در فاصله چهار روز تا دیدار برابر ایران، جیمز مدیسون تمرین امروز انگلیس را از دست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درباره افزایش حضور نظامیان آمریکایی در تنگه هرمز، می‌توان حدس زد این اقدام با ۲ هدف مهار ایران و تهدید ایران در مورد زندانیان دو تابعیتی، انجام شده است. اگر در انتخابات بعدی ایالات متحده مجددا جو بایدن ابقا شود، می‌توان حدس زد ریسک پذیری دولت وی بالاتر باشد، چرا که وقتی هراس از انتخابات بعدی وجود نداشته باشد، رئیس جمهور‌ها جسورتر عمل می‌کنند. دولت بایدن یک دولت کاملا سازمان یافته است. درواقع بر خلاف دولت ترامپ که نقش خانواده و نزدیکانش بیشتر از دستگاه حکومتی، وزارت خارجه، CIA ارتش و نهاد‌های امنیتی بود، دولت بایدن بر اساس رفتار کارشناسی شده پیش می‌رود. بایدن از همان ابتدا اعلام کرده بود به دنبال یک توافق کارشناسی شده است و بازگشت به برجام را مقدمه‌ای برای رسیدن به توافق جامع می‌داند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز تأکید کرد: مسکو نسبت به کارآمدی تحقیقات آلمان، دانمارک و سوئد در رابطه با حادثه نورد استریم تردید دارد.
مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی (س) در روز ۱۴ خرداد در حرم مطهر آن امام راحل، میعادگاه همه کسانی است که بیعتنامه سالانه خویش را با شرکت در این مراسم عظیم و معنوی در محضر روح خدا و در جوار آرامگاه شهیدان و در محضر رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی تجدید امضا می‌کنند. طبعا و به رسم همه ساله صد‌ها هزار نفر از پیروان امام عظیم الشأن در اقصی نقاط ایران و بسیاری از کشور‌های دیگر نیز که امکان حضور در مراسم حرم مطهر را ندارند با شرکت گسترده خویش در برنامه‌هایی که از سوی ستاد‌های استانی و یا از سوی علاقمندان به حضرت امام در خارج کشور اعلام می‌گردد، بر شکوه این مراسم ملی و بلکه جهانی می‌افزایند.
به مناسبت شصتمین سالگرد تاسیس حزب موتلفه اسلامی، و در آستانه سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اعضای این حزب با حضور در حسینیه جماران، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی با حجت السلام والمسلمین سید حسن خمینی دیدار کردند. به نظر می‌رسد مصطفی میرسلیم که مدتی است با اظهارنظرهای جنجالی خبرساز شده در این دیدار حضور نداشته است. حمیدرضا ترقی درباره احتمال حمایت مجدد موتلفه از مصطفی میرسلیم در انتخابات ۱۴۰۲ گفته بود: هنوز بازنگری نکرده‌ایم و دیر هم نشده؛ چراکه در حال بررسی عملکرد‌ها هستیم.
این حادثه، ۱۸ اردیبهشت اتفاق افتاده است. بعد از اطلاع مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ درباره تردد و حضور این دو نفر در مرکز خرید باغ فیض اسلامشهر، پلیس به محل اعزام شد.
رئیس جمهور یادآور شد: امروز حقانیت جایگاه ایران و سوریه، انطباق این مسیر با عقلانیت و مقاومت و ایستادگی کاملاً اثبات شده و جواب داده و کسانی که تا دیروز نسبت به موضع و جایگاه سیاسی و نظرات و دیدگاه‌های ایران درباره سوریه تردید داشتند، متقاعد شده‌اند که این موضع، به‌حق و عادلانه بوده است.
شعب اخذ رای در ازبکستان به منظور برگزاری همه‌پرسی درباره تداوم حضور رئیس جمهور این کشور بر مسند قدرت تا سال ۲۰۴۰، باز شد.
شعب اخذ رای در ازبکستان به منظور برگزاری همه‌پرسی درباره تداوم حضور رئیس جمهور این کشور بر مسند قدرت تا سال ۲۰۴۰، باز شد.
کاخ سفید نسبت به نتیجه‌بخش بودن گفتگوی تلفنی میان روسای جمهور چین و اوکراین ابراز تردید کرد.
یک مرد با پوشیدن برقع سیاه‌رنگ و پوشاندن صورت به بهانه حجاب در مسابقات قهرمانی شطرنج آزاد زنان در کنیا حضور پیدا کرد و موفق شد رقیب زن که قهرمان ملی سابق و شطرنج‌باز برتر کنیا بود را شکست دهد. این مرد که پس از دستگیری اعلام کرد که به دلیل نیاز به جایزه نقدی ۴۲ هزار دلاری مسابقات این کار را انجام داده است، در طول مسابقات با هیچ کس صحبت نمی‌کرد و موفق شده بود که بازیکنان و حتی کارکنان مسابقات را فریب دهد. با این حال، پس از اینکه او قهرمان ملی سابق و شطرنج‌باز برتر کنیا را شکست داد، پوشش او کنار رفت و باعث ایجاد تردید درباره هویت دیگر بازیکنان و مربیان تیم‌ها شد.
سفر امانوئل مکرون به چین در روز‌های آینده با هدف گفتگو با شی جین پینگ رییس جمهوری این کشور درباره موضع پکن در رابطه با جنگ اوکراین و منصرف کردن او از ایجاد روابط نزدیک‌تر با مسکو، برای غربی‌ها چندان امیدوارکننده به نظر نمی‌رسد.
عدم دعوت از نورافکن برای لیست نهایی جام جهانی قطر، باعث شده این بازیکن چند پسته و توانمند درباره ادامه حضور در سپاهان تجدیدنظر کند
جانشین انتظامی هرمزگان گفت: در ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه روز گذشته یکشنبه ۴ دی ماه مأموران انتظامی پاسگاه جناح از توابع شهرستان بستک با اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابجایی یک محموله مواد مخدر توسط یکدستگاه خودرو پژو پارس مطلع و پس از بررسی صحت موضوع بلافاصله با حضور در مسیر تردد قاچاقچیان طرح مهار اجرا کردند. در این تعقیب و گریز و با توجه به پستی و بلندی‌های متعدد مسیر و پنجری خودرو متأسفانه یکی از سرنشینان خودرو مورد اصابت تیر قرار گرفته که با همکاری مأموران و عوامل امدادی به بیمارستان انتقال گردید.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که سابقه حضور در تیم مصر را هم دارد قصد دارد مطالبات خود را با شکایت در فیفا پیگیری کند.
در حالی که هنوز وضعیت ادامه کار کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران و حضور در جام ملت‌های آسیا مبهم است، یکی از دستیاران او درباره تمدید قرارداد سرمربی پرتغالی جزئیات مهمی ارائه کرد.
در حالی که هنوز وضعیت ادامه کار کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران و حضور در جام ملت‌های آسیا مبهم است، یکی از دستیاران او درباره تمدید قرارداد سرمربی پرتغالی جزئیات مهمی ارائه کرد.
مطالعه جدید روی ۲۴ هزار آمریکایی انجام شده و توسط مؤسسه ملی بهداشت (NIH)، نهاد دولتی اختصاص یافته به تحقیقات پزشکی و علمی، تأمین مالی شده است. همچنین داده های این مطالعه در "مجله کالج آمریکایی قلب و عروق" منتشر شده است.
یک کارشناس فلسطینی با اشاره به پیروزی راستگرایان افراطی به رهبری نتانیاهو در انتخابات اخیر کنست رژیم صهیونیستی، درباره تشدید یورش ها علیه مسجدالاقصی هشدار داد.
روزنامه سان لیستی از بازیکنانی که در قطر غایب هستند و نفراتی که درباره آنها شک و تردید وجود دارد، منتشر کرده است.
روند مصدومیت بازیکنان مختلف پیش از آغاز جام جهانی همچنان ادامه دارد و کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان اسپانیایی، جدیدترین عضو این فهرست است.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو باوجود گذشت چند روز از دیدار با اسپورتینگ لیسبون، هنوز شرایط تمرین را پیدا نکرده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با اعلام حضور سفیر روسیه در واشنگتن در این وزارتخانه، مدعی شد که به وی درباره تشدید جنگ در اوکراین هشدار داده شده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ