز در تماس با پوتین در جریان آخرین تحولات این کشور قرار گرفت.
بیرانوند واکنش‌های جالبی را به شعارهای تند و باران سنگ و بطری هواداران استقلال نشان داد.
ویدئوی منتشرشده از سناتور جمهوری‌خواه آمریکا در گفت‌وگو با رئیس جمهور اوکراین و ابراز خرسندی وی از «کشته شدن روس‌ها»، واکنش‌ تند کاربران فضای مجازی را به همراه داشت.
خبر آزادی اسدالله اسدی دیلپمات ایرانی بازداشت شده در بلژیک و بازگشت او به کشور در فضای مجازی به سرعت دست به دست شده و واکنش‌های زیادی در پی داشت.
دنیل مدودف پس از واکنش‌های تند به صحبت‌های طرفداران الکساندر زورف در جریان دیدار مرحله یک هشتم نهایی تنیس مسترز مونته کارلو، بازگشت رویایی به بازی داشت و در نهایت پس از سه ساعت و پنج دقیقه به برتری رسید.
سخنان بنیامین نتانیاهو با واکنش‌های منفی و گسترده در رژیم صهیونیستی روب‌رو شده است.
اخراج گراهام پاتر علی رغم اینکه نتایج خوبی در چلسی کسب نکرده بود با واکنش های منفی بسیاری مواجه شد.
هنرمندان یا به اصطلاح سلبریتی‌ها واکنش‌های مختلف و متفاوتی انجام دادند، به نظرم کسانی که در محدوده حرف مطالبی عنوان کرده باشند، هر چند تند و تیز، دولت می‌بایست تحمل کند، اما اگر در یک سازماندهی برنامه‌ریزی شده علیه نظام قرار گرفته باشند؛ مانند یکی از هنرپیشه‌ها و یک فوتبالیست که البته به آمریکا مهاجرت کردند، موضوع متفاوت خواهد بود. برخورد‌های فردی را دولت و دستگاه قضایی باید با تسامح و تجاهل از کنارش بگذرند، اما برخورد‌های مدیریت شده و سازماندهی شده علیه نظام و امنیت کشور و ملت موضوع دیگری است و باید پاسخگوی رفتار خود باشند.
تصویر واضحی از تماس توپ به دست ستاره فرانسوی یوونتوس پیش از تک گل دربی ایتالیا وجود ندارد و دنیله کیفی به همین دلیل گل را تأیید کرد.
پرحاشیه‌ترین رخداد در هفته جاری در ارتباط با حواشی بعد از برگزاری نخستین «کنگره بین‌المللی بانون تاثیرگذار» در جمعه (۳۰ دی) بود. هر چند این کنگره در انتهای هفته گذشته برگزار شد، اما بازتاب‌ها و واکنش‌ها به آن تا اواخر هفته جاری ادامه داشت. برگزارکنندگان اصلی کنگره، جمیله علم الهدی، همسر سید ابراهیم رئیسی و انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری بود.
امیرحسین حاجی‌نصیری، جانباز مدافع‌ حرم، پس از واکنش‌های تند به صحبت‌های اخیرش در شبکه افق، طی سخنرانی تازه‌ای بر صحبت‌های قبلی خود تاکید کرد.
اظهارات تند نوئل لوگرائه، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه، علیه زین الدین زیدان واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت.
خیلی ها معتقدند که عقد قرارداد با النصر، پایان دوران حرفه‌ای فوق ستاره پرتغالی است.
مهاجم استقلال می‌گوید اطلاعی از شکایت باشگاه شباب الاهلی بابت پرداخت نشدن پول رضایت‌نامه‌اش ندارد.
اعلام تصمیم امروز شورای فیفا برای برگزاری جام باشگاه‌های جهان با حضور 32 تیم از طرف جانی اینفانتینو با واکنش‌های منفی گسترده‌ای مواجه شده است.
رونالدو، اسطوره برزیلی می‌گوید نمی‌داند چرا اوضاع برای برزیل اینطور پیش رفت و این تیم را در قامت قهرمانی تصور می‌کرده است.
محمد درویش، فعال محیط زیست گفت: چرا سازمان محیط زیست به عنوان متولی این حوزه اعلام نمی‌کند انتشار متان نسبت به آبان ۱۴۰۰ بیشتر شده یا نشده. اگر شده چقدر شده. با عدد و رقم می‌شود شفاف‌سازی کرد. نیازی نیست بگوییم ناسا دروغ می‌گوید، خود شما کنترل پایش هوا دارید، باید با عدد و رقم صحبت کنید، بگویید به این دلیل ناسا دارد دروغ می‌گوید. چرا حرف‌هایی که می‌تواند کارشناسی‌تر باشد و افکار عمومی را قانع کند منتشر نمی‌کنید. اگر ناسا دروغ گفته باشد شهرداری تهران و محیط زیست از ابزار‌های لازم برای افشای این دروغ برخوردارند.
حذف واژه دانشگاه از سردر دانشگاه بلخ با واکنش‌های تند فرهنگیان، نویسندگان و شماری از شهروندان عادی افغانستان روبرو شد. بسیاری از فرهنگیان و شهروندان افغانستان حذف این واژه را فارسی‌ستیزی دانستند.
اظهارات مدیر باشگاه پرسپولیس واکنش‌های تندی را به همراه داشته است که جدیدترین آن‌ها از سوی بختیار رحمانی بوده است.
انتقال آنتونی از آژاکس به منچستریونایتد خشم باشگاه هلندی را برانگیخته و آژاکسی‌ها نسبت به این انتقال موضع گرفته و واکنش‌هایی تند نشان دادند.
غیبت لیونل مسی در فهرست اولیه توپ طلا، واکنش‌های تند رسانه‌های آرژانتینی را به دنبال داشت.
طالبان بیش از ۳۰۰ روز می‌شود که دختران را از رفتن به مدارس بازداشته و با آنکه این تصمیم واکنش‌های تند جهانی را به همراه داشته است و، اما تصمیم طالبان مبنی بر مسدود ماندن مدارس به روی دختران همچنان پا برجاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ