باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: از همین رو مذاکره با بازیکنانی که طبق نظر سرمربی محترم تیم، قراردادشان باید تمدید می‌شد از همان هفته گذشته آغاز شده و تمدید قرارداد این گروه از بازیکنان تقریبا در مراحل پایانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون فوتبال آلمان بیانیه عجیبی را منتشر کرده که کنجکاوی هوادارانش را برانگیخته است.
اظهارات اخیر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس واکنش باشگاه استقلال در قالب انتشار بیانیه‌ای را به دنبال داشت.
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای تحلیلی به جزئیات بیشتری از پشت پرده حوادث روز‌های اخیر در برخی نقاط کشورپرداخت.
درخواست عجیب عربستان از اتباع سعودی برای ترک فوری لبنان و افزایش تجاوزات شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینی‌ها از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
اتحادیه آفریقا از ارتش نیجر خواست تا رئیس‌‍جمهور و دیگر بازداشت شدگان فورا آزاد شده و قدرت اجرایی قانون اساسی حداکثر ظرف ۱۵ روز از تاریخ تصویب این بیانیه احیا شود.
هیأت‌های نمایندگی اتحادیه اروپا در قدس ضمن ابراز نگرانی نسبت به تخریب گسترده املاک و خانه‌های فلسطینیان در قدس اشغالی، خواستار توقف هرچه سریع‌تر این تخریب‌ها و توقف شهرک‌سازی شدند.
رئیس جمهور گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان جامع‌ترین نقشه راه در حوزه حکمرانی و سبک زندگی، مبتنی بر منظومه فکری و سیره و سلوک امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب طراحی شده است.
در این بیانیه ادعا شده که اوکراین بین اواخر ژانویه و اوایل فوریه «دستکم ۲۴ پهپاد شاهد» را منهدم کرده است. عدم به‌کارگیری از پهپاد‌های ایرانی طبق ادعای وزارت دفاع انگلیس نشان‌دهنده خالی شدن انبار روسیه و تلاش احتمالی مسکو برای سفارش‌های جدید است.
وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه این کشور را به شدت محکوم کرد و از طرف های بین المللی خواست فورا برای توقف این حملات وارد عمل شوند.
جملات زشت ساپینتو و بیانیه فوری فدراسیون
اتحادیه جهانی علمای مقاومت با صدور بیانیه ای تأکید کرد که تحریم‌های آمریکا علیه سوریه با منشور حقوق بشر مطابقت ندارد و به نفع دشمن صهیونیستی و در راستای سیاست ناعادلانه آمریکا اعمال شده است.
وزارت فوریت های اضطراری روسیه در بیانیه ای خبر داد: مسکو بیمارستان سیاری با بیش از ۴۰ متخصص را به ترکیه می‌فرستد.
باشگاه سایپا به صادر نشدن رأی کمیته انضباطی در پرونده دیدار خیبر خرم‌آباد و شهرداری آستارا واکنش نشان داد.
اتحادیه کارکنان خدمات دولتی و تجاری انگلیس در بیانیه ای از فراخوان برای مشارکت در اعتصابی که قرار است اول ماه فوریه آینده برگزار شود، خبر داد.
براساس بیانیه ناسا یک ستاره دنباله دار که آخرین بار در عصر یخی در آسمان شب زمین ظاهر شده بود، در فوریه ۲۰۲۳ میلادی دوباره در آسمان ظاهر می شود.
سفارت روسیه در آفریقای مرکزی در بیانیه ای اعلام کرد: آفریقای مرکزی تحقیقات فوری و جامعی درباره ترور مدیر مرکز فرهنگی روسیه انجام دهد.
در بیانیه وزارت خارجه لهستان آمده است: زبیگنیو راو، وزیر خارجه لهستان سرگئی آندریف، سفیر روسیه را به وزارت خارجه احضار و خواستار توضیحات فوری شد.
سفارت ایالات متحده مدعی شده که حملات روسیه در اوکراین تهدیدی مستقیم علیه غیرنظامیان و زیرساخت های غیرنظامی است. در این بیانیه از شهروندان آمریکایی خواسته شده به دنبال پناهگاه باشند و فورا اوکراین را ترک کنند.
سفارت آمریکا در مسکو با صدور بیانیه هشدارآمیزی از شهروندان آمریکایی خواست بی درنگ روسیه را ترک کنند.
آیت الله سید حسین صدر از علمای برجسته عراقی از همه طرف های درگیر در بحران این کشور تقاضا کرد فورا سلاح ها را بر زمین بگذارند.
بر اساس بیانیه وزارت فوریت های اضطراری ارمنستان، انفجار امروز در پایتخت این کشور تاکنون ۲ کشته ۵۷ زخمی و ۲۰ مفقود به دنبال داشته است.
وزارت خارجه چین اعلام کرد کانادا باید پیامدهای بیانیه ضد چینی خود در قبال تایوان را بپذیرد.
در این بیانیه ادعا شده است: ما بار دیگر تاکید می کنیم که ایران هرگز نباید سلاح هسته ای تولید کند. ما متأسفیم که به رغم تلاش‌های دیپلماتیک شدید، ایران هنوز از فرصت موجود برای احیای اجرای کامل برجام استفاده نکرده است.
درست زمانی که ما باید نگرش اذهان‌ عمومی و مسئولین را نسبت به سینما درست کنیم، یکباره جنبش me too راه می‌افتد که امنیت شغلی و روانی و آبروی اجتماعی و خانوادگی بسیاری از سینماگران را دچار خطر کرده است. هنوز این مشکل حل نشده از طرف چند تا سینماگر بیانیه تند سیاسی منتشر می‌شود و همه این اتفاق‌ها امنیت روانی مدیریت را هم از سینما می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ