بانک مرکزی طی بخشنامه‌ای، احکام و تکالیف مرتبط با شبکه بانکی کشور مندرج در قانون بودجه ۱۴۰۲ را برای اجرا به شبکه بانکی کشور ابلاغ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی دریایی سپاه ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به خانواده‌های پاسداران منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، گفت: اگر رزمندگان امروز مقابل استکبار جهانی در دریا محکم می‌ایستند از وجود خانواده‌های ارزشمند، شجاع و مجاهد است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی، ضمن هشدار درباره عواقب قصور دارندگان وسایل نقلیه ریلی در اجرای قانون بیمه اجباری شخص ثالث، خواستار ابلاغ و اقدام لازم به منظور اجرای این تکلیف قانونی شد.
سازمان لیگ با انتشار نامه‌ای به باشگاه صنعت نفت اعلام کرد در ورزشگاه تختی میزبان استقلال هستند.
در حالی که سال گذشته یکی از اقدامات عجیب دولت سیزدهم عقب نشینی به نفع پرمصرف‌های گاز خانگی بود، عملا اجرای قانون ابلاغی دولت نیز روی زمین ماند. حالا در پنجمین ماه سال، زودتر روال گذشته شاهد ابلاغ تعرفه‌های جدید گاز از سوی شرکت ملی گاز ایران هستیم.
رئیس‌جمهور قانون «اجازه مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سهام سرمایه دور ششم بانک توسعه اسلامی» به وزارت اقتصاد ابلاغ کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌‎ای قانون واردات خودروهای کارکرده را به رئیس جمهور ابلاغ کرد.
رئیس دانشگاه تهران با ابلاغ ماموریت تولید و تجاری‌سازی بذرهای هیبریدی محصولات کشاورزی مختلف به دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی تاکید کرد: تولید بذرهای هیبریدی تضمین‌کننده امنیت غذایی است.
رییس هیات شنا، شیرچه و واترپلو خوزستان می گوید از حدود ۱۷۰ استخر موجود در استان، تنها هفت استخر دارای مجوز فعالیت هستند.
دستورالعمل «نحوه اعمال ریاست و نظارت مقامات قضائی بر ضابطان دادگستری»از سوی رئیس قوه قضائیه در ۱۷ ماده و ۴ تبصره ابلاغ شد.
رئیس قوه قضاییه در آیین رونمایی از سامانه یکپارچه احکام قضایی (سیاق): گفت: بانک‌ها باید این گزاره را که «امانت‌دار خوبی برای سرمایه‌ها و دارایی‌های مردم هستند» تقویت گردانند و از اطلاعات مرتبط با حریم خصوصی مردم و سپرده‌گذاران به نحو احسن، حفاظت و حراست کنند و اهتمام داشته باشند که قرارداد‌های منعقده با مردم و سرمایه‌گذاران در نهایت استحکام و وثاقت باشد.
رئیس قوه قضاییه در آیین رونمایی از سامانه یکپارچه احکام قضایی (سیاق): گفت: بانک‌ها باید این گزاره را که «امانت‌دار خوبی برای سرمایه‌ها و دارایی‌های مردم هستند» تقویت گردانند و از اطلاعات مرتبط با حریم خصوصی مردم و سپرده‌گذاران به نحو احسن، حفاظت و حراست کنند و اهتمام داشته باشند که قرارداد‌های منعقده با مردم و سرمایه‌گذاران در نهایت استحکام و وثاقت باشد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: پس از طی فرایند تایید لایحه واردات خودروهای کارکرده در شورای نگهبان، احتمالا این لایحه تا پایان تیر ماه برای اجرا به دولت ابلاغ شود.
بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی بر اهمیت و اولویت وام ازدواج و ضرورت تعیین تکلیف متقاضیان در صف دریافت این تسهیلات در سال جاری تاکید کرد.
هیئت دولت با ابلاغ مصوبه ای، تکلیف کالاهای قاچاق کشف شده را مشخص کرد.
بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی لزوم اطلاع رسانی مقررات و شفافیت و دسترسی آزاد به اطلاعات عمومی که موجد حق و تکلیف برای عموم باشد را ابلاغ کرد.
رئیس ستاد انتخابات کشور از کمیته فناوری اطلاعات این ستاد خواست تا نسبت به راه اندازی سامانه های فنی و تکالیف ابلاغی، پیش‌بینی‌ها و اقدامات لازم را به عمل آورد.
معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستان کل کشور، گفت: در دادستانی کل کشور ۱۰۳ مورد از مصادیق حقوق عامه و تکالیف دستگاهها احصا و به دستگاه های مرتبط ابلاغ شده است.
دولت معتقد است تکلیف قانونی خود را انجام داده و لایحه بودجه را تقدیم مجلس کرده است اما در مقابل مجلس بر این باور است که لایحه بودجه بدون انجام تشریفات قانونی مجلس و بدون لحاظ جداول و با تاخیر ارائه شده و حتی روال در انجام این مهم، نیز رعایت نشده است
بیات،تعیین تکلیف نهایی را به مراجعه فردا (پنج شنبه) خود به دیوان عالی کشور موکول کرد و گفت: «تا زمانی که دیوان عالی کشور رسما اعلام نکند که حکم اعدام حمید قره حسنلو نقض شده است، نمی‌توان نظری در این زمینه اعلام کرد به همین دلیل همچنان باید صبر کرد تا موضوع به ما ابلاغ شود.»
مصادیق عمده و کلان حقوق عامه در خصوص مقابله با ترک فعل مدیران و کارمندان دستگاه‌های دولتی تدوین و بخشنامه اجرای آن توسط حجت الاسلام والمسلمین منتظری به دادستان‌های سراسر کشور ابلاغ شد.
مهم ترین تکالیف دستگاه‌های اجرایی در رعایت حقوق عامه از سوی دادستان کل کشور ابلاغ شد.
بانک مرکزی در بخشنامه ای و در اجرای تکلیف مقرر در تبصره (۳) ماده (۲) را ابلاغ کرد.
شرایط سازماندهی و امضای قرارداد «استخدام پیمانی قبول‌شدگان آزمون استخدامی سال ۱۴۰۰» و «مشمولان قانون تعیین تکلیف نیروهای حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی» به استان‌ها ابلاغ شد.
با گذشت چهارماه از ابلاغ تغییرات کنکور توسط رئیس جمهور و ثبت‌نام یک میلیون دانش آموز برای شرکت در اولین کنکور جدید در دی ماه، هنوز اختلافات مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره این مصوبه به پایان نرسیده است و معلوم نیست چه زمانی تکلیف نهایی آن‌ها روشن خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ