ناصر الخلیفی، رئیس پی‌اس‌جی، در یک مصاحبه از آنچه دیروز در دیدار او با فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید و رئیس سوپرلیگ اروپا، گذشته بود خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، به صحبت‌های ژاوی درباره جدی گرفتن بازی دوستانه از سوی بازیکنانش واکنش نشان داد.
مارک کلاتنبرگ، داور مشهور انگلیسی که در حال حاضر رییس کمیته داوران مصر است، واکنش تندی به صحبت‌های رئیس سابق کمیته داوران مصر نشان داد‌.
سرپرست باشگاه استقلال نسبت به صحبت‌های ساپینتو، واکنش نشان داد.
خبرنگار از مدیرکل درباره استخدام پسرش در شرکت عمران سهند سوال می‌پرسد که او می‌گوید: پسرم استخدام نشده و مهندس عمران است و در یک شرکت کار می‌کند که مشاور شرکت عمران است. ولی در آینده ممکن است در یک چنین جایی هم مشغول به کار شود. او در بخش دیگری از صحبت‌های خود خطاب به خبرنگاران گفته است «برای درآوردن حرص شما هم شده، پسرم را جای بهتر هم می‌برم!»
سرمربی مس کرمان پس از سقوط تیمش به دسته یک صحبت‌های آتشینی را به زبان آورد.
ارلینگ هالند بعد از شکستن رکورد گلزنی در لیگ برتر به صحبت‌های رکورددار قبلی، آلن شیرر، واکنش نشان داد و با تشکر از او گفت شیرر را اسطوره می‌داند.
بازیکنان استقلال پس از پیروزی مقابل ذوب آهن در یک جلسه تمرین ریکاوری گرد هم آمدند و البته به صحبت‌های سرمربی تیم شان گوش کردند.
کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال و النصر عربستان، به صحبت‌های بدر المطوع اسطوره فوتبال کویت، پاسخ داد.
کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال و النصر عربستان، به صحبت‌های بدر المطوع اسطوره فوتبال کویت، پاسخ داد.
وزیر ورزش عربستان از سوال عجیب کریستیانو رونالدو و پاسخ جالب او سخن به میان آورد.
به گزارش "ورزش سه"، دبیرکل کمیته عالی برگزاری جام جهانی قطر صحبت‌های یورگن کلینزمن درباره فوتبال ایران را نژادپرستانه توصیف کرد.
جانی اینتفانتینو، رییس فیفا، صحبت‌های عجیبی را در آستانه آغاز جام جهانی 2022 قطر مطرح کرد.
سرمربی تیم‌ملی به پرسش‌ها درباره فهرست تیم برای جام جهانی پاسخ داد. او همچنان که پیش‌تر هم گفته بود، باز بر این نکته تاکید کرد که "این آماده‌سازی صحیح برای جام جهانی نبود. "
صحبت‌های سپ بلاتر بازتاب‌ زیادی داشته و طبیعتا قطر به عنوان میزبان پاسخگوی این اظهارات خواهد بود.
محسن حیدری دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی به صحبت‌های مدیرعامل ورزش و جوانان استان واکنش نشان داد.
شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با انتشار اطلاعیه‌ای به صحبت‌های احمد مددی درباره ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.
اظهارات جنجالی و تند حسن عباسی به بازیکنان فوتبال و همسران شان بازخورد‌های متفاوت و تندی را در پی داشته است.
اریک تن‌هاخ به صحبت‌های اخیر اریک بایی مبنی بر اینکه منچستریونایتد به نفع فوتبالیست‌های انگلیسی تبعیض قائل می‌شود واکنش نشان داد و این ادعا را رد کرد.
مربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به صحبت‌های ریکاردو ساپینتو و سایر استقلالی‌ها به اظهارنظری از امیر قلعه‌نویی اشاره کرد.
مربی تیم فوتبال پیکان برای دادن پاسخ صحبت‌های ریکاردو ساپینتو و سایر استقلالی‌ها به اظهارنظری از امیر قلعه‌نویی اشاره کرد.
وسلی فوفانا اخیرا از لسترسیتی خواست به او اجازه پیوستن به چلسی را بدهد ولی صحبت‌های سرمربی لستر نشان می‌دهد که بعید است او بتواند امسال راهی استمفوردبریج شود.
وحید طالب‌لو دروازه‌بان سابق استقلال و تیم ملی در جدیدترین گفتگو با ورزش سه صحبت‌های جالبی در خصوص فوتبال ایران مطرح کرده است.
گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه، با تولید ۳۶۱۶ دستگاه خودرو در دو حوزه سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین، از رکورد تولید روزانه عبور کند. تولید این تعداد خودرو تاکنون در این گروه صنعتی بی‌سابقه بوده است.
زهره الهیان گفت: متأسفانه مشاهده می‌کنیم هیچ سالم‌سازی برای فضای مجازی مورد استفاده کودکان انجام نشده است، به دنبال صحبت‌های من که همه مبتنی بر اسناد معتبر از جمله مرجع ملی حقوق کودک بود وزیر ارتباطات دولت سابق مطالبی را در واکنش به اظهارات بنده منتشر کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ