سازمان لیگ واکنش و شکایت سریع نسبت به اظهارات سرپرست باشگاه استقلال داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر تیم ملی فوتبال درباره دو بازی دوستانه تیم ملی در فیفادی پیش رو به نکاتی اشاره کرد.
مدیرعامل سابق تیم های فجرسپاسی و برق شیراز در این فصل روی صندلی مدیریت شهرراز شیراز می نشیند.
با حضور خرمی شاد به جای رستمی صنایع مس ایران در بالاترین سطح مدیریت با تغییر همراه است.
آبادان- هافبک دهه ۷۰ فوتبال آبادان در لیگ برتر بیست و سوم به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیر فنی در کنار صنعت نفت آبادان خواهد بود.
حمید مطهری معتقد است مربیان دیگری هم می‌توانند به کادرفنی تیم ملی اضافه شوند و در این مسیر دشوار به تیم کمک کنند.
ارزان‌ترین تیم لیگ که مدیر و سرمربی هم ندارد
دارنده ۲ مدال طلای جهان به عنوان مدیر تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ترکمنستان انتخاب شد و هدایت تیم های ملی این کشور را به مربیان ایرانی سپرد.
امیر شرافت مدیر عامل باشگاه شهداب یزد بابت عدم همکاری تیم ملی با باشگاه شهداب یزد از بهروز عطایی انتقاد کرد.
با اعلام مهدی تاج حبیب کاشانی به عنوان مدیر تیم المپیک ایران معرفی شد.
مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس و عضو شورای شهر به عنوان مدیر تیم فوتبال امید انتخاب شد.
مدیر تیم‌های ملی تنیس با تاکید بر اینکه به دلیل عدم تخصیص به موقع بودجه از سوی وزارت ورزش تیم کمتر از 14 سال ایران در آستانه بازماندن از حضور در رقابت های مقدماتی جهانی و مسابقات سطح یک تنیس آسیا بود، گفت: با حمایت خانواده‌ها و جامعه تنیس، این اعزام در آخرین لحظات محقق شد.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: در گذشته که تیم ملی نتیجه نمی گرفت مربیان نقدی نداشتند اما حالا که این تیم در مسیر موفقیت قرار گرفته حرف هایی مطرح می کنند که تکرار آن به تیم ملی لطمه می زند.
کنار گذاشته شدن «الساندرا کمپدلی» از سرمربیگری تیم ملی والیبال نشان داد فدراسیون در جذب مربیان خارجی مسیر اشتباهی را طی می‌کند.
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بر خلاف مربیان قبلی با توجه به رویدادهای مهم سال ۲۰۲۳ روند انتخاب ملی پوشان کشورمان را تشریح و مسیر رسیدن آنها به تیم ملی را مشخص کرد.
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بر خلاف مربیان قبلی با توجه به رویدادهای مهم سال ۲۰۲۳ روند انتخاب ملی پوشان کشورمان را تشریح و مسیر رسیدن آنها به تیم ملی را مشخص کرد.
مدیر روابط عمومی سابق فدراسیون فوتبال در گفت و گو با شبکه تلویزیونی عربی زبان الساحات مدعی شد رقیبان ایران خصوصا دو کشور انگلستان و آمریکا به دنبال سیاسی کردن معادلات این گروه بودند.
مراسم معارفه سرمربی تیم کشتی آزاداستان البرز با حضور قهرمانان، پیشکسوتان، مربیان و مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در خانه کشتی تختی کرج برگزار و علیرضا رضایی از قهرمانان بنام کشتی آزاد جهان و المپیک به عنوان سرمربی و مدیر فنی تیم کشتی آزاد استان البرز معرفی شد.
اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در حالی از روز ۱۳ آبان ماه در محل کمپ تیم های ملی کشتی شهید قاسم سلیمانی و خانه کشتی شهید ابراهیم هادی در حال برگزاری است که تعداد کشتی گیران و مربیان حاضر در این اردو نسبت به سایر اردوهای تیم ملی قابل مقایسه نیست.
صحبت‌های عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص مربیان رقیب این تیم شوکه‌کننده بود.
هافبک ایرانی سابق بوندسلیگا این روزها با مسئولیتی جدید در فوتبال آلمان مشغول است.
مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان توضیحاتی در مورد برنامه بازی‌های دوستانه شاگردان اسکوچیچ در اردوهای پیش‌رو ارائه کرد.
مراسم افتتاحییه مرحله اول دومین دوره مربیگری درجه A ویژه بازیکنان سابق تیم ملی و جمعی از مربیان نخبه کشور امروز 22 مرداد ماه در مرکز ملی فوتبال با حضور غلامرضا جباری، سرپرست کمیته آموزش، بهارک کاظم، سرپرست دپارتمان آموزش، عباس هاشمپور، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی، سعید قاسمی، مدیر هتل آکادمی و حسن تیموری، مدیر اماکن ورزشی مرکز ملی فوتبال برگزار شد.
تبریز- اکبر ذوالمجیدیان به عنوان مدیر تیم تراکتور منصوب و جایگزین کاظم محمودی در این تیم شد.
تیم ملی امید به دلیل کمبود بازیکن نتوانست راهی بازی های کشورهای اسلامی شود و بهانه کمیته ملی المپیک هم برای مدیران برگزاری مسابقات قانع کننده نبود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ