«قیس سعیّد»، اقدامات فوری را برای توقف جریان مهاجرت غیرقانونی از آفریقای جنوب صحرا به کشورش خواستار شد و این پدیده را توطئه ای برای تغییر ترکیب جمعیتی در تونس توصیف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور روسیه امروز در سخنانی هشدار داد: سیاست‌های اوکراین آینده‌ای ندارد.
رئیس پیشین بانک مرکزی: مگر رئیس جمهور اعلام نکرد ما کنترل و مهار تورم را در رکود نمی بینیم بلکه در رشد می بینیم ؟! تناقض سیاست انقباضی در اقتصاد ، یعنی محدود کردن وام دهی بانکها و رشد وحشتناک بدهی بانک ها به بانک مرکزی با سیاست اعلامی آقای رئیسی چگونه توجیه می شود؟ مگر اینکه بپذیریم یک سیاست هماهنگی در دولت وجود ندارد!
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت بر ضرورت پایش مستمر و دقیق وضعیت فعلی و آتی بازار از سوی دستگاه‌های متولی تاکید کرد.
رئیس جمهور بلاروس با اشاره به خیزش بحران‌های داخلی در اتحادیه اروپا، سرکوب اعتراضات داخلی در فرانسه، خشونت علیه مهاجران و توهین مکرر به مقدسات مسلمین را زمینه‌ساز «جنگ داخلی» در اروپا دانست.
رئیس جمهور سابق آمریکا درباره امیدهای غرب برای تبدیل شورش مسلحانه ارتش خصوصی «واگنر» علیه روسیه به سرنگونی دولت مستقر این کشور، هشدار داد.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده به کسانی که مشتاق کودتا در روسیه هستند هشدار داد و گفت: برکناری ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه ممکن است عواقب ناخواسته‌ای به همراه داشته باشد.
«تسهیل و اولویت‌بخشی در صدور مجوز ساخت و ساز»، «سرعت‌بخشی به احداث مسکن روستایی» و «اعتبارزدایی از اسناد عادی» از دیگر تأکیدات رئیس شورای‌عالی مسکن در جلسه شورای عالی مسکن بود.
پس از اینکه برخی رسانه‌ها نسبت به تبعات رشد نرخ ارز ETS بر افزایش تورم کالا‌های تولیدی و مصرفی هشدار دادند، سرانجام رئیس جمهور به این هشدار‌ها واکنش نشان داد و قیمت ارز ETS را در یک نقطه ثابت اعلام کرد. تصمیمی که می‌تواند مانع از جهش تورم در ماه‌های پیش رو از این ناحیه شود.
پس از اینکه برخی رسانه‌ها نسبت به تبعات افزایش نرخ ارز ETS بر افزایش تورم کالا‌های تولیدی و مصرفی هشدار دادند، سرانجام رئیس جمهور به این هشدار‌ها واکنش نشان داد و قیمت ارز ETS را در یک نقطه ثابت اعلام کرد. تصمیمی که می‌تواند مانع از جهش تورم در ماه‌های پیش رو از این ناحیه شود.
رقیب سیاسی رئیس جمهور فرانسه هشدار داده است که دخالت ناتو در درگیری اوکراین می تواند به جنگ جهانی سوم منجر شود.
رئیس جمهور صربستان نسبت به کشیده شدن جنگ اوکراین به سرزمین های دیگر هشدار داد.
رییس کل اسبق بانک مرکزی نوشت: آقای رییس جمهور، آقای معاون اول، آقای رییس بانک مرکزی، آیا در جریان حجم ریپو (تامین مالی بانک‌ها با قبول اوراق نزد آنها) و بویژه اضافه برداشت سنگین بانک‌ها از بانک مرکزی هستید؟
رئیس جمهور ترکیه نسبت به روابط بسیار تیره تر با سوئد هشدار داد.
رئیس جمهور فرانسه سناریوی پیوستن اوکراین به ناتو را بعید دانست و گفت که روسیه پیوستن اوکراین به ناتو را یک اقدام تقابلی تلقی خواهد کرد.
رئیس جمهور اسبق آمریکا در آستانه برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره نسبت به «خطرناک» شدن فضای سیاسی این کشور هشدار داد.
رئیس جمهور روسیه در دیدار با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ضن ابراز نگرانی از وضع نیروگاه زاپروژیا در شرق اوکراین، بر حق برابر همه کشورها برای استفاده صلح آمیز از انرژی اتمی تأکید کرد.
رئیس جمهور بلاروس ضمن اعلام تشکیل نیروی مشترک منطقه ای با روسیه، از احتمال حمله اوکراین به خاک کشورش خبر داد.
رئیس جمهور ترکیه از هشدار به آمریکا و یونان درباره جزایر مورد مناقشه با آتن خبر داد.
رئیس جمهور آمریکا مدعی شد اگر روسیه به سلاح اتمی در جنگ اوکراین روی بیاورد، با واکنش جهانی مواجهه می شود.
رئیس جمهور آلمان نسبت به افزایش آمار بی خانمان ها در این کشور هشدار داد و گفت که تعداد بی خانمان‌ها ممکن است همزمان با جنگ و بحران فعلی در اروپا افزایش یابد.
رسانه های انگلیسی هشدار رئیس جمهور روسیه درباره سقف قیمتی برای گاز را در شکست مذاکرات مقامات اروپایی در این باره موثر شمردند.
رئیس جمهور ترکیه ضمن هشدار درباره اقدامات تحریک‌آمیز اروپا علیه مسکو گفت، نباید روسیه را دستکم گرفت.
رئیس جمهور روسیه هشدار داد که حملات اوکراین به نیروگاه زاپروژیا پیامد‌های بسیار وخیمی به همراه دارد و ممکن است به فاجعه بزرگ منجر شود.
رئیس جمهور اوکراین از مقامات این کشورخواست تا با صحبت با رسانه ها، برنامه های کی یف در میدان نبرد را لو ندهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ