مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از ابلاغ اجرای پروژه ساخت کارخانه آهن اسفنجی در مدت کوتاهی خبر داد و گفت: با راه اندازی این کارخانه، زمینه اشتغال بیش از 1000 نفر فراهم می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۲۶۲ هزار و ۷۹ تن بذر گندم تاکنون در ۲۳ استان کشور توسط شرکت‌های تولید کننده بذر از کشاورزان پیمانکار خریداری شده است.
قم- رئیس هیئت شمشیربازی استان قم گفت: پیست تخصصی شمشیربازی که قرار بوده در خانه شمشیر بازی قم ایجاد شود هم اکنون به علت عدم همکاری پیمانکار به نتیجه نرسیده است.
قم- رئیس هیئت شمشیربازی استان قم گفت: پیست تخصصی شمشیربازی که قرار بوده در خانه شمشیر بازی قم ایجاد شود هم اکنون به علت عدم همکاری پیمانکار به نتیجه نرسیده است.
خجسته مهر گفت: اگر شرکت‌های صاحب صلاحیت بتوانند دکل بیاورند، ما حاضر به اجاره بلندمدت پنج ساله آن هستیم؛‌ در این شرایط پیمانکار با اجاره به شرط تملیک صاحب یک دکل می‌شود.
سرپرست اداره کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: هزینه سرویس روزهای تعطیل در مدارسی که با پیمانکار قرارداد داشتند بازگردانده شده است.
سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد: بی‌تردید کار بسیار اشتباهی انجام شده و حتما باید با آن پیمانکار برخورد صورت بگیرد و مطالبه ما از شهرداری تهران و بخش‌های مرتبط این است که حتما این موضوع را بررسی کنند و بخش‌های نظارتی با پیمانکاری که چنین کار غلطی را انجام داده برخورد کنند؛ حتی اگر بخش خصوصی در جایی دیگر از تهران که پیمانکار شهرداری هم نباشد چنین اقدامی کند باید برخورد لازم صورت بگیرد.
MQ-۹ Reaper یک هواپیمای بدون سرنشین بزرگ است که توسط پیمانکار نظامی جنرال اتمیکس ساخته شده است. از راه دور توسط یک تیم دو نفره، متشکل از یک خلبان و یک خدمه هوایی که حسگر‌ها را کار می‌کند و سلاح‌ها را هدایت می‌کند، اداره می‌شود.
فدراسیون وزنه‌برداری دوباره اختیار سالن مسابقات آزادی را به دست گرفت و طبق توافق، پیمانکار باید سالن را تخلیه کند.
معاون اول رئیس جمهور ترکیه با اشاره به آغاز عملیات برآورد خسارت ساختمان‌ها با مشارکت ۶ هزار نیروی متخصص در ۱۰ استان زلزله زده ترکیه اضافه کرد: تخریب ساختمان‌هایی که خطرآفرین باشد، با نظر کارشناسان و پس از ثبت و ضبط میزان دقیق خسارت وارده انجام خواهد شد و جلوی تخریب ساختمان‌های که ممکن است، با هدف از بین بردن آثار فاجعه انجام شود، گرفته شده است.
پیمانکار مجتمع «رنسانس حاتای» که در زلزله اخیر حاتای ترکیه فروریخته، هنگام فرار به خارج از کشور در فرودگاه استانبول دستگیر شد.
به گفته بزرگترین پیمانکار فضایی چین، این کشور احتمالا  یک موشک با قابلیت انجام نخستین ماموریت سرنشین دار به ماه را در ۲۰۲۷ میلادی به فضا بفرستد.
فاکسکان بزرگترین پیمانکار تجهیزات الکترونیکی جهان احتمالا به زودی با جریمه ای از سوی دولت تایوان روبرو می شود زیرا به طور غیر مجاز  در یک شرکت تراشه سازی چینی  سرمایه گذاری کرده است.
روز گذشته (دوشنبه ۲۵ مهر ماه) یکی از کارگران پیمانکاری شاغل در کارخانه ایران تایر مهدی شهر سمنان به دلیل اختلاف با کارفرما اقدام به خودسوزی با «تینر» می‌کند که در نتیجه آن سه نفر از همکاران که اقدام به نجات وی می‌کنند نیز دچار سوختگی می‌شوند.
پیمانکار در اقدامی عجیب در ورودی رختکن‌های ورزشگاه را قفل کرده تا اجازه استفاده از آن را به تیم‌های پایه پرسپولیس ندهد!
رئیس آکادمی ملی المپیک نسبت به ناتمام ماندن تعمیرات سالن شمشیربازی و بدهکاری به پیمانکار واکنش نشان داد.
گفتنی است روز چهارشنبه (۲۳ شهریورماه) بخش‌هایی از باقیمانده ساختمان متروپل آبادان هنگام انجام عملیات تخریب توسط پیمانکار، فرو ریخت که به گفته مسئولین این عملیات یک کشته و تعدادی مصدوم برجای گذاشت.
ذبیح الله خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در راستای شناسایی گلوگاه‌های فساد متوجه شدیم در برخی شهرداری‌ها بدون برگزاری مناقصه، پیمانکاری پروژه‌ها با رانت به شرکت‌هایی واگذار میشد.
با دستور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه معوقات کارگران پیمانکار خط ۳ مترو تهران پرداخت شد.
طی چند روزه اخیر انجام فعالیت هایی مربوط به اجرای سنگ‌فرش و ایجاد پله در جلو بنا توسط پیمانکار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس، اعتراضات متعددی مبنی بر تخریب لایه های فرهنگی جلو ورودی بنا را از سوی دوستداران میراث فرهنگی داراب در پی داشت
به دنبال انتخاب پیمانکار از سوی شورای ساختمان آلومینیوم و همچنین واریز ۲۰ میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفان در ۵ مرداد (به عنوان پیش پرداخت اجرای عملیات ایمن سازی سیستم برق به حساب شورای ساختمان)، عملیات ایمن سازی این برج ۱۵ طبقه آغاز شده و هم‌اکنون پیمانکار این پروژه درحال تجهیز کارگاه است.
یک پیمانکار متا به ۶۰ کارمند اعلام کرده آنها به وسیله یک الگوریتم و به طور تصادفی از شغل خود اخراج شده اند.
ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر هنوز برای انجام یک مسابقه لیگ برتری فوتبال به طور کامل آماده نیست.
پیمانکار ورزشگاه درفشی فر تاکید کرد در تعامل کامل با باشگاه پرسپولیس است و هیچگاه برای این باشگاه بزرگ تعیین تکلیف نخواهد کرد.
نبویان: تا به امروز هیچکس حریف این شرکت نشده است؛ پیمانکاران به حاکم تبدیل شده‌اند. نامه‌نگاری‌های صورت گرفته از جانب دبیر شورای عالی امنیت ملی به رئیس جمهور وقت در سال‌های ۹۸ و ۹۹ ناظر بر تعلل و مقاومت دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در راه‌اندازی سامانه‌های مبارزه با قاچاق کالاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ