کاپیتان پرسپولیس دو فصل دیگر در پرسپولیس خواهد ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده های امیر قطر دیروز وارد پاریس شدند و امروز برای تعیین تکلیف آینده امباپه با او و اطرافیانش وارد مذاکره خواهند شد.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از زمانی که مسیر ویژه تردد در تونل امیر کبیر احداث شد، جلوی تصادفات فوتی جرحی و خسارتی موتورسیکلت‌ها داخل تونل گرفته شد.
یکی از راه‌های کنار آمدن با نشخوار فکری این است که برای آن وقت بگذارید. یک تایمر را روی ۱۰ یا ۱۵ دقیقه تنظیم کنید و در آن زمان بدون احساس گناه در مورد شریک زندگی سابق خود فکر کنید. می‌توانید در این زمان کمی بنویسید یا روی چند سؤال در رابطه با این رابطه فکر کنید، اما وقتی تایمر خاموش شد، کارتان باید تمام شود. این کار به شما این امکان را می‌دهد که فضایی را برای احساسات خود نگه دارید، اما اجازه ندهید آن‌ها شما را از پا دربیاورند.
سردار سرلشکر باقری به همراه امیر سرلشکر موسوی با حضور در پایگاه شهید فکوری تبریز از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.
تیم فوتبال هوادار ۵ بازیکن از جمله امین قاسمی نژاد، علیرضا حقیقی و دروازه‌بان سابق استقلال را به خدمت گرفت.
باشگاه استقلال امید زیادی به حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا دارد.
باشگاه استقلال امید زیادی به حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا دارد.
لیست ۲۵ نفره تیم ملی ایران جهت حضور در تورنمنت کافا از سوی امیر قلعه‌نویی اعلام شد.
قرعه‌کشی مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا برگزار شد و هم‌گروهان تیم امید ایران مشخص شدند.
رضا عنایتی به عنوان سرمربی تیم امید ایران معرفی شد.
مسئولان فدراسیون فوتبال عصر امروز برای انتخاب سرمربی تیم امید جلسه‌ای فوری تشکیل می‌دهند.
مهدی تارتار سرمری تیم ذوب‌آهن احتمالا سرمربی تیم امید خواهد شد.
محمود فکری صحبت‌هایی جنجالی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی، دوران حضورش در استقلال و احتمال مربی‌گری‌اش در تیم ملی امید مطرح کرد.
مسئولان فدراسیون فوتبال برای تعیین تکلیف تیم فوتبال امید در حال برگزاری جلسه‌ای با مسئولان کمیته ملی المپیک هستند.
طی روزهای اخیر از محمود فکری به عنوان گزینه اصلی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی فوتبال امید ایران نام برده شده بود. پیش از این مهدی مهدوی‌کیا هدایت تیم امید را در اختیار داشت.
مقداری زنجبیل امتحان کنید، زنجبیل می‌تواند به عنوان یک درمان طبیعی موثر برای درد شکم و معده و حالت تهوع باشد، این ریشه گیاهی پر از ترکیبات کاملا طبیعی است و برای کاهش التهاب و اسید معده و تحریک و هضم غذا موثر است.
در جریان تحولات سیاسی داخلی نیز راه تفاهم و سازش را باید باز کرد. اگر منتقدان قدرتمند و قادر به بسیج آن باشند و دست قدرتمند خود را برای تفاهم دراز کنند، جفت خود را پیدا می‌کنند. دیر و زود دارد، سوخت و سوز ندارد. از سوی دیگر تحول فکری نزد اغلب مردم و منتقدین نیز در سال ۱۴۰۱ به مرحله کیفی رسید و بازگشت‌ناپذیر می‌نماید. این تحول نیز ابعاد گسترده‌ای دارد که پرداختن به آن مجال دیگری می‌طلبد. اگر با این رویکرد نگاه کنیم و با نتیجه‌گیری‌های آن موافق باشیم، سال ۱۴۰۱ را می‌توان سال پایه برای عبور از بحران و رسیدن به پایان تونل ناامیدی و ورود به عرصه امید و روشنایی دانست. امیدوارم چنین نشود.
کمیته داوران قضاوت دیدار حساس دو تیم سایپا و استقلال خوزستان را به علی اصغر مومنی سپرد.
سید حسن خمینی گفت: واقعیت این است که ما امروز اگر ضربه می خوریم، از علم دشمنانمان ضربه می خوریم؛ اگر در ابعاد علمی شکست خوردید در همه ابعاد شکست خورده اید. اگر می خواهید در دنیا دست برتر داشته باشید و پرچم پیامبر(ص) را برافرازید، باید قدرت علمی داشته باشید.
مدیر باسابقه فوتبال بار دیگر در قامت سرپرست تیم ملی امید ایران به این عرصه برگشت.
کارشناسان امنیت سایبری McAffee اخیرا چند برنامه مخرب را در گوگل پلی کشف کرده اند. اگر آن‌ها را نصب کرده اید، پیشنهاد می‌شود فورا پاک کنید.
با حضور امید ابراهیمی، شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان تمرین عصر تیم ملی شلوغ‌تر از هر زمان دیگری خواهد بود.
در فصلی که شاهین شهرداری بوشهر با مربیگری محمود فکری در لیگ یک جولان می داد بازی یک جوان همه نگاه ها را نسبت به خود جلب کرده بود.
زیر ۴۰ فرد یوزپلنگ در کل کشور داریم. نوع آسیایی تنها در ایران وجود دارد و در صورتی که فکری اساسی برای آن نشود، نمی‌توان امید به حفظ این گونه داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ