مخالفت مردم با ممنوعیت رفراندوم را که نمی‌توان از میان برد سهل است که آن را تشدید می‌کنید و این عوارض بسیار سنگینی برای کشور دارد. بعد یک‌باره چشم باز می‌کنید و می‌بینید که مردم از رفراندوم هم عبور کرده‌اند. بنابراین اصولگرایان طرفدار وضع موجود باید خود را به اعداد و صفر‌هایی تبدیل کنند که جلوی رهبری سیاسی قرار گیرند و این مستلزم حدی از استقلال فکری است. مثل مرحوم افروغ والا میلیون‌ها صفر در پشت یک، فایده‌ای ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی رسمی سندیکای اصناف تونس بر مخالفت گسترده مردم این کشور با روند عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی و مقاومت آنها در برابر این اقدام تاکید کرد.
سرمربی پرسپولیس مخالف جدایی قرضی مهاجم تیمش برای پیوستن به مس رفسنجان است.
عبدی: این ذهنیت عجیبی است که در نظام سیاستگذاری کشور وجود دارد که با برخی موضوعات عقلایی البته به نام مذهب و انقلاب مخالفت می‌کنند.
عبدی: این ذهنیت عجیبی است که در نظام سیاستگذاری کشور وجود دارد که با برخی موضوعات عقلایی البته به نام مذهب و انقلاب مخالفت می‌کنند.
ده ها نفر از مردم مغرب ضمن تأکید بر حمایت از فلسطین و مسجدالاقصی، مخالفت دوباره خود را با عادی سازی روابط کشورشان با رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
نمایندگان مجلس با پیشنهاد اعمال مالیات بر عیدی و کارانه اعضای هیئت علمی بالینی تمام وقت جغرافیایی و پزشکان متخصص بالینی مخالفت کردند.
وزیر امور خارجه عراق بار دیگر بر موضع سیاسی عراق مبنی بر مخالفت با هر گونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
مردم سودان در اعتراض به سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به کشورشان و تصمیم مقامات خارطوم برای عادی سازی روابط با تل آویو تظاهرات کردند.
امارات و اسرائیل دو سال قبل یکدیگر را به رسمیت شناختند و روابط عادی میان دو طرف برقرار شد. امارات و اسرائیل هم اکنون روابط گرمی دارند.
مردم بحرین با برگزاری تظاهراتی گسترده ضمن حمایت از فلسطینی ها و مسجدالاقصی، با تلاش ها در زمینه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالفت کردند.
منابع عبری گزارش دادند که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تحویل پیکر شهید «ناصر ابوحمید» (اسیر فلسطینی که در زندان های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید) به خانواده اش مخالفت کرده است.
مهم‌ترین گزاره آقای قاضیان هم ایراد دارد؛ اینکه مردمی که به خیابان می‌آیند دیگر به خانه برنمی‌گردند؛ خیر، ما چنین چیزی نداریم. مگر مردمی که ۹۸ آمدند به خانه نرفتند؟ علت اینکه این‌ها در خیابان هستند، یک موضوع اساسی دارد و و آن این است که کسی با آن‌ها مخالفت نمی‌کند. ویژگی انسان است که خودش را با محیط تطبیق دهد. خصوصا در سیاست. من فکر می‌کنم این شانس را باید به خودمان و حکومت بدهیم. اگر هم نشد، یکی دو سال ضرر خواهیم کرد، ولی در برابر اتفاقات مخالف ریسک کمتری خواهد داشت.
در روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین، اعضای پارلمان کویت ضمن مخالفت قاطع با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بر لزوم افزایش حمایت ها از مقاومت تاکید کردند.
یک پژوهشگر کویتی مسائل فلسطین تاکید کرد که فعالیت های مردمی در بالاترین سطوح در مخالفت با هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی جریان دارد.
شماری از تماشاگران جام جهانی با استفاده از فرصت حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پرداختند.
عراق بار دیگر تاکید کرد که موضعش در قبال مساله عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ثابت است و هیچ تغییری نکرده است.
دولت قطر با اتخاذ موضعی بار دیگر با هر گونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالفت کرد.
اعتراض و برگزاری تجمعات امروزه به یک اقدام عادی درتمامی کشور‌ها بدل شده است و مردم دربیشتر کشور‌ها با انجام آن، به مخالفت با عملکرد و برنامه‌های حاکمیت درباره موضوعی خاص می‌پردازند، اما به راستی چرا در ایران حقایق به درستی بازتاب داده نمی‌شود.
منابع عبری زبان گزارش دادند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تیم مذاکره کننده این رژیم توصیه کرده است با ملاحظات لبنان درباره توافق ترسیم مرز دریایی مخالفت کند.
در سایه تلاش برخی کشورهای مرتجع عربی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، پاکستان بار دیگر با عادی سازی روابط با تل آویو مخالفت کرد.
عباس عبدی با انتشار توئیتی از نادیده گرفته شدن حقوق زنان انتقاد کرد و نوشت: اکنون با بحرانی مواجه شده‌اند که طرفدارانشان نیز به مخالفت با سیاست‌های جاری آنان پرداخته‌اند.
یکی از نکات مثبتی که برای دولت جدید شمرده می‌شد، یکدستی کامل جریان حاکمیت بود به این معنی که حداقل از درون ساختار قدرت کسی با سیاست‌های دولت مخالفت نمی‌کند یا چوب لای چرخ آن نمی‌گذارد. معلوم نیست که چرا در زمینه برجام از این نقطه قوت خود استفاده نمی‌شود؟
سخنگوی جنبش حماس موافقت گروه های فلسطینی با عادی سازی روابط میان ترکیه و دشمن صهیونیستی را رد کرد.
مردم مغرب در حمایت از فلسطین و مخالفت با عادی سازی روابط کشورشان با رژیم صهیونیستی، پرچم این رژیم را به آتش کشیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ