وزیر امور خارجه در سخنرانی خود در جلسه فوری شورای حقوق بشر، گفت: تردید و تأخیر در محکومیت اقدامات اخیر در اهانت به قرآن نشان دهنده استاندارد دوگانه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه درخصوص مجازات چهره‌ها پیرامون کشف حجاب گفت: مجازات این افراد در صورت تکرار تنها جریمه نقدی نیست؛ بلکه هم جریمه این افراد تشدید و هم محرومیت از فعالیت حرفه‌ای اعمال می‌شود.
معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه درخصوص مجازات چهره‌ها پیرامون کشف حجاب گفت: مجازات این افراد در صورت تکرار تنها جریمه نقدی نیست؛ بلکه هم جریمه این افراد تشدید و هم محرومیت از فعالیت حرفه‌ای اعمال می‌شود.
باشگاه پاری سن ژرمن علی‌رغم محرومیت ۲ هفته‌ای مسی بابت سفر به عربستان، پیشنهاد تمدید قرارداد خود به این فوق ستاره را پس نگرفته است.
از نظر ستاره سابق تیم ملی فرانسه، لیونل مسی اگر پیشنهاد تمدید پی اس جی را قبول می کرد، هرگز به خاطر سفر به عربستان محروم نمی شد.
کایسری اسپور بدون حضور بازیکنان ایرانی خود دیدار مقابل آدانا دمیراسپور را آغاز می‌کند.
رئیس جمهور در گفتگو با سلطان عمان، ضمن محکومیت تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی و جنایات وحشیانه این رژیم علیه روزه‌داران بی‌دفاع فلسطینی گفت: بدون تردید همکاری، همراهی و همفکری همه کشورهای اسلامی، در بازدارندگی از تجاوزگری صهیونیست‌ها و احقاق حقوق قانونی ملت فلسطین موثر خواهد بود.
کمیته انضباطی با ارسال نامه ای به سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد که استفاده از لیزر توسط تماشاگران در استادیوم ها محرومیت در بر دارد.
او در این هیاهوی تهدید به دوربین و توقیف و محرومیت، انتخاب کرد که «مبلغ» بماند نه شحنه و محتسب.
دو باشگاه سپاهان و ملوان بخاطر رفتار تماشاگران‌شان تهدید به محرومیت از سوی کمیته انضباطی شدند.
کمیته انضباطی فولاد را تهدید کرد، در صورت تخلف تماشاگرانش در بازی های خانگی تنبیهات شدیدتری را علیه این تیم اعمال خواهد کرد.
کمیته استیناف در پی تجدید نظر خواهی استقلال در مورد آرا محرومیت و جریمه نقدی ساپینتو برای دیدار با مس و پیکان رأی صادر کرده اما جالب اینکه این رأی در سایت فدراسیون اطلاع‌رسانی نمی‌شود!
کمیته استیناف در پی تجدید نظرخواهی استقلال در مورد آرا محرومیت و جریمه نقدی ساپینتو برای دیدار با مس و پیکان رای صادره کرده اما جالب اینکه این رای در سایت فدراسیون اطلاع رسانی نمی شود!
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ساعتی پس از انتشار حکم دیدار پرسپولیس و سپاهان در رای خود تجدید نظر کرد.
شورای امنیت سازمان ملل در بیانیه‌ای که با اجماع مورد توافق قرار گرفت، اعلام کرد: «شورای امنیت تکرار می‌کند که ادامه فعالیت‌های شهرک سازی اسرائیل به طور خطرناکی راهکار دو کشوری را بر اساس قطعنامه‌های سال ۱۹۶۷ تهدید می‌کند».
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان از مسئولان فوتبال خواست درباره محرومیت کیانی‌فر تجدید نظر کنند.
بندرعباس - رئیس کل دادگستری هرمزگان از صدور احکام اولیه دادگاه انقلاب در خصوص ۴ نفر از متهمان ایجاد ناامنی در جاده‌های جنوب کشور خبر داد.
رای محکومیت به تازگی در دادگاه تجدید نظر تایید شده است. اتهام متهمان توهین به آقای امیری‌فر است.
تظاهرات مسالمت آمیز در بحرین در محکومیت برگزاری انتخابات پارلمانی نمایشی ادامه دارد و تظاهرکنندگان با حمل پلاکارد و سر دادن شعار خواستار تحریم این انتخابات شدند.
اخباری مبنی بر محرومیت احتمالی بازیکنان استقلال در دیدار برابر پرسپولیس منتشر شده است. ادعایی که نیاز به بررسی دارد.
در صورت برد ذوب‌آهن در این پرونده، وضیعت باشگاه پرسپولیس تهدید نخواهد شد، اما محرومیت و محکومیت در انتظار سینا اسدبیگی خواهد بود.
وزیر خارجه سوریه در دیدار با فرستاده ویژه سازمان ملل از تداوم اشغالگری آمریکا و ترکیه در بخش هایی از خاک سوریه انتقاد کرد و محکومیت تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی به کشورش را خواستار شد.
رای تجدید نظر پرونده سینا قلندری خبرنگار افشاگر قتل مرحوم مبینا سوری در دادگاه تجدیدنظر استان لرستان با تبدیل محکومیت حبس به جزای نقدی تبدیل شد.
زمان اعمال محرومیت مرتضی پورعلی گنجی در پرسپولیس هنوز مشخص نشده و یحیی گل محمدی برای استفاده از این بازیکن دچار تردید است.
کرمان- رئیسی پنجشنبه شب در جمع فعالان اقتصادی کرمان گفت: امروز تردیدی نیست که تولید مساله اصلی کشور است و باید با تمام توان در این عرصه حضور یابیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ