باشگاه استقلال اعلام کرد در صورت تداوم تصویربرداری به شکل کنونی از دیدار این تیم مقابل مس کرمان، در نیمه دوم در زمین حاضر نخواهند شد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده های امیر قطر دیروز وارد پاریس شدند و امروز برای تعیین تکلیف آینده امباپه با او و اطرافیانش وارد مذاکره خواهند شد.
بنیانگذار و مدیرعامل ابرآروان گفت: اینکه کیهان در ادامه تخریب‌ها و تهمت‌های چندساله‌اش، کشور را به بی‌قانونی و مصادره‌ی اموال قانونی و مالکیت فکری بخش خصوصی دعوت می‌کند، جای تعجب ندارد. این نوع رفتار‌های کیهان در سال‌های اخیر بار‌ها و بار‌ها تکرار شده، اما در این میان، این سکوت نهاد‌های قانونی است که تعجب‌برانگیز است.
مسئولان و عناصر سرویس‌های جاسوسی و نظامی رژیم صهیونیستی در یک نشست فوری و اضطراری سناریوهای مربوط به احتمال فروپاشی این رژیم را در پی تشدید بحران سیاسی در اراضی اشغالی بررسی کردند.
وزیر امور خارجه در سخنرانی خود در جلسه فوری شورای حقوق بشر، گفت: تردید و تأخیر در محکومیت اقدامات اخیر در اهانت به قرآن نشان دهنده استاندارد دوگانه است.
میلاد سرلک قرارداد خود را به مدت یک‌فصل دیگر با‌ پرسپولیس تمدید کرد.
سعید صادقی، ستاره فصل گذشته سرخ‌ها، به مراحل نهایی تمدید با پرسپولیس رسیده است.
کاپیتان پرسپولیس دو فصل دیگر در پرسپولیس خواهد ماند.
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: از همین رو مذاکره با بازیکنانی که طبق نظر سرمربی محترم تیم، قراردادشان باید تمدید می‌شد از همان هفته گذشته آغاز شده و تمدید قرارداد این گروه از بازیکنان تقریبا در مراحل پایانی است.
با گذشت ۹ سال از محاصره ظالمانه یمن، سازمان ملل متحد بار دیگر با هشدار به تهدید جانی میلیون‌ها کودک یمنی در معرض خطر گرسنگی و مرگ، خواستار کمک فوری جامعه جهانی برای نجات جان آنان شد.
سازمان لیگ واکنش و شکایت سریع نسبت به اظهارات سرپرست باشگاه استقلال داشت.
مخالفت مردم با ممنوعیت رفراندوم را که نمی‌توان از میان برد سهل است که آن را تشدید می‌کنید و این عوارض بسیار سنگینی برای کشور دارد. بعد یک‌باره چشم باز می‌کنید و می‌بینید که مردم از رفراندوم هم عبور کرده‌اند. بنابراین اصولگرایان طرفدار وضع موجود باید خود را به اعداد و صفر‌هایی تبدیل کنند که جلوی رهبری سیاسی قرار گیرند و این مستلزم حدی از استقلال فکری است. مثل مرحوم افروغ والا میلیون‌ها صفر در پشت یک، فایده‌ای ندارد.
پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.
«قیس سعیّد»، اقدامات فوری را برای توقف جریان مهاجرت غیرقانونی از آفریقای جنوب صحرا به کشورش خواستار شد و این پدیده را توطئه ای برای تغییر ترکیب جمعیتی در تونس توصیف کرد.
مدافع هافبک سپاهان در فاصله شش ماه تا پایان همکاری، قراردادش با سپاهان را برای سه سال دیگر با این تیم تمدید کرد.
با اعلام باشگاه تراکتور، ریکاردو آلوز قرارداد خود را تا سال ۱۴۰۴ با این تیم تمدید کرد.
اگر بازگشت نتانیاهو به قدرت تنش‌ها را در جبهه فلسطین افزایش دهد، اما همزمان ممکن است به فوریت بیشتر در موضوع هسته‌ای ایران منتهی شود. نتانیاهو جدال بر سر پرونده تهدید هسته‌ای ایران را به نام خود سند زده است و اکنون به نظر می‌رسد که او دقیقا با بازگشت به قدرت در حال ادامه انجام ماموریتش باشد.
رئیس سابق اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای ضمن منحصر بفرد توصیف کردن سردار سلیمانی گفت که تل آویو آمریکا را متقاعد کرد که سردار سلیمانی تهدیدی فوری برای نظامیان آمریکایی بوده است.
توتالیتاریسم دوباره در حال تقویت شدن است و دموکراسی‌ها از مسیر خود منحرف شده‌اند. گردهم آوردن تمام ملت‌های برای جلوگیری از پیشروی توتالیتاریسم (تمامیت خواهی) تهاجمی امری ضروری و فوری است.
در فاصله چهار روز تا دیدار برابر ایران، جیمز مدیسون تمرین امروز انگلیس را از دست داد.
علی‌رغم واکنش تند کره جنوبی علیه آزمایش موشکی کره شمالی، ارتش آمریکا اعلام کرد این اقدام پیونگ‌یانگ تهدیدی فوری علیه واشنگتن و متحدانش نیست.
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: زمانی که بعد از ده‌ها سال نهادهای مختلف امر حجاب نتوانستند این امر فطری را شکوفا کنند باید از زور و تهدید پرهیز کنیم و در روش‌ها و برخوردهای خود تجدید نظری صورت پذیرد، حجاب امری فطری است که با زور و تهدید راه به جایی نخواهیم برد.
ارتش آمریکا در واکنش به آزمایش‌های موشکی اخیر کره شمالی مدعی شد این نوع اقدامات تهدیدی فوری برای آمریکا و متحدانش نیست.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: دور جدید تحریم ها، سران سیاسی و همه مقامات روسیه را که در همه پرسی غیرقانونی در اراضی اشغالی اوکراین دخیل باشند، هدف قرار می دهد.
دبیر کل اتحادیه عرب خواستار توقف فوری حملات به نوار غزه شد و این رژیم را مسئول پیامدهای ناشی از تشدید اوضاع دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ