رئیس قوه قضاییه در آیین رونمایی از سامانه یکپارچه احکام قضایی (سیاق): گفت: بانک‌ها باید این گزاره را که «امانت‌دار خوبی برای سرمایه‌ها و دارایی‌های مردم هستند» تقویت گردانند و از اطلاعات مرتبط با حریم خصوصی مردم و سپرده‌گذاران به نحو احسن، حفاظت و حراست کنند و اهتمام داشته باشند که قرارداد‌های منعقده با مردم و سرمایه‌گذاران در نهایت استحکام و وثاقت باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قوه قضاییه در آیین رونمایی از سامانه یکپارچه احکام قضایی (سیاق): گفت: بانک‌ها باید این گزاره را که «امانت‌دار خوبی برای سرمایه‌ها و دارایی‌های مردم هستند» تقویت گردانند و از اطلاعات مرتبط با حریم خصوصی مردم و سپرده‌گذاران به نحو احسن، حفاظت و حراست کنند و اهتمام داشته باشند که قرارداد‌های منعقده با مردم و سرمایه‌گذاران در نهایت استحکام و وثاقت باشد.
بانک مرکزی در راستای کارآمدتر شدن شبکه پرداخت الکترونیکی و ارتقای سطح خدمات به کاربران، اصلاحاتی را در نظام کارمزد تراکنش‌ خرید این شبکه اعمال و شیوه‌نامه جدید را ابلاغ کرده است.
رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران ابلاغیه سازمان بازرسی کل کشور در خصوص اجرای دستورالعمل و سقف بودجه باشگاه های لیگ برتری فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را به باشگاه ابلاغ کرد.
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: رئیس جمهور تاکید ویژه‌ای بر اجرای کالابرگ دارد و به محض تأمین منابع و بلافاصله بعد از ابلاغ، اجرا شروع می‌شود چراکه بستر لازم برای اجرا فراهم است.
رئیس اتاق اصناف در نامه‌‍‌ای خطاب به روسای اتاق‌های صنفی و اتحادیه‌های کشور، شیوه‌نامه‌ اجرای قانون تسهیل صدور مجوزها و اتصال مجوزهای صنفی به درگاه ملی مجوزها را ابلاغ کرد.
وزیر نیرو با ابلاغ دستورالعملی مبنی برخرید و تعویض تجهیزات سرمایشی کم مصرف مورد نیاز و ممنوعیت استفاده از لوازم پرمصرف، برنامه‌های مدیریت مصرف برق سال ۱۴۰۲ را از مجموعه وزارت نیرو آغاز کرد.
بانک مرکزی طی بخشنامه‌ای، احکام و تکالیف مرتبط با شبکه بانکی کشور مندرج در قانون بودجه ۱۴۰۲ را برای اجرا به شبکه بانکی کشور ابلاغ کرد.
سرانجام مصوبه‌ای ابلاغ گشت که در آن تاکید شده، «تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در سال ۱۴۰۲» در جلسه مورخ ۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ به تصویب رسیده است! مصوبه‌ای که به تاریخ ۲۹ فروردین ابلاغ گردیده، در ۳۱ فروردین در سایت دولت اطلاع رسانی شده، در یکم اردیبهشت توسط وزیر بهداشت رسانه‌ای شده و هنوز روند اجرای آن در بسیاری از مناطق کشور طی نشده است!
احکام مالیاتی قانون بودجه سال ۱٤٠۲ کل کشور ابلاغ شد.
بخشنامه اجرای مصوبه افزایش ۲۷ درصدی حداقل دستمزد و افزایش ۲۱ درصد به‌اضافه مبلغ ۸۳,۵۹۶ ریال روزانه سایز سطوح مزدی کارگران برای سال ۱۴۰۲ از سوی وزارت کار ابلاغ شد.
پس از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها، این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کارگروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل، کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
بعد از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار شد و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کار گروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از ابلاغ اجرای پروژه ساخت کارخانه آهن اسفنجی در مدت کوتاهی خبر داد و گفت: با راه اندازی این کارخانه، زمینه اشتغال بیش از 1000 نفر فراهم می شود.
رئیس جمهور «قانون اصلاح ماده (۱۰) قانون ساماندهی صنعت خودرو » و «قانون موافقتنامه همکاری اقتصادی و تجاری دولت‌های ساحلی خزر» را برای اجرا به دستگاههای اجرای ذیربط ابلاغ کرد.
سازمان امور مالیاتی کشور، احکام مالیاتی و آیین نامه اجرایی تبصره ۱۴ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور را جهت اجرا به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.
مصادیق عمده و کلان حقوق عامه در خصوص مقابله با ترک فعل مدیران و کارمندان دستگاه‌های دولتی تدوین و بخشنامه اجرای آن توسط حجت الاسلام والمسلمین منتظری به دادستان‌های سراسر کشور ابلاغ شد.
وزیر اقتصاد گفت: با توجه به عدم اجرای سهمیه واردات و صادرات ۴۰۰ دلاری برای هر خانوار در هر هفته، وزیر صمت قول داد به زودی کمیسیون ماده ۱۲ مصوبه لازم را ابلاغ کند.
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: بر اساس گزارش دیوان محاسبات بسیاری از احکام بودجه اجرا نشده و بودجه استان‌ها هم ابلاغ نشده است.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به ابلاغ سند الگوی کشت، گفت: علاوه بر تهیه یک پیوست فرهنگی و ترویجی برای اجرای این سند، باید مشوق‌های لازم نیز برای کشاورزان در نظر گرفته شود.
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی گفت: شورای عالی امنیت ملی اجرای طرح تولید و توزیع مرغ سایز را ابلاغ کرده است.
کرمان - رئیس جمهور گفت: مصوبات سفر به این استان برحسب کارهای کارشناسی ابلاغ خواهد شد و اجرای آن به صورت جدی پی گیری می شود.
وزیر جهاد کشاورزی در راستای اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها و حمایت از تولیدکنندگان دام نحوه صادرات دام و عرضه به بازار داخلی را ابلاغ کرد.
وزیر اقتصاد اجرای جزء یک بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در خصوص فروش اموال مازاد دولتی از طریق بورس کالا و سامانه ستاد را ابلاغ کرد.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: گفت: ماه‌ها از ابلاغ قانون جمعیت و خانواده گذشته است، ولی جلسات آن کماکان به طور منظم برگزار نمی‌شود!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ