صبح سه شنبه ۱۴ تیرماه، رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر خود به استان کرمان، پس از حضور در شهرستان سیرجان و بهره برداري از خط ۳ کارخانه کنسانتره شرکت سنگ آهن گهرزمين، از مجتمع مس سرچشمه و طرح های توسعه این مجتمع بازدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با حضور در مرکز رشد و نوآوری نوشهر در جریان آخرین دستاوردهای دانش بنیان ها و واحدهای فناور این مرکز قرار گرفت.
بازدید کیومرث هاشمی و محمودخسروی وفا از اردوی تیم ملی تیراندای
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به عربستان از سفارت ایران در ریاض بازدید کرد.
بازدید از روند پیشرفت سه پروژه عمرانی در اراضی عباس آباد
تصاویری از بازدید رئیس جمهور از خودروهای هیبریدی در حیاط دولت را مشاهده می‌کنید.
رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت از خودروهای هیبریدی و تمام برقی تولید داخل بازدید کرد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از خبرگزاری مهر بازدید و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از خبرگزاری مهر بازدید و به سواات خبرنگاران پاسخ داد.
وزیر دفاع چین که به روسیه سفر کرده است، امروز(سه‌شنبه) از نمایشگاه نظامی بین‌المللی ۲۰۲۳ مسکو بازدید کرد.
رئیس پلیس راهور فراجا از مرز مهران و جاده‌های منتهی به مهران بازدید و موضوعات مربوط به زیر ساخت‌های استان های مرزی و ترافیک را بررسی کرد.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در بازدید از مؤسسه خیریه کهریزک گفت: اساس نظام هستی عشق و محبت است و انسانیت با عشق منسجم می‌شود و کاری به ملیت و مذهب ندارد.
معاون آب و آبفای وزارت نیرو گفت: هیأت فنی جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار از سال ۱۳۵۱ از محل ایستگاه آب‌سنجی دهراود در بالادست سد کجکی بر روی رودخانه هیرمند بازدید به عمل آورد.
اصفهان- وزیر راه و شهرسازی فردا سه‌شنبه برای افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مسکن و راه و بازدید از دیگر طرح‌های عمرانی به استان اصفهان سفر می‌کند.
ارومیه - وزیر امور اقتصادی و دارایی پیش از ظهر جمعه با هدف بازدید از طرح‌های اقتصادی و نشست با فعالان اقتصادی، وارد شهرستان بوکان شد.
ارومیه- وزیر امور اقتصادی و دارایی با هدف بازدید از طرح‌های اقتصادی و نشست با فعالان اقتصادی، فردا جمعه به بوکان سفر می‌کند.
سمنان- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست در سکوت خبری و بدون اطلاع رسانه‌ها، برای بازدید از طرح‌های زیست محیطی وارد استان سمنان شد.
آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در بدو ورود به محل سالن اجلاس سران از غرفه‌ شرکت‌ ملی مس به‌عنوان یکی از شرکت‌های برگزیده پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی بازدید و بر اجرای هرچه سریعتر طرح‌های توسعه و افزایش تولید تأکید کردند.
اهواز- سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به منظور بازدید و بررسی از طرح‌های مرتبط با بخش کشاورزی وارد خوزستان شد.
سید ابراهیم رئیسی در بخشی از سخنانش در جلسه امروز هیات دولت با اشاره به گزارش ارائه شده درباره افزایش مصرف بنزین در ایام پایان سال و به ویژه تعطیلات نوروزی، به وزارت نفت ماموریت داد، ضمن تمهید پیش‌بینی‌های لازم، طرح‌های کارشناسی شده خود در راستای مدیریت و بهینه‌سازی مصرف را برای بررسی و تصویب به دولت ارائه کند.
رئیس‎ جمهور در حاشیه بازدید از طرح‌های درحال تکمیل بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرستان شهرری، از زحمات کادر درمان قدردانی کرد و به گفت‎گوی صمیمانه با پرسنل بیمارستان پرداخت.
در این نمایشگاه توانمندی‌های داخلی در حوزه‌های صنایع معدنی و اکتشافی، الکترونیکی و مخابرات، هوافضا و ماهواره، خودرو، کشاورزی و غذایی، حمل و نقل ریلی، جاده‌ای، دریایی و هوایی، بخش مسکن، نفت و پتروشیمی، لوازم خانگی، نساجی، صنایع آبزی پروری، آبخیزداری، صنایع برق و نیروگاهی و سدسازی و طرح‌های مدیریت آب، و فناوری اطلاعات و ارتباطات به نمایش گذاشته شده بودند.
بیرجند- وزیر راه و شهرسازی از روند اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در مرکز خراسان جنوبی بازدید کرد.
بیرجند- وزیر راه و شهرسازی از روند اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در مرکز خراسان جنوبی بازدید کرد.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح و رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا از نمایشگاه کلان‌طرح‌های مطالعاتی ۶۸گانه دفاع مقدس بازدید کردند.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح و رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا از نمایشگاه کلان‌طرح‌های مطالعاتی ۶۸گانه دفاع مقدس بازدید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ