رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران ابلاغیه سازمان بازرسی کل کشور در خصوص اجرای دستورالعمل و سقف بودجه باشگاه های لیگ برتری فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را به باشگاه ابلاغ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در برنامه هفتم توسعه پیشنهاد کردیم بخشی از اعتبارات در حوزه پیشگیری وارد شود تا یک فرد که به طور مثال زمینه دیابت یا فشار خون دارد به موقع شناسایی شده و دیرتر به ناتوانی و در نتیجه هزینه‌های هنگفت برسد که معمولا در بیمار دیابتی مشاهده می‌شود. البته مشوق‌هایی نیز تعیین شده تا اگر افراد بتوانند از خود مراقبتی استفاده کنند، مشمول این مشوق‌ها شوند. امیدواریم با تغییر شیوه زندگی مردم، به کاهش هزینه‌های افراد به علت بیماری کمک کنیم.
طبق قانون و ابلاغ دستورات قضایی شناسایی ساختمان‌های ناایمن در دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران قرار گرفت.
برنامه کشت قراردادی سه محصول گندم‏، جو و دانه‌های روغنی در سال زراعی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با دستور وزیر جهاد کشاورزی امروز به سازمان‌های جهاد کشاورزی سراسر کشور و مجریان دولتی و غیر دولتی ابلاغ شد.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور در نامه‌ای به رئیس کل بانک مرکزی بخشی از تاکیدات رئیس جمهور درباره رفع موانع و مشکلات پرداخت تسهیلات ازدواج را به او ابلاغ کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال ایران دستور العمل کمیته انضباطی ناظر بر قراردادهای ورزشکاران را برای ارایه به باشگاه‌ها ابلاغ کرد.
دستور العمل تکمیلی و سقف بودجه باشگاه‌های لیگ برتری در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ ارسالی فدراسیون فوتبال توسط سازمان لیگ به باشگاه‌های مربوطه ابلاغ شد.
با دستور معاون اول رئیس‌جمهور و ابلاغ وزارت ورزش به کمیته ملی المپیک، پارالمپیک و فدراسیون‌ها، عقد قرارداد دلاری با ورزشکاران و مربیان خارجی ممنوع شد.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور افزود: درپی شروع درگیری‌های مرزی از سوی طالبان، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، دستورات قاطعانه لازم، به مرزبانان را ابلاغ و تأکید کرد که شجاعانه و قاطعانه از مرزها دفاع کنند و به هیچ احدی اجازه تعدی و نزدیک شدن به مرزها را ندهند.
پس از تذکر به دستگاه‌های متخلف، به خودروسازان هم مجدداً ابلاغ گردید براساس ابلاغیه و دستور ریاست محترم جمهور از اسفندماه ۱۴۰۰، تحت هیچ شرایطی حق واگذاری بی ضابطه خودرو به مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی در سه قوه و یا سایر اشخاص حقیقی یا حقوقی خصوصی را مغایر با روال عادی فروش به آحاد مردم ندارند و از وزیر وقت صمت هم خواسته شد ضمن توقف تفاهم نامه های خودروسازان با دستگاه‌های اجرایی نظارت مضاعف و جدی‌تری داشته باشند
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت از ابلاغ ضوابط بخشودگی یا تخفیف در محدودیتها و ممنوعیت‌های اداری، انتظامی و صنفی مرتکبان اعمال خلاف قانون در اغتشاشات از سوی رئیس جمهوری خبر داد.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت از ابلاغ ضوابط بخشودگی یا تخفیف در محدودیتها و ممنوعیت‌های اداری، انتظامی و صنفی مرتکبان اعمال خلاف قانون در اغتشاشات از سوی رئیس جمهوری خبر داد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از راه اندازی سامانه ساماندهی حمل بار شهر تهران از سوی پلیس که با ابلاغ دستور العمل ها و بخشنامه‌های آن از سوی عهده شهرداری‌ها و صنف مربوطه اجرایی شده خبر داد.
در پی عفو و تخفیف مجازات تعداد کثیری از متهمان و محکومان حوادث اخیر توسط رهبر معظم انقلاب، کلیات عفو عمومی دانشگاهیان با دستور وزیر علوم به رؤسای دانشگاه‌ها ابلاغ شد.
فرماندار شیراز، با اشاره به برخورد با زنانی که در اماکن عمومی مبادرت به کشف حجاب می‌کنند، گفت: طبق بخش نامه دادستان کل کشور مبنی بر ممنوعیت کشف حجاب، برخورد با زنانی که هرگونه رابطه استخدامی با ادارات دولتی دارند و مبادرت به کشف حجاب می‌کنند، در دستور کار است.
رییس هیات عامل ایدرو با اشاره به بازدید کاملا سرزده رییس جمهوری و اظهار نارضایتی ایشان درخصوص وضعیت تولید خودرو ناقص که منجر به ابلاغ دستور هشت‌بندی شد، تصریح کرد: جای خوش‌حالی دارد که بسیاری از بندها اجرا شده و خودروهای کف با وجود این‌که تاکید شده بود براساس شرایط تولید امکان توقف تولیدات دو هفته در پارکینگ‌ها وجود دارد، امروز به جایی رسیده که حتی یک خودرو ناقص هم از خط تولید ایران خودرو خارج نمی‌شود.
این معاون استاندار در خصوص علت جرم توسط متهم دستگیر شده گفت: ظاهراً اختلافاتی با مجموعه کاری خودش داشته که دستور جابجایی او را از اهواز صادر کردند و ابلاغ زده بودند که کار خود را از این پس در امیدیه انجام دهد.
وزیر ورزش به صورت مستقیم به ماجرای استفاده از نام جعلی خلیج فارس وارد شد.
پس از بازدید شهردار منطقه ۱۱ تهران از پاساژ الزهرا(س) و تشکیل کمیته ایمنی، دستور العمل های ایمنی سازمان آتش نشانی با پیگیری این منطقه به کسبه و مالک پاساژ ابلاغ شد.
بنا به دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت و ابلاغ گمرک، انواع کاغذ بسته بندی از فهرست ممنوعیت صادرات خارج شد.
اصفهان- وزیر اقتصاد و دارایی از رسیدگی فوری به درخواست تفویض اختیارات تمام بانک‌های دولتی استان‌ها خبرداد وگفت: این موضوع در شورای هماهنگی بانک‌های کشور مطرح و با قید دو فوریت ابلاغ می‌شود.
سرپرست معاونت امور مجلس، حقوقی و توسعه منطقه‌ای سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: به دنبال ابلاغ سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه، رئیس جمهور دستور آغاز رسمی تدوین آن را صادر کرد.
رئیس جمهور، سازمان برنامه و بودجه را مکلف کرد هر چه سریع‌تر برنامه هفتم توسعه را متناسب با سیاست‌های کلی این برنامه که امروز از سوی رهبری ابلاغ شد، تدوین کرده و در مسیر بررسی و تصویب در هیات دولت قرار دهد.
رئیس جمهور، سازمان برنامه را مکلف کرد هر چه سریع‌تر برنامه هفتم توسعه را متناسب با سیاست‌های کلی این برنامه که امروز از سوی رهبری ابلاغ شد،تدوین و جهت بررسی و تصویب به هیئت وزیران ارائه کند.
از ابلاغ دستورالعمل عملیات پیشگیرانه پدافند سایبری کشور در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تدوین برنامه‌های تداوم کارکرد (BCP) برای زیرساخت‌های حساس در دستور کار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ