میلاد سرلک قرارداد خود را به مدت یک‌فصل دیگر با‌ پرسپولیس تمدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریم اسلامی یک روز پس از امضای قرارداد با هوادار در محل تمرین این تیم حضور پیدا کرد.
با حضور نخست‌وزیر کرواسی و زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی این کشور، قرارداد ساخت کمپ مدرن تیم ملی فوتبال کرواسی امضا شد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امضای قرارداد با شجاع خلیل زاده را به تصمیم نهایی سرمربی تیم موکول کرده‌است.
جواد نکونام با حضور در نشست خبری به طور رسمی به عنوان سرمربی استقلال تهران معرفی شد و قراردادش را با این تیم امضا کرد تا رسما جایگزین ریکاردو ساپینتو شود.
کریم بنزما در اولین صحبت‌هایش پس از امضای قرارداد انتقالش به الاتحاد عربستان در جده به زبان عربی سخن گفت و خطاب به هواداران الاتحاد گفت: از دیدن شما در جده هیجان زده هستم. کریم بنزما، مهاجم باتجربه فرانسوی، تا سال ۲۰۲۶ به الاتحاد عربستان پیوست. گفته می‌شود که ستاره سابق رئال مادرید برای هر فصل حضور در تیم عربستانی، مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو را دریافت می‌کند.
مسئولان باشگاه نفت آبادان پس از جدایی تاوارس با عبدالله ویسی مذاکره کردند و با این مربی خوزستانی برای ادامه فصل به توافق رسیدند و قرارداد همکاری امضا کردند. ویسی که در آبادان حضور دارد، فردا در تمرین نفت حاضر می شود.
نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی فردا با حضور حداکثری در تهران برگزار می شود و به نظر می رسد این نشست با یک تصمیم مهم همراه باشد.
مراسم امضای قرارداد صادرات محصولات گروه سایپا به کشور‌های روسیه و بلاروس با حضور معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، سفیر کشور بلاروس در جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل شرکت LCC بلاروس و جمعی از مدیران گروه سایپا و صنعت خودرو در محل وزارت صمت برگزار شد.
در حالی که مذاکرات پرسپولیس و عیسی آل کثیر به مراحل نهایی رسیده بود اما این مهاجم برای امضای قرارداد در باشگاه حضور نیافت.
هری کین، ستاره انگلیسی، مدعی شده که آکادمی باشگاه آرسنال پس از دو سال حضور او حاضر به امضای قرارداد جدید نشده است.
با توجه به نوع قراردادی که با سرمربی کنونی به امضا رسیده که منجر به این خواهد شد که در صورت برکناری باشگاه قرارداد فصل آینده را نیز به وی پرداخت کنند، این باشگاه اکنون تصمیم عجیبی گرفته و به طور همزمان با دادن اختیار به نصرتی، او را نیز به خدمت گرفته است.
6 کشتی‌گیر و سرمربی با تیم فولاد مبارکه سپاهان برای حضور در بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور جام یادگار امام قرارداد امضا کردند.
پرمدال ترین کشتی گیر تاریخ ایران برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد با تیم صنایع مازندران قرارداد امضا کرد.
تعدادی از کشتی‌گیران مطرح کشورمان امروز (دوشنبه) با حضور در سازمان لیگ کشتی با تیم‌های خود قرارداد امضا کردند.
برخی از کشتی‌گیران مطرح و ملی‌پوش کشورمان با حضور در سازمان لیگ فدراسیون کشتی، با تیم های خود قرارداد امضا کردند.
برخی از کشتی‌گیران مطرح و ملی‌پوش کشورمان با حضور در سازمان لیگ فدراسیون کشتی، با تیم های خود قرارداد امضا کردند.
چند کشتی گیر مطرح و ملی پوش ظهر امروز با حضور در محل سازمان لیگ فدراسیون کشتی، با تیم های خود قرارداد امضاء کردند.
در فاصله چند ماه تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، بزرگترین قرارداد تجاری در حوزه زعفران بین ایران و قطر و با حضور شخصیت های سیاسی و اقتصادی دو کشور به امضا رسید.
کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: اینکه ایران اعلام کرده حاضر است در سطح وزیر در وین حضور پیدا کند، سیگنالی است به طرف مقابل تا نشان دهد «تصمیم سیاسی» در تهران برای انعقاد قرارداد گرفته شده و مانعی از این نظر وجود ندارد.
با وجود این که رئیس فدراسیون فوتبال توافقاتی با سرمربی پیشین تیم ملی داشته اما هنوز موانعی وجود دارد که اجازه نداده قرارداد با مرد پرحاشیه پرتغالی برای حضور روی نیمکت تیم ملی امضا شود.
شیخ دیاباته تاکنون قرارداد اینترنتی خود را امضا نکرده، اختلاف باشگاه پرسپولیس با رضایی به مسائل مالی مربوط نمی‌شود و این بازیکن برای حضور در جمع سرخپوشان هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده است.
قرارداد مشترک همکاری با هدف پیشبرد اهداف مدنظر طرفین طی نشستی با حضور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ و مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران، به امضا رسید.
یورگن لوکادیا با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را با سرخپوشان امضا کرد.
محمد محبی بازیکن تیم سانتاکلارا به صورت رسمی قرارداد خود را با استقلال امضاء کرد و در فصل پیش رو به عنوان بازیکن قرضی در تیم آبی ها حضور خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ